jordbær Skrevet 31. oktober 2002 #1 Skrevet 31. oktober 2002 EEENDELIIIIIG! Der røyk Truls! Dakals lille gutten... De skulle jo spise reinkjøtt.. Uh.:D
Gjest care Skrevet 1. november 2002 #3 Skrevet 1. november 2002 Høres ikke ut som dere er så glad i truls! :blunke:
Gjest Lea Skrevet 1. november 2002 #4 Skrevet 1. november 2002 Nei, ikke glad i Truls. Og det er så gøy når folk biter seg selv i halen!
Elefantina Skrevet 1. november 2002 #5 Skrevet 1. november 2002 Kooooste meg! Men hvis man lukket ørene så var han jo ganske så OK å se på, da...
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #6 Skrevet 1. november 2002 Hvem heier dere på? Jeg heier på Johan og hun lille tøffingen
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2002 #7 Skrevet 1. november 2002 Ja, endelig røyk Truls! Akkurat som den sleipingen ikke hadde sendt hjem Johan ved første mulighet! Men han hadde vel skjult begrunnelsen under en eller annen teit forklaring, i steden for å si rett ut at Johan er en trussel for ham, akkurat som han gjorde det da han sendte hjem Magnus. Jeg stemmer helt klart på Johan, fordi han i tillegg til å være dyktig, er veldig sympatisk.
Fakse Skrevet 1. november 2002 #8 Skrevet 1. november 2002 Fikk ikke med meg programmet...men den som graver en grav for andre fortjener i alle fall ikke sympati når han faller i den selv Virkelig den største strategimakeren, så det var bra at det ikke lyktes!
Frk Doodad Skrevet 1. november 2002 #9 Skrevet 1. november 2002 Ja, håpte på at Johan skulle ta til vett å stemme Truls hjem nå som han hadde sjansen. Nå er det bare heia Johan og heia Rita fremover!!
pumpkin Skrevet 1. november 2002 #11 Skrevet 1. november 2002 Ja endelig sier jeg også!!!! Makan til utspekulert type! Johan kom til fornuft, jeg håper han vinner! Pumpkin :blunke:
Gjest Lea Skrevet 1. november 2002 #12 Skrevet 1. november 2002 Samme for meg om Rita eller Johan vinner! Hovedsaken nå er at Camilla vinner. (Var hun litt små-forelska i Truls tro?) Johan er den sprekeste av de gjenværende tror jeg, men Rita er tøff og sympatisk. Hun fortjener en plass i finalen.
Frøya*0803 Skrevet 3. november 2002 #13 Skrevet 3. november 2002 Jeg heier også på Johan :D Har ikke sansen for stilen til Truls; veldig usympatisk type. Nå blir det artig å følge med innspurten!!
Nala Skrevet 3. november 2002 #14 Skrevet 3. november 2002 Kunne ikke vært mer enig. ENDELIG røyk den utspekulerte, usympatiske fyren. Og reaksjonene hans etter at Johan hadde sagt sitt var jo bare så utrooooolig barnslige. Grow up, sier nå bare jeg. Som om han ikke hadde gjort det samme. Snakker om lojalitet og greier. Herlighet, han hadde jo ikke Johan inkludert i den derre banden de startet i begynnelsen, nettopp fordi han så på Johan som en trussel! GO JOHAN, sier nå jeg. Kjempedyktig og meget sympatisk. Nala
Augustbrud02 Skrevet 4. november 2002 #15 Skrevet 4. november 2002 Jeg er også en av de som var meget fornøyd med at Truls røyk ut. I mine øyne har han "ødelagt" så mye av programmet med å sette i gang sine allianser at jeg bare hadde gledet meg til at han skulle få smake sin egen medisin. Og spesielt moror var det at det var Johan som fikk "æren" og det at Truls ble tatt skikkelig på senga. Har en følelse av at det blir Rita, Johan og Camilla som blir de siste igjen, og jeg håper at Johan vinner. Men så lenge Truls er ute kan egentlig hvem som helst vinne.
Mette Skrevet 6. november 2002 #16 Skrevet 6. november 2002 Jeg syntes også det var topp at Truls røyk ut. Håper at Johan eller Rita vinner.Rita er virkelig en kjempe tøff dame. Håper at Camilla ryker ut i morgen, har ikke sansen for henne, hun er så krampaktig.
viwi Skrevet 6. november 2002 #17 Skrevet 6. november 2002 ENDELIG er Truls ute av spillet!!! Heia Johan!!! :D
Tullerusk Skrevet 6. november 2002 #18 Skrevet 6. november 2002 Enig med Remyline! Håper Johan eller Rita vinner, og at Camilla går ut i morgen. Henne har jeg aldri likt. Og at Truls gikk ut, ååå som jeg fryda meg! :D
Gjest sexysadie Skrevet 7. november 2002 #19 Skrevet 7. november 2002 Johan er jo litt lekker faktisk, litt for kort da for min smak men dog....
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. november 2002 #20 Skrevet 7. november 2002 Gidder ikke se lenger, nå som hverken Truls eller Magnus er med :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå