AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Har skrevet innlegg om dett for lenge siden. At jeg har en samboer som er dårlig i sengen. og med det mener jeg kort sagt veldig egoistisk. Null interesse for vorspiel. Null interesse for klining, kyssing, intimitet. Max fem sekunder før han skal kjøre pikken inn. Vil helst at jeg bare skal ligge klar på alle fire så han bare kan kjøre på til han kommer.. jeg var en veldig seksuell og lidenskapelig person. Jeg elsket sex. Nå er seksualiteten i meg drept. Det er ikke meningen at jeg skal delta egentlig. Hvis jeg prøver meg på noe vorspiel selv i form av blowjobs osv så er det bare om å gjøre å bare penetrere meg med en gang. Har hatt masse god sex med exer og et par ons. Sånn virkelig bra. Så jeg vet godt hva bra sex er. Og jeg kan huske at jeg var «god» når jeg var delaktig. problemet her er at meg og denne mannen fikk barn veldig tidlig i forholdet. Han er virkelig en fantastisk mann. Han er empatisk, generøs, snill som dagen er lang.. men i sengen så er han virkelig det motsatte. Jeg lurer jo på hvorfor han er sånn? Hvorfor er det eneste han forbinder med sex kuk+fitte og i kaninfart? jeg har sagt det til han flere ganger at jeg ikke er fornøyd med hvordan det er. Sist for et par dager siden.. han ble nå veldig bekymret/lei seg. Tydeligvis ikke fått det med seg før.. sist jeg sa det virket det som han forstod. Men det som skjedde var at ingen av oss tok inititativ til sex på kanskje to mnd. Og så var det som om han bare tenkte det var glemt? Jeg tror han vil forandre seg, at jeg skal bli mer fornøyd. men han vet ikke hvordan. Han har jo av og til sagt etterpå at «oi, det ble litt voldsomt». For meg har det av og til føles som en voldtekt. Ikke helt for jeg er med på det.. men det har vært vondt, og jeg har vært redd. og kan egentlig noen endre seg? Kan han plutselig bli mer seksuell? Like å kline, eksperimentere, slikke, utforske? Bli mer lidenskapelig? Hvorfor er han blitt sånn? han er en god mann, virkelig! Og en kjempegod pappa. Jeg vil bare at dette skal ordne seg så vi kan ha en godt sexliv og. For dette ødelegger følelsene mine for han. Anonymkode: a65d5...b5e
Sofakona Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 Har dere satt dere ned å snakket om dette.. hvordan du vil ha det etc? Når dere begynner...hva om du eks tar frem vibrator og be han ta den på den, mens du koser med han. Du må jo rett og slett ta kontroll og ikke la han vare kjøre den in i deg
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 Tror det toget har gått, altså. Han har fått mange sjanser. Det høres jo ganske sykt ut, å regelrett drite i hvordan det føles for deg, bare han kommer. Anonymkode: 0702c...eb1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 Tror du må få ham med deg både i parterapi og til sexolog om dere skal ha en sjanse til å endre sexlivet. Om han virkelig ønsker å endre seg, om han virkelig bryr seg om at også du skal ha nytelse av sexen dere har - da må han jo også gjøre en innsats for at også du skal ha det bra. Jeg tror dere trenger profesjonell hjelp i parterapi og av sexolog, om dere skal fikse dette. Det er absolutt mulig å fikse, men det krever innsats fra dere begge, og det er han som må både forstå og lære mest, men begge må jobbe med forholdet. Ikke utsett det, bestill time til parterapi! Anonymkode: 0cb6b...846 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 Lær han opp, vær litt dominant og fortell han i klartekst hva han skal gjøre der og da. Anonymkode: 8b87a...282 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 Nei han kan ikke endre seg, han er egoistisk, respektløs og har tråkket over alle fornuftige grenser i så stor grad at du opplevde det nesten som en voldtekt. Denne mannen må du dumpe, sexen kan aldri bli bra og ikke respekten i forholdet heller Anonymkode: cea49...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 Jeg har tenkt på parterapi og seksolog, jeg sa det til han nå for et par dager siden.. at hvis han ikke prøver mer, og hører på meg, så må vi tel seksolog,. For dette går ikke lenger. i går kom han og spurte om jeg mente det jeg hadde sagt eller om jeg bare var hormonell eller noe.. jeg sa at jeg mener det, og jeg mener det hele tiden! Jeg tenker på det masse. Flere ganger om dagen.. men klart jeg liker jo en «kjappis» i ny og ne. Det sa jeg til han og. Det kan være deilig og pirrende det. Men ikke hver gang! Ikke alltid. Kan telle på en hånd alle gangene han har gått ned på på meg. Og det har aldri vart mer enn 20 sekunder, merker at han ikke tenner på det, og ikke vet hva han driver med. Synes det er trist.. klarer ikke unngå å sammenligne med tidligere sexpartnere som kunne gjøre det leeeenge og elsket det!! Faen. Jeg tror liksom ikke at en seksolog kan hjelpe så mye, for det har jo med hvem han er å gjøre. Han er ikke noe seksuell. Anonymkode: a65d5...b5e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Lær han opp, vær litt dominant og fortell han i klartekst hva han skal gjøre der og da. Anonymkode: Sofakona skrev (48 minutter siden): Har dere satt dere ned å snakket om dette.. hvordan du vil ha det etc? Når dere begynner...hva om du eks tar frem vibrator og be han ta den på den, mens du koser med han. Du må jo rett og slett ta kontroll og ikke la han vare kjøre den in i deg Jeg har virkelig forsøkt. Men han har alltid bare blitt så ivrig til å kjøre på. Det blir kleint og rart og han blir ukomfortabel om jeg tar styringen. Så da har jeg bare latt han ta over. Men jeg er ferdig med det nå.. han vet det.. men han vet nok ikke hva han skal gjøre heller. Spurte om han hadde tenkt noe på det i dag. Om han kunne bli mer seksuell.. da sa han at han er jo det. Men du liker jo ikke å kline feks? Sier jeg.. så sier han at det er sånn «fjortissgreier» så det har han aldri likt. Jeg sier at jeg liker/likte det. 90-åringer liker det. Det har ikke noe med alder å gjøre. Da blir han flau og klein. Og jeg er visstnok vulgær. Jeg lurer sånn på hvorfor han har blitt slik? Han er fra bygden og jeg er fra byen. Har det noe å si? Anonymkode: a65d5...b5e
MuffinStud Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 Gjør noe annet enn sex. Oljemassasje. Kos med kjærtegn og øyekontakt. Utforsk hverandre. Er han interessert i dette? Ser han poenget? Han må la deg få invitere uten at det "kollapser" rett til penetrering. Du må kunne innby uten at du føler at du mister kontrollen. Du må kunne kjenne på lyst og gi uttrykk for lyst uten å angre sekunder senere. Hvis din eneste føling av kontroll under intimitet er å sette opp barrierer, så er det klart at over tid er barrierer det du blir god på. Og det er vel ikke det noen av dere ønsker, er det vel?
