Gå til innhold

Han er så slem mot oss (langt innlegg)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med barnefar i 20 år, etter noen år begynte han å bli slem mot oss. Jeg kunne ingen ting lengere, ikke kunne jeg vaske huset, det var aldri bra nok, jeg kunne ikke lage mat, det smakte ikke godt, jeg så aldri bra nok ut. Jeg gikk ut av forholdet, tok barna med meg å flyttet, men jeg syntes synd på han. Jeg betalte alt, han satt med en god inntekt, uten utgifter og jeg satt med 4 barn med alle de utgifter det kommer med, pluss barnefar sine utgifter, gjennom denne prosessen viste deg seg at far hadde vært slem med barna ( det skjedde når jeg ikke var hjemme, å jeg viste ingenting) Det ble rettsak og far ble dømt for familievold. Han er nå ferdigsonet og minstemann ser veldig opp til far, for han husker ikke noe, De ganger far kommer for å besøke misntemann, oppmuntrer han barnet til å være slem mot meg, sier barnet noe negativt kommer far inn og sier seg enig med barnet og oppmuntrer han til å fortsette. De 3 andre barna nekter å ha noe med far å gjøre, de har blokkert han fra alle sosiale medier og svarer ikke om han tar kontakt, her om dagen fortalte han meg at han hadde funnet en ny dame, han sa han var rede for å satse alt på det nye forholdet, så han kom til å si ifra seg foreldreansvaret for han ville satse alt på sin nye familie og han ønsket ikke å ha noe med barna å gjøre mer, dette sa han når minstemann stod å hørte på, han forstod ikke alt, men han forstod at pappa var slem, så han sier til meg at han ikke vil besøke pappa mer. Det viser seg at den nye kjæresten har ett lite barn, siden jeg vet hvor slem han kan være, sender jeg den nye kjæresten en melding, hvor jeg tilbyr meg å snakke med henne, dette på grunn at far forteller min sønn at han har ny kjæreste, etter å ha møtt henne 1 gang, å han mener det er bra å la han møte henne, jeg forteller kjæresten at hun kan ringe meg om hun ønsker å snakke, eller så kan hun slette meldingen å glemme alt. Det ender med at hun ringer meg, når vi er ferdigpratet gjør hun det slutt, så bf kommer tilbake til meg for han er lei seg, jeg ber han å pelle seg hjem, om han har kjærlighetsorg, så er ikke det mitt problem. Men jeg føler meg slem, for jeg vet at det var jeg som gjorde det så det ble slutt.

Men jeg kommer til å gjøre det samme om han finer seg ei ny med barn, for jeg kunne ikke gjøre det for mine barn, men jeg kan hjelpe andre, han misstenker at jeg har gjort noe, å jeg er redd, for jeg vet at jeg ikke kan åpne øynene de neste 2-3 ukene om han finner dette ut

Anonymkode: 228be...88a

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er sterk. Du er modig. Løvemamma. Heldige barn som har deg som mamma ❤️ Og at du finner styrken og motet til også beskytte andre som du ikke engang kjenner. Det skulle vært flere som deg der ute. Sender deg en stor klem, men egentlig fortjener du alt i hele verden. Husk å også ta vare på deg selv ❤️❤️ Stor klem fra meg.

Anonymkode: e189e...d9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var riktig av deg gjøre! Takk for at du passer på 😊

Anonymkode: e8776...289

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du passer på både dine egne og andres barn! Forbilledlig! 

Anonymkode: b8856...d09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...