Gå til innhold

Han spør ikke så mye om meg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det et rødt flagg? Vi har blitt kjent via meldinger, og det jeg opplever som positivt er at vi har mye felles, praten går lett om mange temaer, han er åpen og forstår meg. Han kan f.eks spørre om jeg vil fortelle mer om meg selv. Hvilket er et spørsmål jeg hater, hvor begynner man da liksom? Men jeg legger merke til at han sjelden følger opp det jeg sier og spør mer for å bli kjent med meg. Jeg gjør ofte det med han.

Betyr det at han ikke er så ivrig etter å bli kjent med meg som person, kanskje mer opptatt av sex eller bare finne ei hvilken som helst dame?

Anonymkode: 66f2c...a9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn flest liker bedre å snakke om seg selv enn å lytte vil jeg si. 

Jeg er en god lytter. Har nesten ikke tall på dater jeg har vært på hvor mannen synes det var en fantastisk date fordi jeg lyttet og viste interesse for ham, men jeg mistet fullstendig interesse fordi han ikke var det minste interessert i meg som person tilbake. Virket som at det eneste mange menn hadde interesse av var om jeg var tiltrekkende nok. Det var den interesse de hadde for meg. Slike menn fikk ikke flere dater. 

Anonymkode: e5130...e61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke så stor sosial intelligens. Og det er et stort rødt flagg. Mange med lav intelligens klarer ikke å se mønstre og dybde i det andre forteller dem, derfor klarer de heller ikke å komme på noen meningsfulle oppfølgingsspørsmål.

Anonymkode: 6e66c...48e

• Liker 1
Skrevet

Han er ikke dyp nok til å stille oppfølgingsspørsmål, og flyter på overflaten. 
Hva han er interessert i får du neppe vite før du møter ham i levende live.
Ikke alle snakker godt skriftlig.

AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig mange sånne menn. Blir litt irritert altså. Hvor vanskelig er det å ha en samtale fram og tilbake liksom?

Anonymkode: 1015c...36e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Menn flest liker bedre å snakke om seg selv enn å lytte vil jeg si. 

Jeg er en god lytter. Har nesten ikke tall på dater jeg har vært på hvor mannen synes det var en fantastisk date fordi jeg lyttet og viste interesse for ham, men jeg mistet fullstendig interesse fordi han ikke var det minste interessert i meg som person tilbake. Virket som at det eneste mange menn hadde interesse av var om jeg var tiltrekkende nok. Det var den interesse de hadde for meg. Slike menn fikk ikke flere dater. 

Samme her... skulle faen meg tatt psykolog takst for enkelte dater. 

Anonymkode: b029e...e62

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme her... skulle faen meg tatt psykolog takst for enkelte dater. 

Anonymkode: b029e...e62

Absolutt! Spesielt av de to som fortalte om sine ekser til tårene rant, og jeg måtte trøste. 

Fikk blomster på døra av han ene da, med "Skjønner at jeg ikke er klar for å date igjen, men tusen takk! Du hjalp meg virkelig." 🤣

Menn som bare snakket om seg selv har vært i flertall blant mine dater, men jeg trengte heldigvis bare en mann, og fant etterhvert han som hadde interesse for meg som person tilbake. 🥰

Mulig mange menn mener at eneste kvalitet en kvinne trenger å ha er å være pen nok, og at det er et kompliment å like det de ser så godt at resten er uvesentlig, så uvesentlig at de ikke trenger å vite noe mer, men vi ønsker faktisk å bli sett på som en en hel person vi kvinner også. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

. Han kan f.eks spørre om jeg vil fortelle mer om meg selv. Hvilket er et spørsmål jeg hater, hvor begynner man da liksom?

Da kan du smile og svare; det gjør jeg gjerne. Spør meg gjerne om det du vil vite?

Men jeg legger merke til at han sjelden følger opp det jeg sier og spør mer for å bli kjent med meg. Jeg gjør ofte det med han.

Det er jo ikken så hyggelig når han ikke viser interesse. Men det kan også være at han ikke tør på første date, at han er nervøs og opptatt av hvordan han selv fremstår for deg. Gi ham en sjanse hvis han er grei.

Betyr det at han ikke er så ivrig etter å bli kjent med meg som person, kanskje mer opptatt av sex eller bare finne ei hvilken som helst dame?

Anonymkode: 66f2c...a9b

Nei, det tror jeg ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...