AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Del Skrevet 26. mai 2023 Jeg har en stor, livsendrende avgjørelse foran meg, med to alternativer. Jeg rives mellom alternativene og er redd for å velge feil. Tenker jeg klart når jeg a) er travel, dvs når jeg lager mat, er på jobb, handler eller hjelper barna med lekser? Eller tenker jeg klart når jeg b) mediterer, er i skogen eller om natta når jeg ikke får sove? Når tenker jeg riktig? Anonymkode: adec6...c4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Del Skrevet 26. mai 2023 Jeg kan ikke svare på det, men du tenker i alle fall mye klarere når du ikke er bekymret, stresset eller redd. Anonymkode: 04adf...e4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 26. mai 2023 #3 Del Skrevet 26. mai 2023 Når man er stressa, overarbeidet, bekymret så tenker man ikke hva som er best for seg selv langsiktig. Når man har ro rundt seg er det lettere å reflektere over positive og negative sider ved de ulike avgjørelsene. Kjenne etter hva som er best langsiktig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Del Skrevet 26. mai 2023 du lar det ligge underbevisstheten. Du tenker ikke aktivt på det lenger. Da kommer svaret til deg av seg selv Anonymkode: 915f0...14c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Del Skrevet 26. mai 2023 Saken er den at når jeg er i travle omgivelser, lager mat, hjelper med lekser, handler osv, er jeg overbevist om at det ene alternativet er 100% korrekt. Men. Når jeg er i skogen, mediterer eller ikke får sove, er det det andre utfallet jeg mener er rett. Jeg er helt sikker. Så blir det travelt igjen, og jeg bytter. Jeg blir ikke klok. TS Anonymkode: adec6...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #6 Del Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): du lar det ligge underbevisstheten. Du tenker ikke aktivt på det lenger. Da kommer svaret til deg av seg selv Anonymkode: 915f0...14c Det har gått 16 måneder. Jeg må ta en avgjørelse snart før jeg blir gal. TS Anonymkode: adec6...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Del Skrevet 26. mai 2023 Du har brukt snart 1 1/2 år på å ta et valg?!! La meg gjette. Du lurer på om du skal gå fra mannen? Anonymkode: 334a0...535 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #8 Del Skrevet 26. mai 2023 Har det helt likt.. det valget.. noen ganger er d en drit god ide .. andre ganger ikke.. men spørs hva d er.. om D handler om å skille seg så tror jeg uansett av hvis 50% av tiden opptar tankene dine med NEI så er d god grunn til å gå. Men hvis d er ett nytt barn fks så tenker jeg ja hvis d fyller tankene 50%. Valg er vanskelig men man må noenganger bare ta ett valg åsså blir d sånn. Velge en vei å gå den veien.. er selve valget så pusher deg forbi den vippe pinnen. Må jo være godt å komme forbi den nå? Anonymkode: 5a807...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #9 Del Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du har brukt snart 1 1/2 år på å ta et valg?!! La meg gjette. Du lurer på om du skal gå fra mannen? Anonymkode: 334a0...535 Ja Anonymkode: adec6...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie833111 Skrevet 26. mai 2023 #10 Del Skrevet 26. mai 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja Anonymkode: adec6...c4c Jeg ville gått for det du føler når du mediterer og lar tankene få plass til å puste. Når du er travel er du distrahert av andre ting. Da går hjernen for den letteste løsningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 26. mai 2023 #11 Del Skrevet 26. mai 2023 Jeg tenker at når du har tenkt i 16 måneder på å gå fra mannen at da er det det riktige å gå fra han 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #12 Del Skrevet 27. mai 2023 Scoops skrev (20 timer siden): Jeg tenker at når du har tenkt i 16 måneder på å gå fra mannen at da er det det riktige å gå fra han Ikke for familien og barna. De har det best med oss under samme tak. TS Anonymkode: adec6...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 27. mai 2023 #13 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke for familien og barna. De har det best med oss under samme tak. TS Anonymkode: adec6...c4c Så lenge dere klarer å fungere bra sammen ja, men når man begynner å tvile mer og mer og barna merker at man begynner å bli ulykkelige da mener jeg det er det beste for alle parter å gå. Er det ikke noe som merkes på dere så kan det jo gå bra å være samlet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #14 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg må ta en avgjørelse snart før jeg blir gal. da avgjør du å bli, og så er du ferdig med det og du slipper å bli gal Anonymkode: 915f0...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #15 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke for familien og barna. De har det best med oss under samme tak. TS Anonymkode: adec6...c4c Hvor gamle er barna? Jeg tenker du bør spørre deg selv om du elsker partner og om partner elsker deg. Er dette noe som kan fikses eller er forholdet helt dødt? Dersom dere blir værende for barna og dere ikke har det bra, merker barna det garantert og da er det best å gå. Det som er viktig videre er et svært godt samarbeid om barna. Anonymkode: cd6d8...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #16 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gamle er barna? Jeg tenker du bør spørre deg selv om du elsker partner og om partner elsker deg. Er dette noe som kan fikses eller er forholdet helt dødt? Dersom dere blir værende for barna og dere ikke har det bra, merker barna det garantert og da er det best å gå. Det som er viktig videre er et svært godt samarbeid om barna. Anonymkode: cd6d8...984 Jeg fikk sjokk da jeg spurte meg selv for ett år siden om jeg elsket mannen. Siden jeg ikke selv klarte å svare på det, antok jeg at svaret var nei. Jeg føler det likt den dag i dag, men jeg er i forholdet fremdeles. Hver dag velger jeg han og forholdet, men hver dag føler jeg at jeg må velge på nytt. Siden jeg hele tiden tvinger meg selv til å velge, antar jeg at jeg ikke er fornøyd. Det er vanskelig. TS Anonymkode: adec6...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 27. mai 2023 #17 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 18.45): Saken er den at når jeg er i travle omgivelser, lager mat, hjelper med lekser, handler osv, er jeg overbevist om at det ene alternativet er 100% korrekt. Men. Når jeg er i skogen, mediterer eller ikke får sove, er det det andre utfallet jeg mener er rett. Jeg er helt sikker. Så blir det travelt igjen, og jeg bytter. Jeg blir ikke klok. TS Anonymkode: adec6...c4c Det ene alternativet er praktisk og lurt valg, mens det andre er det din sjel finner ro med og som vil forfalle ditt liv/ gi ting en virkelig mening? Som et eksempel vil det være gode jobbmuligheter, penger og velstand i byen mens på en øy i havgapet langt vest kan din sjel finne ro, men du vil være avhengig av å selge noe du lager og det kan bli periodvis knapt med midler. Det som er forfyllende og sjelelig riktig kommer av og til med en høy pris, men det kan likevel være det som må til for å oppnå mening med tilværelsen. For å vanskeliggjøre det hele så kan begge ting bli riktig på hver sin måte. Dvs ingen av delene vil gjøre deg direkte ulykkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 27. mai 2023 #18 Del Skrevet 27. mai 2023 *** forfylle, ikke forfalle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #19 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg fikk sjokk da jeg spurte meg selv for ett år siden om jeg elsket mannen. Siden jeg ikke selv klarte å svare på det, antok jeg at svaret var nei. Jeg føler det likt den dag i dag, men jeg er i forholdet fremdeles. Hver dag velger jeg han og forholdet, men hver dag føler jeg at jeg må velge på nytt. Siden jeg hele tiden tvinger meg selv til å velge, antar jeg at jeg ikke er fornøyd. Det er vanskelig. TS Anonymkode: adec6...c4c Hva er det som gjør at du er usikker? Hva taler for, og hva taler mot? Hva tenker din mann? Har dere åpne samtaler om dette? Velger du trygghet fordi det alltid er sånn det har vært? Er det skummelt å eventuelt gå fra noe man er vant til? At livet ikke blir det samme igjen? Er det slike følelser også? Jeg tenker siden du prater mest om barn og familie, ikke så mye deg selv. Klarer du å skille hva som er hva? Anonymkode: cd6d8...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå