Gå til innhold

Mysimba - din opplevelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på dette i ca 4 mnd, null virkning. Fikk ikke noen særlig bivirkninger heller. Har du forsøkt Mysimba og virket det bra for deg? 

Jeg vil slutte nå. Vet noen om man trapper ned på samme måte som man trapper opp? 

Anonymkode: c2177...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjorde du av endringer selv? Mat trening osv? De funker ikke om man ikke legger om noe selv. Har gått på de snart 3 uker, men ikke veldig mye forskjell enda. Gjør mye selv som trening og endring av kosthold. Har fremdeles troa! 

AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg var uklar, men det jeg mente var at jeg ikke kjente noe endring i forhold til sult osv, og det ble ikke noe «enklere» å slanke seg. Så da synes jeg det er bortkastet å gå på noe som jo har veldig mange bivirkninger. Jeg forstår at jeg må gjøre en jobb selv, dette er jo ikke en tablett som på mirakuløst vis forbrenner fett. Og den jobben er jeg i gang med!

Lykke til, håper du får mer nytte av Mysimba! 🤗

Anonymkode: c2177...22b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde virkning fra dag 1. 

Sukkerbehovet forsvant umiddelbart og porsjonsmessig halverte alt seg. Var aldri oppe i full dose da jeg hadde god virkning på 1-2 tabletter. Hadde litt bivirkninger i starten (abdominal vondt, treg mage). Sluttet fordi jeg begynte å miste mye hår p.g.a. dem.

Anonymkode: 411f5...4a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke virkning av mysimba. Heller ikke særlig virkning da jeg byttet til saxenda. Endte på ozempic og gått ned 20kg :)

Anonymkode: 92266...330

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...