Champagnepiken Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Rett og slett. For øyeblikket er jeg storfornøyd med signaturen til Lano!
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2006 Du har i hvert fall en kul en, C. ← Takk, søta! Og takk til Odd Børretzen, som skrev den... Var vel i arbeidet med den jeg kom på at vi burde kåre de beste!
Gjest Fru Medister Skrevet 8. januar 2006 #7 Skrevet 8. januar 2006 Nå har ikke jeg sett så veldig mange, men av de jeg har sett synes jeg Champagnepikens er i særklasse.
Sniglå Skrevet 8. januar 2006 #8 Skrevet 8. januar 2006 Jeg synes Sniglå sin jeg :icon_smile: ← Å? Jeg hadde egentlig tenkt å bytte, men jeg kommer ikke på noen lurer sitater... Jeg holder en knapp på hun som har den bananvitsen, men jeg husker ikke hvem det var i farten...
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #9 Skrevet 8. januar 2006 Du må hvertfall beholde den lille tannebisspusse smileyen
Sniglå Skrevet 8. januar 2006 #10 Skrevet 8. januar 2006 Ja den er bankers, den er liksom....meg(?!?!)
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #11 Skrevet 8. januar 2006 Den er hvertfall kjempesøt og passer perfekt
Gjest LoisLane Skrevet 8. januar 2006 #12 Skrevet 8. januar 2006 Jeg leser sjelden signaturene, gidder ikke hvis de er lengre enn en linje eller to. Liker Arkanas.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 8. januar 2006 #13 Skrevet 8. januar 2006 Jeg leser sjelden signaturene, gidder ikke hvis de er lengre enn en linje eller to. ← Det burde jo ikke overraske noen, lat som du er!
Arkana Skrevet 8. januar 2006 #15 Skrevet 8. januar 2006 Ja, Sniglå sin med pusekatten er kjempefin! :-D Liker Arkanas. Takk!
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #18 Skrevet 8. januar 2006 Jeg leser signaturene ganske sjelden egentlig. Men jeg liker Hu i Svingen sin. Hun har to, det er den øverst med Moet jeg liker. Kommer inn i en merkelig og sentimental sinnstemning når jeg leser den.
Hu i Svingen Skrevet 8. januar 2006 #19 Skrevet 8. januar 2006 Jeg leser signaturene ganske sjelden egentlig. Men jeg liker Hu i Svingen sin. Hun har to, det er den øverst med Moet jeg liker. Kommer inn i en merkelig og sentimental sinnstemning når jeg leser den. ←
Gjest LoisLane Skrevet 8. januar 2006 #20 Skrevet 8. januar 2006 Det burde jo ikke overraske noen, lat som du er! ← Pass deg, ellers kommer jeg og kosemoser hos deg igjen! kom av en eller annen grunn på HuiSvingens Moet-sitat mens jeg gikk ned trappa i forigårs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå