AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #1 Skrevet 27. mai 2023 Hei, jeg lurer på om dere tror på alt som sies og diskuteres av ulike tanke tenker og politikere om lavinntektsfamilier og oppvekst i fattigdom. At de har lav utdanning og at det kommer til å gå dårlig med de ettersom de ikke har høy utdanning etc? Jeg lurer litt på om det ikke svartmales litt vel mye? Det er ingen fasit Anonymkode: a42bd...c93
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hei, jeg lurer på om dere tror på alt som sies og diskuteres av ulike tanke tenker og politikere om lavinntektsfamilier og oppvekst i fattigdom. At de har lav utdanning og at det kommer til å gå dårlig med de ettersom de ikke har høy utdanning etc? Jeg lurer litt på om det ikke svartmales litt vel mye? Det er ingen fasit Anonymkode: a42bd...c93 Svartmaling av gutter | Norsk sosiologisk tidsskrift (idunn.no) Anonymkode: a42bd...c93
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Statestikk poltikk... Diverse partier, får forskjellige "hjertesaker". Norges dyreste teater, fungerer fortsatt. Der de "folkevalgte" må beskyttes av livvakter. I et slikt demokrati. Der Norge troner høyt på forskjellige lister. Der PST chatter med terrorister. Der majoriteten tror på at arbeid gir frihet, at slaveriet er avskaffet Anonymkode: 2d5fe...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå