Gå til innhold

Samboer vil ha trekant

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min (k30) sin samboer (m33) spurte meg idag om vi skulle ha trekant med to gutter. Ble litt paff, og vet ikke hva jeg skal tro. Er det vanlig ? 

Anonymkode: 34d98...91d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 49843...45b

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det en firkant?

Anonymkode: 487bb...b9d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig. Jeg hadde blitt knust om min mann spurte om det.

Anonymkode: 487bb...b9d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært fullstendig uaktuelt. Hadde min mann kommet med det forslaget så hadde jeg begynt å lure på hele forholdet.

Anonymkode: 9ef7d...880

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så vanlig å gjøre, men er vel en ganske vanlig og harmløs sexfantasi. Mange går vel ut fra de fleste menn er interessert i trekant med to kvinner, men personlig hadde jeg nok også foretrukket en ekstra mann om jeg skulle hatt trekant.

Uansett om du har lyst til å prøve eller ikke synes jeg det bør være takhøyde for å snakke om seksuelle fantasier i et forhold.

Anonymkode: bf860...812

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Uansett om du har lyst til å prøve eller ikke synes jeg det bør være takhøyde for å snakke om seksuelle fantasier i et forhold.

Enig. Blir sjokkert over at angivelig voksne folk "revurderer hele forholdet" fordi man tar opp et tema. 

Anonymkode: 5c558...ca7

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. Blir sjokkert over at angivelig voksne folk "revurderer hele forholdet" fordi man tar opp et tema. 

Anonymkode: 5c558...ca7

Etter å ha vært på kG blir jeg egentlig ikke det. Tror mange er i dårlige forhold her. eventuelt at de har helt håpløs innstilling til hva forhold er og hvor magisk det skal være.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke så vanlig å gjøre, men er vel en ganske vanlig og harmløs sexfantasi. Mange går vel ut fra de fleste menn er interessert i trekant med to kvinner, men personlig hadde jeg nok også foretrukket en ekstra mann om jeg skulle hatt trekant.

Ikke uskyldig om man gjør virkelighet av det i alle fall.

Anonymkode: b08f2...c70

• Nyttig 2
Skrevet

Trist å lese at det, for mange, vil bli vanskelig å lansere fantasier, lyster og ideer, som om sex er alt et forhold skal handle om. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde vært fullstendig uaktuelt. Hadde min mann kommet med det forslaget så hadde jeg begynt å lure på hele forholdet.

Anonymkode: 9ef7d...880

For en holdning. 

Anonymkode: 2867a...638

• Liker 10
Skrevet

Partner og jeg har funnet oss en fast felles elsker. Topp fyr! Eneste problemet er at han er så hyggelig og interessant at vi glemmer nesten å pule. Det er første gang vi gjør dette og vi har selvsagt vært spente. Så langt etter en håndfull treff er vi fra oss av glede og lykke over hvor deilig det er og hvordan det har bragt oss som par tettere.

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min (k30) sin samboer (m33) spurte meg idag om vi skulle ha trekant med to gutter. Ble litt paff, og vet ikke hva jeg skal tro. Er det vanlig ? 

Anonymkode: 34d98...91d

Da mener du s

din samboer og en mann til. Det er flere som gjør det men jeg vet ikke hvor mange. Jeg kjenne 2 par som gjør det. et i Bergen og et i Drammen.  Han vil nok gjøre det for å tilfredsstille deg bedre. Nå vet jeg ikke om du er fornøyd eller kan tenke deg mer sex hver gang.

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Takk ham for at han tør å dele fantasien sin med deg. Be om tid til å kjenne etter hva det gjør med deg, og si at du skal snakke med ham igjen når du er klar for det. Det er en veldig vanlig fantasi, å være flere enn to. Ikke like vanlig å gjøre det i praksis :) men ikke så uvanlig det heller. 
Spør ham om hvorfor han spurte, og hva han ser som spennende med det. I beste fall er det fordi han tror det vil være fint for deg, i verste fall så er det en slags vennetjeneste mellom gutta.
Uansett: Det er kun ditt valg å si ja eller nei til ideen hans.

Endret av Andro
  • Liker 7
Skrevet

Hva som er vanlig eller ikke er egentlig ikke så interessant, kun hva du tenker og føler om dette.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Etter å ha vært på kG blir jeg egentlig ikke det. Tror mange er i dårlige forhold her. eventuelt at de har helt håpløs innstilling til hva forhold er og hvor magisk det skal være.

Tror det er heller det at klientellet her inne består av boomers, sinte Karens, og folk bosatt i distriktet. Og det domineres av kvinner som er iboende bitre på menn siden de aldri har opplevld særlig suksess i oppmerksomhet fra menn av kvalitet

Anonymkode: 96b3b...fc0

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi deler alle fantasier vi har med hverandre, og så vurderer vi dem sammen. Fantasien om en ekstra mann vet jeg at er en han har, men ikke hadde taklet i rl. Det er greit, og det hadde også vært greit om han ønsket det. Jeg hadde for min del svart nei, og han hadde respektert det. At vi kan dele fantasier er likevel et pluss i min bok. 

Vi har flere ganger hatt trekant med andre kvinner. 

Anonymkode: 3650e...789

• Liker 6
Skrevet

Nei jeg vil si ikke normalt 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi deler alle fantasier vi har med hverandre, og så vurderer vi dem sammen. Fantasien om en ekstra mann vet jeg at er en han har, men ikke hadde taklet i rl. Det er greit, og det hadde også vært greit om han ønsket det. Jeg hadde for min del svart nei, og han hadde respektert det. At vi kan dele fantasier er likevel et pluss i min bok. 

Vi har flere ganger hatt trekant med andre kvinner. 

Anonymkode: 3650e...789

Bare nysgjerrig. Hvorfor ville du ikke hatt med en ekstra mann når du vil ha med andre kvinner? Bifil?

Anonymkode: cbaf9...232

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...