Gå til innhold

Hvordan få tilgang på lounge på Heathrow?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser med to tenåringer og har flybilletter med laaang mellomlanding på Heathrow. Vi ankommer kl 22 og neste fly går kl 08. Syns det er pyton for barna, men jeg hadde ikke noe valg mht pris. Har aldri vært i noe lounge, vet noen her om det er noe mulighet for å få innpass på en lounge slik at barna kan få det litt mer komfortabelt de timene? Noen tips /råd?

Anonymkode: ca285...424

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg reiser med to tenåringer og har flybilletter med laaang mellomlanding på Heathrow. Vi ankommer kl 22 og neste fly går kl 08. Syns det er pyton for barna, men jeg hadde ikke noe valg mht pris. Har aldri vært i noe lounge, vet noen her om det er noe mulighet for å få innpass på en lounge slik at barna kan få det litt mer komfortabelt de timene? Noen tips /råd?

Kjøpe tilgang? Eller tenkte du gratis? 

Anonymkode: a6145...2db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ingenting om temaet, så man kan kjøpe tilgang? Hva koster det? Har hørt noe om at man kan få tilgang via Mastercard e.l.? Beklager dumme spm, jeg trenger tips med teskje🙈

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte kredittkort gir noen gratis innganger i året. Jeg har i Nordea. Får 4 innganger på lounge på utland i året. Kan sikkert betale inn også. Men usikker på om disse er åpne hele natta

Anonymkode: 41447...8cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du kan kjøpe deg inn på flere lounger på Heathrow. Heathrow har egne og flyselskaper har også. Pris er 40-50 pund per pers

Anonymkode: 0d93b...77a

AnonymBruker
Skrevet

Tvilsomt at loungene har åpent på natt, så du bør nok tenke ut en annen løsning. De åpner gjerne til første flyavgang på morgenen og stenger på kveldstid.

Anonymkode: ed579...a3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det finnes hotell der da, det må jo være mye bedre enn loungen.

Anonymkode: ed579...a3c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Du finner vel ingen lounge som er åpen om natta.

AnonymBruker
Skrevet

Det må da være mye bedre å leie et hotellrom sånn at dere får sovet litt. 

Anonymkode: 147c3...502

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flyplasshotell om dere ikke vil sove på gulvet.

Anonymkode: dc59a...391

AnonymBruker
Skrevet
Kjetil E skrev (På 26.5.2023 den 18.31):

Du finner vel ingen lounge som er åpen om natta.

Jo det er helt vanlig på store flyplasser. Vi overnattet en natt på lounge  Til emirates i Dubai. 

ts, du sjekker om flyselskapet du reiser med har lounge eller om det er en felles lounge på Heathrow for flyselskaper som ikke har sin egen (som antagelig sas feks) det er alltid mulig å betale seg inn og det er en god ide. Hvis ikke sjekker du om det er flyplass hotell på Heathrow. Dette er overnattingsmuligheter med seng og bad som er inne på flyplassen. Det er trangt. Men bedre enn å henge på en stol i mange timer. 

Anonymkode: 7eb97...6f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jo det er helt vanlig på store flyplasser. Vi overnattet en natt på lounge  Til emirates i Dubai. 

ts, du sjekker om flyselskapet du reiser med har lounge eller om det er en felles lounge på Heathrow for flyselskaper som ikke har sin egen (som antagelig sas feks) det er alltid mulig å betale seg inn og det er en god ide. Hvis ikke sjekker du om det er flyplass hotell på Heathrow. Dette er overnattingsmuligheter med seng og bad som er inne på flyplassen. Det er trangt. Men bedre enn å henge på en stol i mange timer. 

Anonymkode: 7eb97...6f2

Flyplassen i Dubai har vel stor trafikk også om natten, det er det ikke på Heathrow. Og når jeg sjekket så var alle loungene jeg fant på Heathrow stengt natta gjennom. Heathrow har vanligvis heller ikke flygninger nattestid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...