Sofakona Skrevet 26. mai 2023 #10 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har tenkt på parterapi og seksolog, jeg sa det til han nå for et par dager siden.. at hvis han ikke prøver mer, og hører på meg, så må vi tel seksolog,. For dette går ikke lenger. i går kom han og spurte om jeg mente det jeg hadde sagt eller om jeg bare var hormonell eller noe.. jeg sa at jeg mener det, og jeg mener det hele tiden! Jeg tenker på det masse. Flere ganger om dagen.. men klart jeg liker jo en «kjappis» i ny og ne. Det sa jeg til han og. Det kan være deilig og pirrende det. Men ikke hver gang! Ikke alltid. Kan telle på en hånd alle gangene han har gått ned på på meg. Og det har aldri vart mer enn 20 sekunder, merker at han ikke tenner på det, og ikke vet hva han driver med. Synes det er trist.. klarer ikke unngå å sammenligne med tidligere sexpartnere som kunne gjøre det leeeenge og elsket det!! Faen. Jeg tror liksom ikke at en seksolog kan hjelpe så mye, for det har jo med hvem han er å gjøre. Han er ikke noe seksuell. Anonymkode: a65d5...b5e Men hvor lenge har dere holdt på slikt? Har du bare tatt imot..blitt misfornøyde og ikke sakt noe? Du må jo ta litt rolle her, vise han hva du liker, mens dere holder på, si at han må fortsette...dette er ikke noe slemt ment men jeg var i samme stilling men mannen min. Vi holdt på lenge med dårlig sex, men jeg sa liksom ikke noe. Da vi snakket om det fortalte han at han trodde jeg hadde bra sex.. siden jeg ikke sa noe . Nå forteller jeg hva jeg vil ha...bruker vibrator på meg selv før sex, om vi har sex og det plutselig er litt vondt eller ikke godt..sier jeg i fra og vi bytter 1
NiceOrNothing Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har skrevet innlegg om dett for lenge siden. At jeg har en samboer som er dårlig i sengen. og med det mener jeg kort sagt veldig egoistisk. Null interesse for vorspiel. Null interesse for klining, kyssing, intimitet. Max fem sekunder før han skal kjøre pikken inn. Vil helst at jeg bare skal ligge klar på alle fire så han bare kan kjøre på til han kommer.. jeg var en veldig seksuell og lidenskapelig person. Jeg elsket sex. Nå er seksualiteten i meg drept. Det er ikke meningen at jeg skal delta egentlig. Hvis jeg prøver meg på noe vorspiel selv i form av blowjobs osv så er det bare om å gjøre å bare penetrere meg med en gang. Har hatt masse god sex med exer og et par ons. Sånn virkelig bra. Så jeg vet godt hva bra sex er. Og jeg kan huske at jeg var «god» når jeg var delaktig. problemet her er at meg og denne mannen fikk barn veldig tidlig i forholdet. Han er virkelig en fantastisk mann. Han er empatisk, generøs, snill som dagen er lang.. men i sengen så er han virkelig det motsatte. Jeg lurer jo på hvorfor han er sånn? Hvorfor er det eneste han forbinder med sex kuk+fitte og i kaninfart? jeg har sagt det til han flere ganger at jeg ikke er fornøyd med hvordan det er. Sist for et par dager siden.. han ble nå veldig bekymret/lei seg. Tydeligvis ikke fått det med seg før.. sist jeg sa det virket det som han forstod. Men det som skjedde var at ingen av oss tok inititativ til sex på kanskje to mnd. Og så var det som om han bare tenkte det var glemt? Jeg tror han vil forandre seg, at jeg skal bli mer fornøyd. men han vet ikke hvordan. Han har jo av og til sagt etterpå at «oi, det ble litt voldsomt». For meg har det av og til føles som en voldtekt. Ikke helt for jeg er med på det.. men det har vært vondt, og jeg har vært redd. og kan egentlig noen endre seg? Kan han plutselig bli mer seksuell? Like å kline, eksperimentere, slikke, utforske? Bli mer lidenskapelig? Hvorfor er han blitt sånn? han er en god mann, virkelig! Og en kjempegod pappa. Jeg vil bare at dette skal ordne seg så vi kan ha en godt sexliv og. For dette ødelegger følelsene mine for han. Anonymkode: a65d5...b5e Er det noe som mangler han ? du beskriver han som empat og generøs, men han høres fullstendig hensynsløs ut 😥. Nei , folk forandrer seg ikke . Det du beskriver er seksuell vold . Hvorfor orker du?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #12 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det eneste han forbinder med sex kuk+fitte og i kaninfart? Anonymkode: a65d5...b5e Uff. Jeg får grøssninger 🥵. Da er det faktisk bedre å ikke ha sex. Anonymkode: e3d18...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå