AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Del Skrevet 26. mai 2023 Hei, har noen kjøpt dette skjørtet?: https://www.vakrevene.no/products/carin-r-skirt-sand Og hvis ja, er den spesielt stor eller liten for størrelsen, og er den kort? Virker litt kort på bildet, I forhold til mange andre lignende skjørt. Anonymkode: 7e1cf...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Del Skrevet 26. mai 2023 Fin lengde til midt på låret står det😅 Mitt problem er at jeg er 1,80 høg så det blir ofte litt kort for ei gammal kjerring. Googlet det, og ingen forhandlere skriver hvor langt det er i cm. Men det blir beskrevet som kort. Anonymkode: 30cad...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #3 Del Skrevet 27. mai 2023 Det så veldig kort ut på bildet om du velger en annen farge. Ikke et skjørt du kan bøye deg i. Anonymkode: 25c52...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 27. mai 2023 #4 Del Skrevet 27. mai 2023 Det er KORT. Min spinkle fjortisdatter på 152 cm har det i S, og må bruke sykkelshorts under. Hun klager på at shortsen er for lang så den synes under. Det er en sånn hudfarget sykkelshorts fra veromoda beregnet på å ha under korte sommerkjoler. og ja, jeg ser kanten på shortsen, det er ikke bare hun som klager på det for å ikke ha noe under 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Del Skrevet 27. mai 2023 Prøvde i en butikk i dag, var ikke kjempekort, men alltid bra å ha korte shorts under selvfølgelig. Anonymkode: 7e1cf...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå