Gå til innhold

Sexpartner med stor aldersforskjell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame på 50 år og har hatt sex med en som er 30 år. På en måte flau over det, men vi hadde veldig bra sex. Bør jeg være flau? 

Anonymkode: 98a57...0ca

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er dame på 50 år og har hatt sex med en som er 30 år. På en måte flau over det, men vi hadde veldig bra sex. Bør jeg være flau? 

Jeg er mann på 46. Min FF er 29. jeg er ikke flau. 
Hvorfor i all verden skal du være flau? Folk driter vel i aldersforskjeller i 2023. Så lenge det er 2 voksne, samtykkende mennesker, så er det ingen som trenger å bry seg. Uinteressant hva andre måtte mene.

Anonymkode: 6bc46...3f0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei så lenge begge er over 30 er det ikke noe problem i mine øyne 

Anonymkode: bfb74...299

• Liker 1
Gjest sjirafff
Skrevet

Med mindre den andre personen var ubevisst, eller har en psykisk funksjonshemning, så nei. Da trenger du ikke være flau. Jeg ville aldri vert bortpå en mann som var 50 da jeg selv var 30, men det er personlig preferanse. 

Skrevet

Jeg har en som er 14 år eldre, skammer meg ikke. Han er så deilig og sexy som man kan bli i mine øyne 😍

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke virke desperat, men det at jeg er dame og eldste er noe jeg har tenkt på. Forandrer det deres syn? Ofte mannen som er eldst. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33 år gammel kvinne som har en sexpartner på 52. Ingen av oss er flaue! Vi er voksne begge to, samtykkende sex, har det dødsbra! Hvorfor ikke? 

Anonymkode: ea7cd...e33

• Liker 5
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

En kompis av meg er 45 og har ei på 23 som kommer når han ringer. Ingenting p være flau over.

Nyt! 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, du bør ingenting. Du har lov til å føle hva du vil.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vil ikke virke desperat, men det at jeg er dame og eldste er noe jeg har tenkt på. Forandrer det deres syn? Ofte mannen som er eldst. 

Nei. Hvorfor skal det endre mitt syn? Ofte er mannen eldst, men ikke alltid. Min mor er eldre enn min far, kun et halvt år men per definisjon er hun fortsatt eldst.

Yngste jeg har ligget med var 6 årskull yngre enn meg. Jeg var 25, han var 20. Studievenner. Kort og intens sommerromanse. Han tok initiativ, jeg ble med på ferden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt mora til en kompis som pulevenn en periode. Hun fikk ham veldig tidlig (17 år).  Så jeg var 28 og hun 47 år vi holdt på.

Anonymkode: deba6...37e

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg var sammen med ei venninne av min mor, hun var 50år og jeg 22år.. Ingen av oss følte på flauheten, vi var som "hemmelige spioner som elsket hverandre".. Og det er akkurat den hemmelige tabuen som tente oss. Vi hadde sex på loftet, mens mamma lå på sofan å snorket. Vi var på telturer for å fiske og sanke bær, ingen trodde vi hadde sex. Jeg var ofte hos henne som handyman og klippet gress og malte hus, men ingen trodde vi hadde sex. Det var i grunn så frekt å vite, at noen ikke fattet mistanke om sex. Vi så på hverandre som en gudegave, for jeg har ikke opplevd makan til seksuell kjemi. Og så ufattelig lærerikt det var for en ung staur, å få vite alt om seksualitet og om kvinner.

Hvis du sammenligner han med meg, så tenk litt på hvor mye han betyr for deg.. Så tenker jeg flauheten forsvinner en del.. Du gjør sannelig en god jobb, som gir han den opplevelsen med deg💙 Snill og god er du også😉

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kjør på! Jeg er mann, da jeg var 30 til 31 knullet jeg med en dame som var 20 år eldre hver uke. Nydelig sex!

Anonymkode: 90521...8c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Jeg var sammen med ei venninne av min mor, hun var 50år og jeg 22år.. Ingen av oss følte på flauheten, vi var som "hemmelige spioner som elsket hverandre".. Og det er akkurat den hemmelige tabuen som tente oss. Vi hadde sex på loftet, mens mamma lå på sofan å snorket. Vi var på telturer for å fiske og sanke bær, ingen trodde vi hadde sex. Jeg var ofte hos henne som handyman og klippet gress og malte hus, men ingen trodde vi hadde sex. Det var i grunn så frekt å vite, at noen ikke fattet mistanke om sex. Vi så på hverandre som en gudegave, for jeg har ikke opplevd makan til seksuell kjemi. Og så ufattelig lærerikt det var for en ung staur, å få vite alt om seksualitet og om kvinner.

Hvis du sammenligner han med meg, så tenk litt på hvor mye han betyr for deg.. Så tenker jeg flauheten forsvinner en del.. Du gjør sannelig en god jobb, som gir han den opplevelsen med deg💙 Snill og god er du også😉

Voksne erfarne damer vet hvilke knapper de skal trykke på. 😜Det å bli god til å suge og ri mannen med god rytme tar litt tid å lære seg. Dessuten har menn flere erogene soner på kroppen enn bare kuken. 

Anonymkode: cf5cd...3b8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2023 den 16.13):

Voksne erfarne damer vet hvilke knapper de skal trykke på. 😜Det å bli god til å suge og ri mannen med god rytme tar litt tid å lære seg. Dessuten har menn flere erogene soner på kroppen enn bare kuken. 

Anonymkode: cf5cd...3b8

Ja, hun fant knappen min, og det var å suge meg på brystvortene og under øreflippen. Og hun visste hvordan hun skulle bevege underlivet.. for hun roterte litt, og så gnikket hun litt. Så bøyde hun seg fremover så jeg fikk kysse puppene hennes. Så det ble en hærlig variert kombinasjon. Og når hun hørte jeg nærmet meg, stønnet hun sammen med meg. Vet ikke om det var "sympatistønn", men det var igrunn nok til at jeg kom hver bidige gang. Men hun visste jo at jeg liker å høre henne nyte sexen, så enkelte ganger hvisket hun meg i øret: "Åååh, nå skal du bare komme inni meg gogutten min" 🤪

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest jessop
Skrevet

Er jo ikke noe å være flau over, eller stolt over, egentlig. Jeg er mann, og ville ikke hatt sex med noen som er mer en 5-6 år yngre. Men da helst jevnaldrende. Uansett, dere er voksne folk. Peis på 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...