Gå til innhold

Har liggi med en nå, og nå skal vi være...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med en jeg dater. Til å være første gangen så var det ganske bra, dette var 3.date, begge var litt fulle og trøtte. Vi sov sammen og. Neste morgen kos også. Han er 40, og jeg er 25. Jeg sa at jeg ikke kommer til å treffe andre. Bare fokusere på han. Han sa seg enig. Og nå er vi eksklusive. I tillegg kjøpte han sjoko til meg og gav det til meg.Utrolig snilt. Litt stor aldersforskjell men det går fint. Han likte puppene mine og kroppen min og. Har noen andre her vært sammen med noen med og dere hadde stor aldersforskjell? Vi er veldig like også. Han kysset meg ute blant folk før vi dro hver vår vei også. Og holdt også hendene mine mens vi gikk sammen. 

Anonymkode: e2237...7a4

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en på 34 år da jeg var på din alder. Fungerte greit oss to mellom, men fungerte ikke sosialt, angående hans venner og mine venner. Det var for stor aldersforskjell i den alderen. 

Anonymkode: b256d...dcd

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt på fremtiden, ift om du ønsker deg barn, vil gifte deg, kjøpe hus, studere videre , ut og reise å oppleve ting osv? 

Jeg hadde aldri blitt sammen med noen i den alderen, når jeg var 25 var min far 51… Det er liksom noe ubehagelig over å ha en gubbe til kjæreste når man er under 30🙄 sosialt hadde det aldri fungert… 

Har han ting på stell? Hus/leilighet ? Utdanning og /eller fast jobb med grei inntekt?
Førerkort, bil, har han barn fra før? Har han vært gift? Alt dette er jo veldig avgjørende for hvordan fremtiden kan bli. 

Anonymkode: 6093f...b0a

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du tenkt på fremtiden, ift om du ønsker deg barn, vil gifte deg, kjøpe hus, studere videre , ut og reise å oppleve ting osv? 

Jeg hadde aldri blitt sammen med noen i den alderen, når jeg var 25 var min far 51… Det er liksom noe ubehagelig over å ha en gubbe til kjæreste når man er under 30🙄 sosialt hadde det aldri fungert… 

Har han ting på stell? Hus/leilighet ? Utdanning og /eller fast jobb med grei inntekt?
Førerkort, bil, har han barn fra før? Har han vært gift? Alt dette er jo veldig avgjørende for hvordan fremtiden kan bli. 

Anonymkode: 6093f...b0a

Han har hus, fast jobb og veldig bra inntekt. Han har bil og førerkort. Ikke barn nei, aldri vært gift eller forlovet. Jeg er snart ferdig med studiene mine.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

I tillegg kjøpte han sjoko til meg og gav det til meg

Sjokolademelk som plaster på såret? 

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han likte puppene mine og kroppen min og.

Solid grunnlag å bygge på

Anonymkode: f6f3c...aa3

• Liker 19
  • Nyttig 1
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😆 

AnonymBruker
Skrevet

Sjokoladeplate kjøpe han allerede da vi var på date før vi hadde sex. Han spurte også om hva jeg ønsket meg til bursdagen min.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å tro at en voksen kvinne på 25 år formulerer seg slik som det står i Hi. 

Anonymkode: da4e6...3e1

• Liker 31
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å tro at en voksen kvinne på 25 år formulerer seg slik som det står i Hi. 

jeg håper du har rett

• Liker 5
Skrevet

Jeg er over 40 selv og ser absolutt ingenting galt med formuleringene i hovedinnlegget. Jeg ser en kvinne som er i ferd med å bli forelsket og det er bare koselig 🥰

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Næmmen, fikk du en hel sjokoladeplate av pappa? Så morsomt da du! Ikke spis for mye på en gang, da får du vondt i magen!

Anonymkode: 5ed8c...5ae

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Både jeg og han er litt barnslige på hver vår måte. 

Skrevet

Null problem. Mitt råd er å ikke høre på sure, dømmende råd fra eldre kvinner ang dette temaet. De er sure fordi de taper 🙂

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg håper virkelig ikke en voksen kvinne på 25 år formulerer seg slik. 

Anonymkode: bdddf...434

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (1 minutt siden):

Null problem. Mitt råd er å ikke høre på sure, dømmende råd fra eldre kvinner ang dette temaet. De er sure fordi de taper 🙂

Spennende at du vet detaljer om oss.

Selv er jeg mann på 28, null problem i kjærlighetslivet så er ikke misunnelig - jeg synes bare TS virker utrolig barnslig.

Anonymkode: 5ed8c...5ae

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok bra helt til oppdager at han og hans venner lever på en helt annen planet enn deg. Du kommer til å føle deg utenfor, og da hjelper det lite med «sjoko». 
Selvfølgelig sier han at du har fine pupper og fin kropp, han vil jo knulle deg. Forresten så heter det «ligget med» ikke «liggi».

Anonymkode: f8aef...6b1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Både jeg og han er litt barnslige på hver vår måte. 

Ja det vil jeg si..😂

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Synes dette hørtes hyggelig ut jeg. Jeg er 33 og tenker at kjærlighet har ingen grenser. Om jeg jeg ble forelsket i ei på 25 og vi hadde masse til felles. Så hvorfor ikke noe seriøst? Folk her er bare misunnelige. Når man er 25 er man voksen 

Anonymkode: faf3e...535

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg hadde sex med en jeg dater. Til å være første gangen så var det ganske bra, dette var 3.date, begge var litt fulle og trøtte. Vi sov sammen og. Neste morgen kos også. Han er 40, og jeg er 25. Jeg sa at jeg ikke kommer til å treffe andre. Bare fokusere på han. Han sa seg enig. Og nå er vi eksklusive. I tillegg kjøpte han sjoko til meg og gav det til meg.Utrolig snilt. Litt stor aldersforskjell men det går fint. Han likte puppene mine og kroppen min og. Har noen andre her vært sammen med noen med og dere hadde stor aldersforskjell? Vi er veldig like også. Han kysset meg ute blant folk før vi dro hver vår vei også. Og holdt også hendene mine mens vi gikk sammen. 

Du virker ikke godt vandt med menn hvis dette er «stort» for deg. At han kjøpte sjokolade til deg og likte puppene dine? Skulle bare mangle. Jeg er sammen med en som er 15 år eldre. Fungerer veldig fint og vi har vært sammen i 7 år. 

Anonymkode: 9dd88...037

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvorfor synes folk det er greit å svare så ufint?

Selv om de ikke synes forholdet er en god idé så må det gå an å oppføre seg litt.

Jeg tenker spesielt på de første svarene i tråden.

Endret av Isambard
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...