Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snus synes jeg er like kvalmt på både menn som på kvinner. Porsjonssnus er ikke like ille pga det er innpakket så det renner ikke nedover tenna, men synes det er ekkelt likevel, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit dersom guttene gjør det, men jeg ser helst at jenter ikke driver med det. Jeg synes det er særdeles lite feminint.

Skrevet

Snus er ekkelt uansett om det er jente eller gutt.

Ekkelt, ekkelt, ekkelt!

:kvalm:

Skrevet

Bakesnus kan fort bli ekkelt. Selv snuser jeg mocca.

Skrevet

Mocca med lakrissmak er godt :sjarmor: Og så slipper man å gå ut i kulden.

• 2 år senere...
Gjest dame på 30
Skrevet
jeg liker det. Jeg snuser av og til selv, om det ikke passer seg med røyk. Snuser da mocca, de bittesmå porsjonspakningene. de syns ikke omtrent, jeg blir definitivt ikke svart i munnen, eller det renner nedover tennene mine.. snakk om å overdrive :)

Hei. Måtte bare le litt ja,snakk om og overdrive.....jeg snuser Mocca og det renner aldri...syns det er nydelig godt med snus...er helt avhengig,har snust i 10 år.......med 2 opphold på 1 år.....men koser meg skikkelig med den...men sunt er det nok ikke...

Skrevet

Skikkeli, skikkelig vemmelig, uansett om det er vanlig snus eller porsjonsnus. Dette gjelder for begge kjønn.

Gjest Gjest
Skrevet

Mulig jeg er litt spesiell på det området , men jeg synes det er sexy med menn som snuser, forutsatt at de ikke kliner fra seg snusen overalt etterpå.

Jenter som snuser har jeg ingen problemer med, har et par venninner som bruker porsjonssnus, og det synes knapt :I

Gjest Snart 42
Skrevet

Jeg synes - som så mange andre her - at snus ikke er noe særlig enten det er kvinner eller menn som gjør det, men må faktisk innrømme at jeg synes det er hakket verre på kvinner. Dette er ikke spesielt feminint, delikat eller lekkert... i tillegg ser man litt corny ut med den kulen under overleppa (ja - jeg mener det; folk som snuser ser faktisk litt teite ut!! sorry!)

Dog; hvis det skal være slik at vi må velge mellom røyk eller snus så velger jeg selvsagt heller å omgås folk som snuser (men det var jo ikke det det var spørsmål om....).

Gjest kenneth
Skrevet
Hva synes dere om dette?

Har opplevet at det er flere fordommer mot jenter som snuser enn gutter som gjør det.

Snusing er "generelt ekkelt" i mine øyne, og ekstra ekkelt når det er kvinnfolksnusing - på samme måte som jeg synes det er verre at damer fiser og raper enn at menn gjør det. (For ordens skyld: Det er ekkelt når menn gjør det og...)
Skrevet
Jeg synes snus er ekkelt, uansett hvem som bruker det.

:jepp:

Skrevet
Bakesnus kan fort bli ekkelt. Selv snuser jeg mocca.

Jeg også!

Så lenge det er porsjonsnus så er det ikke så aller verst.

Skrevet
Hei. Måtte bare le litt ja,snakk om og overdrive.....jeg snuser Mocca og det renner aldri...syns det er nydelig godt med snus...er helt avhengig,har snust i 10 år.......med 2 opphold på 1 år.....men koser meg skikkelig med den...men sunt er det nok ikke...

Sunt er det nok ikke nei. Jeg leste en gang at snusere får i seg mye mer nikotin enn røykere og at de er mer kronisk nikotinforgiftet enn sine røykende 'kolleger' fordi de gjerne går med klumpen under leppa leeeeenge om gangen.

Ellers synes jeg forsåvidt både røyking og snusing er og ser like teit ut, begge deler, enten det gjelder kvinner eller menn.

Virker liksom litt dumt å la seg bli avhengig av den dumme, lille dosen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...