AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Hvis en du datet tok kontakt etter et år og latet som ingenting ville du latt som at alt i livet ditt gikk bra eller vært ærlig om hvor mye han ødela deg og hvor mye du har slitt pga han? Han var ikke en snill person men jeg er usikker på hva som stikker mest for han, å høre at jeg har det supert uten han og aldri vil se han igjen, eller å høre hvor mye han ødelegger andre? Anonymkode: 47687...462 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 Fortell at du har det bra, og ikke er interessert i videre kontakt. Det er det smarteste. For deg iallefall, og det er det viktigste. Anonymkode: e4801...baa 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 Tenker du fint kan fyre av litt krutt: "Hvorfor i svarte helvete kontakter du meg igjen? Rekker det ikke for deg at du såret meg i fjor? Finn deg noen andre å plag. Ikke faen om jeg gjør samme feil to ganger." Anonymkode: 6f274...c69 3
GrønnNellik68 Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker du fint kan fyre av litt krutt: "Hvorfor i svarte helvete kontakter du meg igjen? Rekker det ikke for deg at du såret meg i fjor? Finn deg noen andre å plag. Ikke faen om jeg gjør samme feil to ganger." Anonymkode: 6f274...c69 Den satt gitt👍🏻🤣
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker du fint kan fyre av litt krutt: "Hvorfor i svarte helvete kontakter du meg igjen? Rekker det ikke for deg at du såret meg i fjor? Finn deg noen andre å plag. Ikke faen om jeg gjør samme feil to ganger." Anonymkode: 6f274...c69 Hvis du skal si noe så si dette. Ikke fortell ham hva han har gjort og håp på trøst i allefall. Si det i sinne og blokker. Anonymkode: 49de9...534 3
Million Skrevet 27. mai 2023 #6 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker du fint kan fyre av litt krutt: "Hvorfor i svarte helvete kontakter du meg igjen? Rekker det ikke for deg at du såret meg med den dritten som fulgte med deg i fjor? Finn deg noen andre å plag. Ikke faen om jeg gjør samme feil to ganger." Anonymkode: 6f274...c69 Ville ikke gitt han tilfredsstillelsen å få høre at han "kom under huden" på ts og greide å såre henne så det sitter i ett år etterpå. Ikke nevn det. Kall heller hele greia for dritt, og be han ryke og reise som det står ovenfor. 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 Selvsagt vil det stikke ham dypest om du forteller at du nyter livet og har det bra! Anonymkode: dc616...a1d 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #9 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må man svare? Anonymkode: f6ce0...398 Hah tenker det er den beste måten her, ignorer. Anonymkode: 49de9...534 6
Kvalitet Skrevet 27. mai 2023 #10 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker du fint kan fyre av litt krutt: "Hvorfor i svarte helvete kontakter du meg igjen? Rekker det ikke for deg at du såret meg i fjor? Finn deg noen andre å plag. Ikke faen om jeg gjør samme feil to ganger." Anonymkode: 6f274...c69 Bare nei nei nei 3 3
exictence Skrevet 27. mai 2023 #11 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fortell at du har det bra, og ikke er interessert i videre kontakt. Det er det smarteste. For deg iallefall, og det er det viktigste. Anonymkode: e4801...baa Tror også jeg ville svart dette 3
ClausSaus Skrevet 27. mai 2023 #12 Skrevet 27. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis en du datet tok kontakt etter et år og latet som ingenting ville du latt som at alt i livet ditt gikk bra eller vært ærlig om hvor mye han ødela deg og hvor mye du har slitt pga han? Han var ikke en snill person men jeg er usikker på hva som stikker mest for han, å høre at jeg har det supert uten han og aldri vil se han igjen, eller å høre hvor mye han ødelegger andre? Anonymkode: 47687...462 Hvis du ønsker å gi ham et stikk bør du selvfølgelig gi inntrykk at at livet er herlig men ikke gi ham respons på eventuelle fremstøt… rett og slett subkommunisere at han ikke er bra nok for deg, uten å si det direkte. Litt sånn "høflig for høflighetens skyld" mot noen som har vist seg å være under din liga. Og det er det siste der som smeller, så lenge det ikke leveres (hverken passivt eller aktivt) aggressivt. Men igjen, hvis du faktisk går rundt med et ønske om å gi han et stikk bør du kanskje tenke litt over hvorfor. Kan hende du da har noen issues å jobbe med for din egen del også. Endret 27. mai 2023 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #14 Skrevet 27. mai 2023 Ignorer. Han er ikke verdt å bruke tiden på. Anonymkode: 9ae8b...76b
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #15 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis en du datet tok kontakt etter et år og latet som ingenting ville du latt som at alt i livet ditt gikk bra eller vært ærlig om hvor mye han ødela deg og hvor mye du har slitt pga han? Han var ikke en snill person men jeg er usikker på hva som stikker mest for han, å høre at jeg har det supert uten han og aldri vil se han igjen, eller å høre hvor mye han ødelegger andre? Anonymkode: 47687...462 Jeg hadde ikke svart han, men blokkert han i alle kanaler. Anonymkode: ba79c...04f
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #16 Skrevet 27. mai 2023 Ikke svar at det går dårlig med deg pga han. Han kontakter deg for å se om du fortsatt er på gli, fint for han å ha deg i bakhånd om han ikke treffer en annen. Om du sier det går dårlig pga han åpner du for en samtale med han hvor han kommer til å beklage og unnskylde seg så gir du han en sjanse til og han dumper deg i august og du føler deg ydmyket og tråkket på. hva får du ut av å gi han informasjon om ditt liv? Vil du at han skal få dårlig samvittighet? Beklage til deg? At du skal få en form for «rettferdighet»?. Han behandlet deg dårlig fordi han ikke er empatisk og/eller ikke likte deg så godt i utganspunktet. Det har melke forandret seg på et år Anonymkode: 14110...30e 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #17 Skrevet 27. mai 2023 Vil anbefale å ikke svare! Han fortjener ikke det. For all del ikke svar at han har såret det osv. Da vil han føle seg kry over at han greide å gjøre veldig inntrykk, for du sier indirekte «jeg likte deg veldig godt» hvilket gir han bekreftelse. Anonymkode: e542e...d24 1
Nymerïa Skrevet 27. mai 2023 #18 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han var ikke en snill person men jeg er usikker på hva som stikker mest for han, å høre at jeg har det supert uten han og aldri vil se han igjen, eller å høre hvor mye han ødelegger andre? Hvis han ikke er en snill person så kommer det ikke til å stikke at han ødelegger folk. Tvert i mot kan det være oppløftende å for han å høre at du har brukt mye energi på å tenke på han. Jeg tror at din beste sjanse til å stikke litt er å avvise han høflig med at han nok ikke er din type. Og hvis han fortsetter å ta kontakt så blokkerer du. 1
Mt3 Skrevet 27. mai 2023 #19 Skrevet 27. mai 2023 Om det er det at han gjorde det slutt som er det som såret og ødela deg så ville jeg ikke gitt han "fornøyelsen" av å vite det. Om det var oppførselen hans mens dere var sammen som var det som såret så kunne jeg godt gitt ett stikk om at livet uten han er veldig godt, og at du nå vet at du er verdt så uendelig mye mer enn å skulle godta å bli behandlet på en så bedriten måte som han behandlet deg, samt at det ikke er noe rart om han sliter om han fortsatt oppfører seg så dårlig mot andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå