Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette?

Har opplevet at det er flere fordommer mot jenter som snuser enn gutter som gjør det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Synes begge deler er grusomt. Virkelig motbydelig.

Skrevet

foretrekker røyk

lukten og synet av snussaus som renner nedover tenna ? å fytte... blir kvalm bare ved tanken og det gjelder uansett kjønn.

Skrevet

Snuser selv. Opplever at ikke at det er noe problem. Kanskje det er fordi det ikke synes på meg. Vet ikke. Når folk oppdager det, er det som regel noen humoristiske kommentarer, men ikke noe mer. Tar det ikke ille opp.

Gjest LoisLane
Skrevet

Mannen min snuser, og jeg er festsnuser. Har altså ingenting imot det og synes det er omtrent tusen ganger eklere med røyk. Villa ALDRI kysset en røyker.

Gjest Tristessa
Skrevet

Særlig lekkert er vel snus ikke uansett. Snuset i en overgangsfase da jeg sluttet å røyke, og det var nok en grunn til at det kun var noe jeg gjorde innenfor husets fire vegger.

Skrevet

Jeg synes snus er ekkelt, uansett hvem som bruker det.

Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg synes snus er helt greit, både med tanke på brukeren og omgivelsene. Snusere slipper å tenke på at de forurenser lufta for andre, ikke sant.

Mannen min snuser, heldigvis bruker han porsjonssnus, sånn at jeg slipper å se brun guffe som renner nedover tennene og munnvikene hans. Ikke blir det rester etter den heller, sånn at jeg blir utsatt for passiv snusing når vi skal kline :)

Skrevet

Helt enig.

Skrevet

Skikkelig kvalmt uansett kjønn.

Ofte renner det svart nedover tenna. ÆSJ.

Gjest gjest1
Skrevet

Fælt uansett kjønn. Det er noe med den lukta (lakris?) som får meg til å ville springe langt inn i skauen.

Skrevet

Helt enig!

Skrevet

jeg liker det. Jeg snuser av og til selv, om det ikke passer seg med røyk. Snuser da mocca, de bittesmå porsjonspakningene. de syns ikke omtrent, jeg blir definitivt ikke svart i munnen, eller det renner nedover tennene mine.. snakk om å overdrive :)

Skrevet

Liker å snuse på Donnie jeg. :)

Gjest christineemily
Skrevet

Det er ikke mye lekkert må jeg si!

Gjest LoisLane
Skrevet
Liker å snuse på Donnie jeg. :)

Det er ikke mye lekkert må jeg si!

Nei, fysj! ;)

Skrevet

Jeg syns både snus og røyk er ekkelt jeg..

Glad jeg slipper å kysse noen som gjør noen av delene :tunge1:

Men om jeg sitter blant folk ville jeg heller furetrukket at noen snuste enn røykte faktisk..

Gjest christineemily
Skrevet

Det var en bra vinkling, Lois Lane :ler::ler::ler: !

Skrevet

Snus er en av de få tingene som gir meg trang til å kaste opp bare av lukta...

Skrevet

Grusomt uansett kjønn.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...