AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Jeg sliter så med å få med meg beskjeder folk gir meg. men når folk forteller meg ting lytter jeg, minus hvis det er veldig nære folk som foreldre og mannen min. Hvis dem forteller meg noe kan jeg noen ganger virke ukonsentrert og hoppe ut av samtalen. heldigvis sier dem i fra til meg. Så jeg jobber veldig med være til stedet i samatalen men det er litt utfordrende. Jeg har ikke vært så ille som etter jeg tippa 25 år, kan være fordi jeg ikke har lagt så mye merke til det før da. Nå er jeg i tidlig 30 årene. jeg har gått til psykolog siden ungdoms alder og har bare generalisert angstlidelse med tilbakevendende depresjon som diagnose på arket. men jeg lurer jo på nå som jeg er i voksen alder hvorfor jeg ikke har blitt utredet for andre ting. har også blitt utredet for bipolar lidelse og bpd 2 ganger for jeg har bedt om det etter eksen min sa jeg hadde det. Men over til det med at jeg ikke får med meg hva folk sier, For meg virker det som en konsentrasjons ting jeg sliter med, men hva det kommer av aner jeg jo ikke. Jeg skal snakke med legen, og kreve en ny utredning. Men ønsker å høre andre som kjenner seg igjen, og eventuelt om det er relatert psykisk for deres situasjon. Gjerne del om deres egne diagnoser og hvordan dere ble utredet eller startet utredelsen. jeg er ikke ute etter å diagnoseres her, for det blir bare for dumt og forvirrende da mange kan komme med sine oppfattelser og meninger. Derfor spør jeg om DERES EGENE ERFARINGER om dere skulle kjenne dere igjen i dette 🙂 tusen takk på forhånd! Anonymkode: adcf9...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå