Gå til innhold

Kan man slette en messengersamtale?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en tante som er litt spesiell, og som av og til drar frem igjen flere år gamle meldinger. Som hun deler.

Vet at jeg kan slette den fra min konto, men kan jeg slette hele samtalen. Uten å slette henne som venn.

Anonymkode: cc1a5...7c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 1c1f0...cf7

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Men, hva hvis man sender en melding og sletter den før vedkommende har lest den? Da går det vel?

Anonymkode: 95431...325

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men, hva hvis man sender en melding og sletter den før vedkommende har lest den? Da går det vel?

Er ikke sikker på hvordan det der fungerer. For de gangene jeg har prøvd å slette en melding, kommer det opp at den bare blir slettet hos meg og ikke hos mottaker. Selv om vedkommende ikke har lest den. Men jeg har iblant fått opp melding om at noen har sendt meg en melding som de har slettet, og da har jeg ikke kunnet lese den. Først og fremst ville jeg sluttet å sende meldinger til noen som deler dem med andre. 

Anonymkode: 983b2...3a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, du kan angre meldinger, og da vil ikke mottaker se hva du har skrevet med mindre hen rekker å lese det før du sletter. Mottaker vil se at du angret en melding, men ikke hva som stod der.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...