Gå til innhold

Prettylittlething?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har handlet fra prettylittlething.com her? Synes de har så mye kult, men hvordan er det å handle til Norge derfra?

Anonymkode: 022f7...0d5

Skrevet

Voec-registrerte, ca 2 uker leveringstid, true to size (heller litt romslige, om noe), jeg har aldri hatt noe trøbbel. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, FantasDick said:

Voec-registrerte, ca 2 uker leveringstid, true to size (heller litt romslige, om noe), jeg har aldri hatt noe trøbbel. 

Tusen takk😊

Anonymkode: a6f28...0d2

Skrevet

Jeg pleier å bli skuffet og  misfornøyd hver gang, plaggene er billig materiale og ser veldig trashy ut i virkeligheten. Tror jeg har handlet der typ 15 ganger, jeg var kun fornøyd en gang.

betaler moms vær gang å, størrelsene er som hun over sier, perfekt eller kanskje litt større til og med. 

AnonymBruker
Skrevet
FantasDick skrev (1 time siden):

Tusen takk🙂

AnonymBruker
Skrevet
Aqila skrev (38 minutter siden):

Jeg pleier å bli skuffet og  misfornøyd hver gang, plaggene er billig materiale og ser veldig trashy ut i virkeligheten. Tror jeg har handlet der typ 15 ganger, jeg var kun fornøyd en gang.

betaler moms vær gang å, størrelsene er som hun over sier, perfekt eller kanskje litt større til og med. 

Tusen takk🙂

Men kan jeg spørre hvorfor du har handlet så mange ganger der hvis du har vært misfornøyd minst 14 ganger?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk🙂

Men kan jeg spørre hvorfor du har handlet så mange ganger der hvis du har vært misfornøyd minst 14 ganger?

Det er snakk om 17 ganger på 8 år. Begynte å bestille derifra fra 2015😅det er også fordi jeg vær gang tenker jeg har hatt uflaks. Kjøpte to kjoler forrige måned. Har lagt de ut på Finn.no

dette er min erfaring, kanskje du vil like nettbutikken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...