Gå til innhold

Hva har du gjort på huset/eiendommen din idag? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går fikk vi ryddet og grovplanert et område på ca 200 m². Skal lage plen og flytte noen eldgamle hekkeplanter dit etterhvert. Utvider hagen gradvis. Startet med 1,8 dekar, nå har vi passert 4, og målet for sommeren er å komme opp i 6 dekar. Mye jobb, og enda mere glede😊

Anonymkode: 6c02c...7c5

• Liker 1

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 8.28):

I går fikk vi ryddet og grovplanert et område på ca 200 m². Skal lage plen og flytte noen eldgamle hekkeplanter dit etterhvert. Utvider hagen gradvis. Startet med 1,8 dekar, nå har vi passert 4, og målet for sommeren er å komme opp i 6 dekar. Mye jobb, og enda mere glede😊

Så flinke dere er 😃

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.6.2023 den 8.28):

6 dekar hage?😵‍💫 eller 6 mål?

Anonymkode: 102ee...31c

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker

I dag gikk jeg ned i hagen og luktet på syrinene og strøk litt på dem med hånden.
Luktet deretter på blåregnen.

Så dro jeg opp noen løvetenner og høymoler.

Så sparket jeg litt på noe dødt gress som lå på hellene fra i går, da jeg gikk over dem med kantklipper ute  å koste vekk etterpå.

Så gikk jeg inn igjen til hjemmekontoret

Anonymkode: 73dfe...b81

• Liker 1
  • Hjerte 2

Annonse

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Alt teller :D

Det er bra 🙂 Vi klarer ikke å bli helt enig med hva vi vil med hagen når alle lekeapparatene skal vekk om 1-2 års tid så fant ut vi ville få hjelp til å bestemme oss 🙂

• Liker 1
Fru Uperfekt skrev (9 timer siden):

Det er bra 🙂 Vi klarer ikke å bli helt enig med hva vi vil med hagen når alle lekeapparatene skal vekk om 1-2 års tid så fant ut vi ville få hjelp til å bestemme oss 🙂

Ja lurt det og hente hjelp utenfra når man ikke får bestemt seg Upartisk syn på saken :D 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker

I og med at solen utrolig nok kom hit også, så fikk jeg klippet plenen i dag. Den var endelig tørr nok. Og jeg fikk klipt litt hekk, min datter klippet rosebusker.

Hage har jeg lært er et evig prosjekt.

Anonymkode: c7039...bdd

• Liker 1
AnonymBruker

Druknet alle plantene mine i hagen. Glemte å flytte flere av dem i skyggen før jeg dro på mandag. Og alle dager vi var borte så har det vært skyfritt og varmt så de var nære på å dø når jeg kom hjem i dag 😂

Anonymkode: ab190...b1d

• Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 1.26):

6 dekar hage?😵‍💫 eller 6 mål?

Anonymkode: 102ee...31c

6 dekar, ja (eller 6 mål, da dekar og mål er det samme). Vi er hagegal😊

I dag har vi plukket stein, stelt i drivhus og flyttet et bed.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...