AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Ganske spesielt å nevne i grupper/tjenester i singel-/datingsammenheng? Det er vel heller noe man forteller når man chatter/møtes og ikke helt med en gang, hvis man for eksempel har vært rusfri i 5 år. Anonymkode: b89b1...6d0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 er vel greit at man legger korta på bordet? Så vet du at du ikke skal begynne å mase om å gå ut og ta en øl Anonymkode: 091d8...8ec 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Uff. Høres ut som noen som har identiteten si knyttet opp til rus selvom de er rusfri. Styr unna. Anonymkode: d8495...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 Tenker at åpenhet er kjempe bra. Bedre å legge korta på bordet med en gang, enn å begynne å innlede en relasjon med noen man garantert ikke har en fremtid med. For det finnes ekstreme tilfeller på begge sider av russkalaen. Anonymkode: befe4...781 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 Ser ikke problemet med det, åpenhet er fint. Anonymkode: a2599...554
Snickersogtwist Skrevet 27. mai 2023 #6 Skrevet 27. mai 2023 Synes det er helt greit, så kan man vurdere om dette er noe man ønsker å forholde seg til i et evt videre forhold eller ikke, hvis nei, så avstår man fra å ta kontakt med dem. Samme med barn egentlig.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 Å være rusfri er en del av identiteten, kanskje den aller viktigste! Nei det er ikke spesielt å nevne dette med en gang, en setter sin rusfrihet først og med dette standpunktet så sier en klart fra at få ting er viktigere. Jeg er selv rusfri på det 3. året og noe jeg er åpen med når jeg dater fordi det er kanskje det aller viktigste i en nær relasjon. Rus er over alt i samfunnet og at jeg har satt rammen for at jeg ikke drikker, ikke ruser meg, at det er en sårbarhet i mitt liv og at det ikke er noen eller noe som er viktigere enn min rusfrihet og en åpenhet om dette vil gjøre det enklere for meg selv da jeg ikke gidder bulshit fra noen som ikke respekterer dette og den andre part vet hva han har å forholde seg til og viss det er vanskelig for han får han heller finne seg noen andre og det er like greit å finne det ut før heller enn senere. Anonymkode: 96b82...154
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #8 Skrevet 27. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Å være rusfri er en del av identiteten, kanskje den aller viktigste! Nei det er ikke spesielt å nevne dette med en gang, en setter sin rusfrihet først og med dette standpunktet så sier en klart fra at få ting er viktigere. Jeg er selv rusfri på det 3. året og noe jeg er åpen med når jeg dater fordi det er kanskje det aller viktigste i en nær relasjon. Rus er over alt i samfunnet og at jeg har satt rammen for at jeg ikke drikker, ikke ruser meg, at det er en sårbarhet i mitt liv og at det ikke er noen eller noe som er viktigere enn min rusfrihet og en åpenhet om dette vil gjøre det enklere for meg selv da jeg ikke gidder bulshit fra noen som ikke respekterer dette og den andre part vet hva han har å forholde seg til og viss det er vanskelig for han får han heller finne seg noen andre og det er like greit å finne det ut før heller enn senere. Anonymkode: 96b82...154 Du er ihvertfall ikke avhengig av punktum, skjønner jeg. Anonymkode: d8495...b0a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #9 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er ihvertfall ikke avhengig av punktum, skjønner jeg. Anonymkode: d8495...b0a Går fint an å bruke komma for å dele opp helsetninger, noe jeg har gjort. Om du finner innlegget mitt vanskelig å lese får du heller ta det opp med språkrådet. Anonymkode: 96b82...154
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #10 Skrevet 27. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Går fint an å bruke komma for å dele opp helsetninger, noe jeg har gjort. Om du finner innlegget mitt vanskelig å lese får du heller ta det opp med språkrådet. Anonymkode: 96b82...154 De er på sprekk. Anonymkode: d8495...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå