Gå til innhold

Mammahjertet stråler: Sønnen min på 4 ville kle seg som sin beste venn, så i morgen skal han få samme kjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er så fint at han vil gå med det han vil selv. Hans beste venn på avdelingen hadde fått en nydelig kjole som hun hadde på idag og i morgen skal vi kjøpe helt lik - til han.

Dette viser bare at barn gjør som de vil, alt med kjærlighet ❤️

Er så utrolig stolt av sønnen min!

Anonymkode: 74f0d...f67

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Mine gutter gikk også i kjole som venninnene sine da de var små. Nå kunne ikke ti ville hester ha fått de til å gå i kjole, men veldig bra at du lar han bestemme selv ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Koselig det 💕 Vi hadde en gutt på avdelingen vår som støtt og stadig gikk med kjoler. Bare søtt 🌸

Anonymkode: e3ee0...23b

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er stolt over en 4 år gammel gutt som vil ha på seg kjole??? 😵‍💫 

alle 4 åringer vil det i en periode. Ikke akkurat en voldsom bragd

Anonymkode: 4c374...25c

• Liker 28
  • Nyttig 6
Skrevet

Sjarmerende, men jeg forstår ikke helt hva det er å være så voldsomt stolt av?

Har selv småbarn som kler seg opp i alt de kommer over, og det er jo koselig selvfølgelig. Men å være stolt fordi det måtte være x, y eller z de tar på seg? Forklar gjerne om du vil. 

Barn er ikke født med fordommer.

• Liker 25
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er stolt over en 4 år gammel gutt som vil ha på seg kjole??? 😵‍💫 

alle 4 åringer vil det i en periode. Ikke akkurat en voldsom bragd

Vil alle 4 åringer det? Min har aldri ytret noe ønske om det. Ikke alle 4 årige jenter vil det engang. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så bra.

Jeg ville være cowboy som bestevennen min. Fikk jeg være det? Nei, for jeg hadde nemlig ikke penis, så da måtte jeg være prinsesse 🤮

Anonymkode: 04d89...704

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

hva er det å være stolt av?! helt normalt at barn prøver ulike plagg. føler foreldre er stolte av seriøst alt mulig :S og enda flauere å lage innlegg om det. skal jeg lage innlegg om at bikkja delte lekene sine ista? han er 5 xD

Anonymkode: 8de77...7c9

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at selvmordsraten er skyhøy for mennesker som påstår de er født med feil kjønn?? 
Selv om man elsker barns sine uansett hva de er, så ville jeg ikke akkurat klappet hvis det skulle vise seg å være slik. Og i allefall ikke groome ungen inn i forvirring. 
og jeg ville definitivt ikke forvirret barnet mitt med å tro at «alle kan være hva de vil». 
Anerkjenn det barnet faktisk ER og støtt når 14-16 åringen uttrykker tanker om å være noe annet enn sitt fysiske kjønn! 

Å uttrykke stolthet over en 4 årig gutt i kjole høres helt vanvittig ut med tanke på de forvirrende signalene du gir ham! 

De barna som blir så forvirret at de blir transer får sannsynligvis ikke et godt liv. Og det er vi voksne som er ansvarlige!!! 

• Liker 17
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Mummys heart. 

Anonymkode: e42a4...ed7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vet at selvmordsraten er skyhøy for mennesker som påstår de er født med feil kjønn?? 
Selv om man elsker barns sine uansett hva de er, så ville jeg ikke akkurat klappet hvis det skulle vise seg å være slik. Og i allefall ikke groome ungen inn i forvirring. 
og jeg ville definitivt ikke forvirret barnet mitt med å tro at «alle kan være hva de vil». 
Anerkjenn det barnet faktisk ER og støtt når 14-16 åringen uttrykker tanker om å være noe annet enn sitt fysiske kjønn! 

Å uttrykke stolthet over en 4 årig gutt i kjole høres helt vanvittig ut med tanke på de forvirrende signalene du gir ham! 

De barna som blir så forvirret at de blir transer får sannsynligvis ikke et godt liv. Og det er vi voksne som er ansvarlige!!! 

Ingen føler man er født i feil kropp fordi man fikk lov til å bruke kjole som 4 åring. Slapp helt av.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du forstår ikke at det du skriver er fullt av selvmotsigelse? Man groomer ungen sin inn i forvirring ved å ikke la det få uttrykke seg fritt, 

Min sønn HATER blått, svart, grønt, dinosaurer. Skal jeg insistere på at han tar feil fordi han har penis? Han har vært veldig lei seg over alle sine kjedelige tøffe klær. Da han fikk handle det han ville, så blomstret han. Mesteparten var rosa og lilla. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (25 minutter siden):

Mine gutter gikk også i kjole som venninnene sine da de var små. Nå kunne ikke ti ville hester ha fått de til å gå i kjole, men veldig bra at du lar han bestemme selv ❤️ 

De gikk med kjole, men de ville ikke gå med kjole? :klo: Skjønte ikke helt. Litt motsigende setninger her 😅 

Anonymkode: c61ad...af8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om før. 

Anonymkode: 26653...63d

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du på dette selv? Man blir ikke verken forvirret eller trans av å gå med kjole. Måten et stoffstykke er sydd sammen på har ikke noen slags magisk kraft som påvirker hjernen til folk. I Skottland går mannfolka med skjørt. Du kan bare slappe helt av... 🙄

Anonymkode: 7e621...a48

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De gikk med kjole, men de ville ikke gå med kjole? :klo: Skjønte ikke helt. Litt motsigende setninger her 😅 

Anonymkode: c61ad...af8

De gikk med kjole når de var små , nå er de større å vil ikke gå med det.

så vanskelig var det ikke å skjønne  det 

Anonymkode: 7b5ad...05c

• Liker 19
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 7b5ad...05c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...