Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så ei i går som gikk med åpne stilett sandaler uten strømper eller noe.

Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å gå slik i snø og kuldegrader?

Er det bare meg eller er det fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes en del jenter der ute som heller vil være stilig enn varm. Da er det bare å bite tenna sammen. ;) Alternativt: drikk så mye alkohol at du blir varm OG slutter å bekymre deg...

Catzy

Skrevet
Finnes en del jenter der ute som heller vil være stilig enn varm.

Det er nok derfor mange har på seg altfor lite kler innimellom ja.. Men jeg må si at det er langt i fra stilig når man helt klart har på seg for lite klær. Det ser rett og slett dumt ut.

Skrevet
Finnes en del jenter der ute som heller vil være stilig enn varm. Da er det bare å bite tenna sammen. ;) Alternativt: drikk så mye alkohol at du blir varm OG slutter å bekymre deg...

Jepp. Ølfrakk er fint.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ungene her i gata har fått det for seg at det er ukult å bruke jakke, så de prøver å gå på skolen i bare gensere....... *riste på hodet*

Gjest Catwoman
Skrevet

Så ei i forrige uke med kort skjørt til knærne. Uten strømpebukse under. Kraftige vintersko og stor tjukk jakke.

Det ser jo noe pussig ut da, synes jeg

Skrevet
Så ei i forrige uke med kort skjørt til knærne. Uten strømpebukse under. Kraftige vintersko og stor tjukk jakke.

Det ser jo noe pussig ut da, synes jeg

Kanskje hun har sett bildet av Pam Anderson i bikini og Uggs.

Skrevet

I London går jentene på club barbent i åpne sandaler, korte skjørt, liten topp og ingen jakke. Man kan le seg skakk om man sitter på tuben en fredag kveld og ser de fryse i "finstasen". Latterlig spør du meg.

Skrevet

noe festlig er når man ser de jentene som sprader rundt i jeans og tykke, hårete vintersko, skikkelig dunjakke som går til over navlen og alt mellom der hoftebuksa slutter og til der dunjakka begynner er bart..... :overrasket:

bar mage til vintersbruk ser kaldt ut...

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan de orker. Det går da ann og kle seg stilig selv om det er med klær som passer årstiden. Jeg syns også det ser utrolig latterlig ut når jeg ser bare mager, skjørt uten strømper eller åpne sko.

Skrevet

Det kommer vel helt an på hvor og når??

Var på butikken i går jeg, i knebukse og barbeint i kinasko, ser liksom ikke problemet i det?

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Noen mennesker er faktisk så varme at de ikke greier å ha vinterklær på seg i kuldegrader engang. Jeg gikk ofte i sandaler og t-skjorte store deler av vintern før fordi jeg ikke greide noe annet, ikke for å "pynte meg".

Så det kan være andre grunner enn forfengelighet også, men stilettsandalene tyder nok på at det ikke var det i dette tilfellet... ;)

Skrevet

Var det ikke sånn at det samlet seg ekstra "polstring"

(les: fett) hvis man gikk regelmessig med magen bar i kulden ?

Underlig skikk i alle fall... :overrasket:

Skrevet

å gå med bar mage i minusgrader kan ihvertfall ikke være sunt, magen og føttene er vel noe av det som er vesentlig at ikke fryser trodde jeg.

vi kledde oss nok helst kult fremfor fornuftig før vi også, men heldigvis så var aldri bare mager og nakne bein i minusgrader en del av moten når jeg var ungdom.

Skrevet

For to dager siden så jeg en jente i 20 årene i køen foran meg på bensinstasjonen med svarte utvaskede sokker og knall røde platå slipperser med sølvpaljetter på til dongeri bukse og boblejakke. Det ble bare helt feil for meg! :overrasket: Men ond som jeg er lo jeg litt for meg selv :sjarmor::ler:

Gjest Isabellas
Skrevet

Hehehehe, er det muuulig... Nei, er det vinter så kler jeg meg i alt fra skjerf til skikkelig varme boots og jakker og gensre. Er helt umulig for meg å gå i kjole på vinteren, klarer det knapt på norske somre... Fryser bare jeg tenker på det.... BBBBBBrrrrrrrrrr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...