AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Jeg har et vegghengt toalett i forholdsvis ny leilighet, og det skal ingenting til før det går tett. Jeg ser at det er veldig mange liknende toaletter i boligannonser, og synes det er rart om ikke andre opplever det samme. Det er så smalt nederst der det svinger inn mot veggen. Er det flere som har problemer med det samme? Anonymkode: 20dd3...af4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 Ja, vi har et vegghengt toalett, som ble installert da badet ble totalrenovert i 2019. Altså kun fire år siden. Da ble alt gjort fra grunnen av, gulv pigget opp, varmekabler lagt, osv alt gjort fra bunnen av. Og altså nytt toalett. Vi merket raskt at det ikke taklet den mengden toalettpapir man kan komme til å bruke etter å ha gjort nummer to og tisset på samme tid. Her må vi trekke ned mellom annethvert tørk. To til tre tørk maks, så må toalettpapiret trekkes ned, før man kan fortsette å tørke seg. Dette er fryktelig irriterende at et nytt og moderne toalett tåler så lite før det tettes, men vi har vennet oss til å måtte trekke ned flere ganger pr dotur når det er gjort nummer to i do. Anonymkode: 26011...e30
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 Har du sånn klimavennlig toalett? Vannsparer? Bare å kjøpe nytt, det er helt ubrukelig. Anonymkode: cfcb9...56c
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 Aldri hatt noe problem med det på mine vegghengte toaletter. Anonymkode: ad9b4...ff0
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 De går mye lettere tett ja... Vi kvittet oss med ett slikt toalett etter at det ble omfattende vannskader i veggen. Veggfestet må være av noe av det mest hjernedøde som noengang er laget, med unntak av de som har det som boks bak. Anonymkode: 3155c...9ad
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De går mye lettere tett ja... Vi kvittet oss med ett slikt toalett etter at det ble omfattende vannskader i veggen. Veggfestet må være av noe av det mest hjernedøde som noengang er laget, med unntak av de som har det som boks bak. Anonymkode: 3155c...9ad Hva kom vannskadene av? Anonymkode: 20dd3...af4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 Min mor flyttet for et par år siden inn i bolig med vegghengt toalett, og der opplever jeg noe jeg aldri har opplevd andre steder: at enkelte kabler jeg legger tetter igjen som en kork, selv uten en eneste papirbit i skåla. 😬 Anonymkode: 1d561...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå