AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Har over en periode på et års tid vært jævla forelska i ei av venninnene mine, noe som ikke er helt ideelt. Fortalte henne det for noen uker siden og det var dessverre ikke gjensidig, men jeg tenkte jeg fortsatt ville være venn med henne til tross for det, men nå er jeg usikker. Hun har på veldig kort tid begynt å holde på med en relativt random fyr, og jeg er såklart drittsjalu. Vet ikke om det er lurt å holde avstand? Er det i det hele tatt lurt å være god venn med/henge fast med noen du crusher hardt på? Føler jeg kommer til å sitte å å håpe at hun ombestemmer seg, selv om jeg vet det ikke kommer til å skje.. Anonymkode: d67df...a3d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 Det er ikke lurt, nei Anonymkode: b8970...f98 1
Bombasi Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 (endret) Ville nok holdt avstand, om jeg var deg. Du har gjort fremskrittet dit mot henne, og hun avviste deg. Så du må la henne være, og heller la ting skje på hennes premisser. Hvis du klarer å være venn med henne videre da. Det blir opp til deg. Men du har ingen grunn til å være åpenbart sjalu rundt henne, og hvis sjalusien din er destruktiv for deg så bør du vurdere å trekke deg helt bort for en lengre periode. For øvrig kan det å trekke seg tilbake være en god strategi for at hun kanskje får opp øynene for deg etterhvert, siden hun vet hva du føler. Endret 26. mai 2023 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 4 minutter siden, Bombasi said: Ville nok holdt avstand, om jeg var deg. Du har gjort fremskrittet dit mot henne, og hun avviste deg. Så du må la henne være, og heller la ting skje på hennes premisser. Hvis du klarer å være venn med henne videre da. Det blir opp til deg. Men du har ingen grunn til å være åpenbart sjalu rundt henne, og hvis sjalusien din er destruktiv for deg så bør du vurdere å trekke deg helt bort for en lengre periode. For øvrig kan det å trekke seg tilbake være en god strategi for at hun kanskje får opp øynene for deg etterhvert, siden hun vet hva du føler. Hater selv at jeg er sjalu så vet det ikke er sunt. Elsker å henge med henne og hun er som regel med ute med vennegjengen min så er liksom ikke bare bare å unngå henne heller, går samme skole og er i samme klasse så er jo med henne nesten hver dag, men ja skal holde litt avstand. Anonymkode: d67df...a3d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 Bombasi skrev (14 timer siden): Ville nok holdt avstand, om jeg var deg. Du har gjort fremskrittet dit mot henne, og hun avviste deg. Så du må la henne være, og heller la ting skje på hennes premisser. Hvis du klarer å være venn med henne videre da. Det blir opp til deg. Men du har ingen grunn til å være åpenbart sjalu rundt henne, og hvis sjalusien din er destruktiv for deg så bør du vurdere å trekke deg helt bort for en lengre periode. For øvrig kan det å trekke seg tilbake være en god strategi for at hun kanskje får opp øynene for deg etterhvert, siden hun vet hva du føler. Fremstøt, kanskje? Noe fremskritt ble der vel ikke. Og åpenlyst sjalu, ikke åpenbart? Anonymkode: ad0bc...ef0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå