Gå til innhold

Ringte vekter på en fyr som var interessert i meg, hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr har i flere år kjøpt ting der hvor jeg jobber pga meg, men han prøvde seg aldri og jeg fikk nok og ringte vekter for å kaste han ut. Nå angrer meg dypt, hva gjør jeg sånn seriøst?

Anonymkode: c9e6d...dc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ehh tråd nummer 100 om han fyren der

Anonymkode: ce58d...792

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du går videre. Og helst til psykolog. 

Anonymkode: 3037a...31d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: cb12b...c35

AnonymBruker
Skrevet

Okei

Helt enig med den brukeren over at slikt innlegg virker kjent og tror jeg har svart på det før, men igjen, Hva satan du skal gjøre?

Jeg aner ikke hva du skal gjøre, er det noe du får gjort? antakeligvis ikke, du har helt sikkert ikke nummeret hans, men om du har stakket nok, kan det hende du har Facebook profilen hans rundt omkring. send han en melding og beklag fordel som skjedde. Mer er det ikke lol?

Anonymkode: e7975...2ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som er tøff nok som kan komme her å si at kvinner ikke har problemer med å få seg en mann og at de angrer aldri siden de bader i et hav med menn selv i en alder av 50?

Anonymkode: e87f4...c81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du vekter til å kaste ut en betalende kunde? På hvilket grunnlag?

Trakasserte han deg på noen som helst måte? 

Du sier selv i HI at han ikke prøvde seg på deg.   

Anonymkode: 991bb...0da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ringe vekter for hva da? hva søren sa du til vekten? og er han din personlige livvakt? 

man ringer ikke en vekter bare fordi man ikke ønsker en person som ignorerte deg å handle i butikken du ikke eier, herregud. 

Anonymkode: ebe25...7ad

Skrevet

Hvorfor spør du om dette igjen? Skaff deg et liv.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk du vekter til å kaste ut en betalende kunde? På hvilket grunnlag?

Trakasserte han deg på noen som helst måte? 

Du sier selv i HI at han ikke prøvde seg på deg.   

Anonymkode: 991bb...0da

Drama queen på sitt verste. Hun ble såret fordi den kunden i hodet hennes skal ha kommet hver dag pga henne og ikke fordi han skal handle noe i den butikken hun jobber i også ble hun fornærmet siden du vurderte selv at hun ikke er "deilig" nok for å bli invitert ut på date. Skjønner ikke hvordan vekteren ikke vurderte helheten før kunden ble kastet ut, Mulig hun må ha sagt noe som ikke stemmer.

Anonymkode: c321f...0aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier ikke hun der er plakat kvinnen som symboliserer kvinner, men er det noen som har forståelse for Incels?

Anonymkode: 39d45...f6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sier ikke hun der er plakat kvinnen som symboliserer kvinner, men er det noen som har forståelse for Incels?

Å nei du, har ikke forståelse for dem og kommer aldri til å ha det, men hva i allverden har dette med Incels å gjøre. De mener at mannfolk som ser ut som en søppelbinge skal bli priotert av de peneste damene fremfor menn som gir alt på seg selv om samfunnet rundt. At en 200 kg skjegget gamer med fluffy ølbukse skal være pris for en slank ung velutdannet kvinne fremfor en kollega av henne som hun ser hver dag og har arbeidet seg like hardt som hun gjør der de er idag. Så igjen, NEI!!

Anonymkode: cf05c...0e7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei 

Hvis man skal tenke sånn så burde alle kvinner lynsje menn med fysisk tortur pga noen voldtektsmenn 

Anonymkode: 3037a...31d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

hva gjør jeg sånn seriøst?

Du går til psykolog, og kommer deg ut av denne fantasibobla du lever i. 

Anonymkode: 12635...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...