AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Jeg hadde sex med en jeg dater. Til å være første gangen så var det ganske bra, dette var 3.date, begge var litt fulle og trøtte. Vi sov sammen og. Neste morgen kos også. Han er 40, og jeg er 25. Jeg sa at jeg ikke kommer til å treffe andre. Bare fokusere på han. Han sa seg enig. Og nå er vi eksklusive. I tillegg kjøpte han sjoko til meg og gav det til meg.Utrolig snilt. Litt stor aldersforskjell men det går fint. Han likte puppene mine og kroppen min og. Har noen andre her vært sammen med noen med og dere hadde stor aldersforskjell? Vi er veldig like også. Han kysset meg ute blant folk før vi dro hver vår vei også. Og holdt også hendene mine mens vi gikk sammen. Anonymkode: e2237...7a4 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 Jeg var sammen med en på 34 år da jeg var på din alder. Fungerte greit oss to mellom, men fungerte ikke sosialt, angående hans venner og mine venner. Det var for stor aldersforskjell i den alderen. Anonymkode: b256d...dcd 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Har du tenkt på fremtiden, ift om du ønsker deg barn, vil gifte deg, kjøpe hus, studere videre , ut og reise å oppleve ting osv? Jeg hadde aldri blitt sammen med noen i den alderen, når jeg var 25 var min far 51… Det er liksom noe ubehagelig over å ha en gubbe til kjæreste når man er under 30🙄 sosialt hadde det aldri fungert… Har han ting på stell? Hus/leilighet ? Utdanning og /eller fast jobb med grei inntekt? Førerkort, bil, har han barn fra før? Har han vært gift? Alt dette er jo veldig avgjørende for hvordan fremtiden kan bli. Anonymkode: 6093f...b0a 7 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du tenkt på fremtiden, ift om du ønsker deg barn, vil gifte deg, kjøpe hus, studere videre , ut og reise å oppleve ting osv? Jeg hadde aldri blitt sammen med noen i den alderen, når jeg var 25 var min far 51… Det er liksom noe ubehagelig over å ha en gubbe til kjæreste når man er under 30🙄 sosialt hadde det aldri fungert… Har han ting på stell? Hus/leilighet ? Utdanning og /eller fast jobb med grei inntekt? Førerkort, bil, har han barn fra før? Har han vært gift? Alt dette er jo veldig avgjørende for hvordan fremtiden kan bli. Anonymkode: 6093f...b0a Han har hus, fast jobb og veldig bra inntekt. Han har bil og førerkort. Ikke barn nei, aldri vært gift eller forlovet. Jeg er snart ferdig med studiene mine. Anonymkode: e2237...7a4 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): I tillegg kjøpte han sjoko til meg og gav det til meg Sjokolademelk som plaster på såret? AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han likte puppene mine og kroppen min og. Solid grunnlag å bygge på Anonymkode: f6f3c...aa3 19 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. mai 2023 #6 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sjokolademelk som plaster på såret? Solid grunnlag å bygge på Anonymkode: f6f3c...aa3 😆
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sjokolademelk som plaster på såret? Solid grunnlag å bygge på Anonymkode: f6f3c...aa3 Sjokoladeplate kjøpe han allerede da vi var på date før vi hadde sex. Han spurte også om hva jeg ønsket meg til bursdagen min. Anonymkode: e2237...7a4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #8 Skrevet 27. mai 2023 Jeg nekter å tro at en voksen kvinne på 25 år formulerer seg slik som det står i Hi. Anonymkode: da4e6...3e1 31 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #9 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg nekter å tro at en voksen kvinne på 25 år formulerer seg slik som det står i Hi. jeg håper du har rett Anonymkode: f6f3c...aa3 5
isw Skrevet 27. mai 2023 #10 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg nekter å tro at en voksen kvinne på 25 år formulerer seg slik som det står i Hi. Anonymkode: da4e6...3e1 Jeg er over 40 selv og ser absolutt ingenting galt med formuleringene i hovedinnlegget. Jeg ser en kvinne som er i ferd med å bli forelsket og det er bare koselig 🥰 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #11 Skrevet 27. mai 2023 Næmmen, fikk du en hel sjokoladeplate av pappa? Så morsomt da du! Ikke spis for mye på en gang, da får du vondt i magen! Anonymkode: 5ed8c...5ae 13 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #12 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg nekter å tro at en voksen kvinne på 25 år formulerer seg slik som det står i Hi. Anonymkode: da4e6...3e1 Både jeg og han er litt barnslige på hver vår måte. Anonymkode: e2237...7a4
Agaton Skrevet 27. mai 2023 #13 Skrevet 27. mai 2023 Null problem. Mitt råd er å ikke høre på sure, dømmende råd fra eldre kvinner ang dette temaet. De er sure fordi de taper 🙂 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #14 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg nekter å tro at en voksen kvinne på 25 år formulerer seg slik som det står i Hi. Anonymkode: da4e6...3e1 Jeg håper virkelig ikke en voksen kvinne på 25 år formulerer seg slik. Anonymkode: bdddf...434 10 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #15 Skrevet 27. mai 2023 Agaton skrev (1 minutt siden): Null problem. Mitt råd er å ikke høre på sure, dømmende råd fra eldre kvinner ang dette temaet. De er sure fordi de taper 🙂 Spennende at du vet detaljer om oss. Selv er jeg mann på 28, null problem i kjærlighetslivet så er ikke misunnelig - jeg synes bare TS virker utrolig barnslig. Anonymkode: 5ed8c...5ae 18
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #16 Skrevet 27. mai 2023 Det går nok bra helt til oppdager at han og hans venner lever på en helt annen planet enn deg. Du kommer til å føle deg utenfor, og da hjelper det lite med «sjoko». Selvfølgelig sier han at du har fine pupper og fin kropp, han vil jo knulle deg. Forresten så heter det «ligget med» ikke «liggi». Anonymkode: f8aef...6b1 5 2
Frøkenfryden Skrevet 27. mai 2023 #17 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Både jeg og han er litt barnslige på hver vår måte. Anonymkode: e2237...7a4 Ja det vil jeg si..😂 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #18 Skrevet 27. mai 2023 Synes dette hørtes hyggelig ut jeg. Jeg er 33 og tenker at kjærlighet har ingen grenser. Om jeg jeg ble forelsket i ei på 25 og vi hadde masse til felles. Så hvorfor ikke noe seriøst? Folk her er bare misunnelige. Når man er 25 er man voksen Anonymkode: faf3e...535 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #19 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg hadde sex med en jeg dater. Til å være første gangen så var det ganske bra, dette var 3.date, begge var litt fulle og trøtte. Vi sov sammen og. Neste morgen kos også. Han er 40, og jeg er 25. Jeg sa at jeg ikke kommer til å treffe andre. Bare fokusere på han. Han sa seg enig. Og nå er vi eksklusive. I tillegg kjøpte han sjoko til meg og gav det til meg.Utrolig snilt. Litt stor aldersforskjell men det går fint. Han likte puppene mine og kroppen min og. Har noen andre her vært sammen med noen med og dere hadde stor aldersforskjell? Vi er veldig like også. Han kysset meg ute blant folk før vi dro hver vår vei også. Og holdt også hendene mine mens vi gikk sammen. Anonymkode: e2237...7a4 Du virker ikke godt vandt med menn hvis dette er «stort» for deg. At han kjøpte sjokolade til deg og likte puppene dine? Skulle bare mangle. Jeg er sammen med en som er 15 år eldre. Fungerer veldig fint og vi har vært sammen i 7 år. Anonymkode: 9dd88...037 4 1
Isambard Skrevet 27. mai 2023 #20 Skrevet 27. mai 2023 (endret) Hvorfor synes folk det er greit å svare så ufint? Selv om de ikke synes forholdet er en god idé så må det gå an å oppføre seg litt. Jeg tenker spesielt på de første svarene i tråden. Endret 27. mai 2023 av Isambard 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå