AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Hei! Jeg og ei jente i klassen som er super pen har flørta litt, hun tok intativet først og spurte for nummeret mitt, men det var fordi hun likte at jeg har god i matte, og ville ha hjelp til matte, derfor. Uansett... Vi begynner å prate litt, og jeg begynte å flørte litt med henne og ethvert gjorde hun det samme, etter 3 måneder spurte jeg henne om å bli sammen og hun sa ja, alt virka bra, idag kommer hun til meg og sier "jeg må fortelle deg noe" jeg spør hva det er og hun sier "please ikke hat meg hvis jeg forteller deg hva det er, lover du?" Jeg sa ja. Også forteller hun at hun for ei uke siden gikk til Vestfossen og spurte 5 forkjellige kjekke gutter for snap og deretter flørtet og møtt opp med dem, og hun sier hun har 3 andre kjærester som hun var sammen med samtidig som meg og samme tidspunkt vi var sammen, at hun ville bare ha det gøy, men at hun nå innser at hun har følelser for meg og vil droppe alle dem for meg, hun sier hun ikke vil miste meg og er glad i meg, og at hun følte hun måte fortelle dette før jeg fikk vite det av noen andre. Hun sier hun ikke har ligget med noen av de, men indrømmer at hun har kyssa di, pluss at ingen av dem vet om hverandre. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal tenke, om jeg skal slå opp eller hva? Begge går siste året på vgs. Anonymkode: fad86...003
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 Det er ikke nødvendig å opprette flere tråder med samme innhold. Anonymkode: f120d...f6f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå