AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Fødte barn nr 3 for 3 mnd siden ish og våknet i går natt av at jeg ikke kunne snu meg uten helt syke smerter i nakke/øvre rygg/skulderblad på høyre side. Det er nå 2 døgn siden. Jeg ble litt bedre i går men i dag våknet jeg opp litt værre igjen. Det stråler ut i skulder og ned i albuen. Jeg klarer ikke kjøre bil eller holde på mye med babyen og far har måttet være hjemme fra jobb. Knasker smertestillende hver 6 time. Det passer mildt sagt skikkelig dårlig. Kunne først få time til manuellterapeut om 2,5 uke og det er jo ingen vits i. Noen tips som kan hjelpe? Smertelindring og eller lettelse på smertene? Alle tips er velkomne. Herregud det gjør så vondt, er dritt lei.... Anonymkode: 6ba80...1a0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #2 Skrevet 27. mai 2023 Dytt, trenger tips 😪 Anonymkode: 6ba80...1a0
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Skrevet 27. mai 2023 Kiropraktor er omtrent det samme som manuellterapeut. Der er det ingen ventetid så om du har råd så ville jeg definitiv prøvd det. Anonymkode: 25af0...830
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #4 Skrevet 27. mai 2023 Bevege deg, gå flere korte turer hver dag. Fungerer hver gang. Anonymkode: 135c5...295
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 Tror jeg ville tatt meg en tur til lege. Jeg fikk, som deg, akutte store smerter i korsrygg med stråling til lyske, nedre del av magen og fot. Fikk henvisning til MR. Viste seg å være prolaps. Bare sånn med tanke på at noen begynner å skal ”knekke” og behandle deg, uten at du muligens ikke vet hva du lider av. Det kan jo selvfølgelig være muskulært. Ville bare vært ekstra forsiktig siden dette gjelder nakken. God bedring og lykke til🌻 Anonymkode: e932b...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå