Gå til innhold

Shorts og strømpebukse - hjelp!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle KGere, nå håper jeg dere kan komme med noen fornuftige betraktninger til meg.

Saken er at jeg er en mann som har så veldig lyst til å prøve å bruke shorts med strømpebukse under ute blant andre mennesker. Tenker da i første omgang hudfargede strømpebukser. Har barbert bena, slik at hår ikke vil synes under :)

Når jeg ser damer som har hudfargede strømpebukser så synes jeg det er så utrolig pent og stilig, og har lyst til å gå slik selv :) Men hver gang jeg tar på meg en fin tynn strømpebukse under shortsen og tenker meg ut, så feiger jeg ut og tør liksom ikke. Er nok livredd for at noen skal kommentere det og skape ubehagelige situasjoner for meg, eller at jeg møter noen jeg kjenner.

Har dere noen tips og råd til hvordan jeg kan overvinne feigheten og tørre å gå kledd som jeg egentlig har lyst til ute blant andre?

Anonymkode: daed5...4c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hopp i det!

Anonymkode: 3f109...f5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hopp i det!

Anonymkode: 3f109...f5a

TS her. Takk for svar, men jeg hadde kanskje håpet på noe litt mer utfyllende ;)

Håper noen av dere andre kan ta dere tid til å gi meg noen oppmuntrende råd og tips

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig om jeg hadde sett en mann gå kledd slik, hadde jeg 🤣

Anonymkode: b75c6...efa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du trans? 
i såfall kan du jo begynne med noe litt mindre synlig og så langsomt utvide  

Er du heterofil?  dropp det. La kvinner være kvinner og menn være menn! 

Anonymkode: 06639...338

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen damer bruker da hudfargede strømpebukser under shortsen. 🙈

Anonymkode: 32c2c...fb4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale en svart strømpebukse til å begynne med. Jeg føler meg vertfall mindre "naken" i en mørkere strømpebukse. 

Anonymkode: badba...293

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og har sluttet med hudfargede strømpebukser. Går enten i svarte eller med bar hud. Helt ærlig hadde jeg nok kikket hvis jeg så en mann i manneshorts og strømpebukser. Hvis du derimot kler deg fullt som kvinne, hadde nok forvirringen blitt mindre. 

Anonymkode: 89390...dcd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo verken pent eller moderne, og på en mann vil jo de aller, aller fleste synes det er veldig rart og ekstra spesielt. Men om du har sånt behov for å leve ut fetisjen, synes jeg du bør finne en arena hvor det kan være toleranse, f eks på en homseklubb (Elsker eller London Pub).

Anonymkode: 2ab67...b50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare bruke strømpebukse for menn under? Så slipper du å tenke at folk skal bry seg. De er jo tykkere og varmere, og veldig praktisk hvis man vil gå med shorts selv om det er litt kjølig ute. 

v4-460px-Buy-Pantyhose-for-Men-Step-3-Ve

Anonymkode: e37ff...c9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta det helt ut og ta på en kjole, det er vel det du innerst drømmer om

Anonymkode: 56a6c...eaa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal gjøre akkurat som du vil og drite i hva folk mener. Men... og det er ett men: du må kunne tåle det om noen slenger med leppa. Ikke og absolutt ikke fordi jeg syns det er greit, men fordi det er sånn noen folk er. Noen vil se litt ekstra bare og de vil tenke ting. En eller annen idiot kan komme til å si noe.  Andre vil tenke at du er tøff for at du gjør som du vil. For veldig mange tørr jo ikke. Og så må du tenke deg om på forhånd om du kan stå i det og tenker at du er en fri sjel som driter i det om noen ser, ler eller en skulle si noe.

Jævlig synd at verden er så snever at det at en mann vil ha strømpebukse under en shorts blir noe en skal diskutere. Krig, fred, liv og død og hva folk har på seg er virkelig viktige saker ja. (Ironi)

Anonymkode: 205c1...b44

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei deeet skulle tatt seg ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det har jeg sett 2 ganger allerede i dag. Så er det sikkert mange jeg ikke har sett fordi jeg ikke har lagt merke til at de har usynlig strømpebukse.

Bare se i butikken. Over halvparten av alle strømpebuksene der er jo hudfarget. Ser folk bruker det til kjole, skjørt og shorts veldig ofte. Men man legger kanskje ikke merke til det hbis de treffer bra med fargen og det ser bare ut som de har perfekte ben. 

Anonymkode: e37ff...c9b

• Hjerte 1
Gjest Albbas
Skrevet

Hvorfor skal man ha strømpebukse under shortsen?? 🧐🧐

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 18.11):

Jeg syns du skal gjøre akkurat som du vil og drite i hva folk mener. Men... og det er ett men: du må kunne tåle det om noen slenger med leppa. Ikke og absolutt ikke fordi jeg syns det er greit, men fordi det er sånn noen folk er. Noen vil se litt ekstra bare og de vil tenke ting. En eller annen idiot kan komme til å si noe.  Andre vil tenke at du er tøff for at du gjør som du vil. For veldig mange tørr jo ikke. Og så må du tenke deg om på forhånd om du kan stå i det og tenker at du er en fri sjel som driter i det om noen ser, ler eller en skulle si noe.

Jævlig synd at verden er så snever at det at en mann vil ha strømpebukse under en shorts blir noe en skal diskutere. Krig, fred, liv og død og hva folk har på seg er virkelig viktige saker ja. (Ironi)

TS her, takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet
Albbas skrev (På 29.5.2023 den 13.47):

Hvorfor skal man ha strømpebukse under shortsen?? 🧐🧐

TS her:

Fordi det er litt spennende og forbudt på samme tid. Ikke at det er fetish for meg, det er kun spenningen og det forbudte som gjør at det er interessant å prøve det for meg. Jeg blir ikke seksuelt opphisset av det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 14.54):

Det er jo verken pent eller moderne, og på en mann vil jo de aller, aller fleste synes det er veldig rart og ekstra spesielt. Men om du har sånt behov for å leve ut fetisjen, synes jeg du bør finne en arena hvor det kan være toleranse, f eks på en homseklubb (Elsker eller London Pub).

Anonymkode: 2ab67...b50

TS her,

jeg er ikke homofil, så synes det blir litt snodig å skulle dra på homseklubb for å bruke strømpebukse, når det heller ikke er en fetish for meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.5.2023 den 18.11):

Veldig flott og viktig skrevet. Håper ts gjør det han ønsker å gjøre, og alle ellers også. Folk som reagerer negativt på de som velger å gå utenfor normen, har et veldig trist liv. Synes du er tøff ts.

Anonymkode: f0885...7df

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS her:

Fordi det er litt spennende og forbudt på samme tid. Ikke at det er fetish for meg, det er kun spenningen og det forbudte som gjør at det er interessant å prøve det for meg. Jeg blir ikke seksuelt opphisset av det.

Bra.

Gå i hva du vil, men igjen, ikke påtving andre å ufrivillig delta i noen form for parafili/fetisj offentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...