AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Når jeg gir samboer en blowjob elsker jeg når han ikke klarer å holde seg og knuller meg i munn til han spruter i halsen min. Blir helt eksepsjonelt kåt av det! Men er dette vanlig? Liker menn flest å knulle i munnen eller helst en vanlig blowjob hvor kvinnen styrer hele showet? Å sist men ikke minst hvor ofte gir du/ får du BJ med din utkårede uten å få/gi noe tilbake? Hender det at din mann gjør det samme i retur? Slikker deg til orgasme en gang i blant uten å forvente noe tilbake? Anonymkode: 972e1...924 1
feliek54 Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når jeg gir samboer en blowjob elsker jeg når han ikke klarer å holde seg og knuller meg i munn til han spruter i halsen min. Blir helt eksepsjonelt kåt av det! Men er dette vanlig? Liker menn flest å knulle i munnen eller helst en vanlig blowjob hvor kvinnen styrer hele showet? Å sist men ikke minst hvor ofte gir du/ får du BJ med din utkårede uten å få/gi noe tilbake? Hender det at din mann gjør det samme i retur? Slikker deg til orgasme en gang i blant uten å forvente noe tilbake? Anonymkode: 972e1...924 Jeg vil nok helst knulle i fitta. Det er for det er viktig for meg at dama også nyter. Men jeg elsker også å fingre om dama liker det og annet som gir dama nytelse Endret 26. mai 2023 av feliek54 1
Frkego Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 Jeg har en noe unormal glede av å både suge og bli knullet i munnen tror jeg. Jeg elsker det og det tenner meg veldig. Jeg kan fint ligge og suge ham mens vi ser serie på kvelden bare for kosens skyld. Han liker det veldig godt, og det er vel en av grunnene til at jeg liker det så godt også - elsker når han nyter. Har vi nettopp hatt sex kan jeg suge en stund før han kommer. Hvis ikke edger jeg ham lenge. Heldigvis har han også trent seg opp god kontroll på å ikke komme. Har vi det travelt kan jeg suge ham til orgasme på godt under minuttet. Jeg kan fint bare suge ham en kveld uten noe mer, for da bygger kåtheten seg opp ekstra til neste gang og sexen blir dermed bedre. Det varierer veldig om jeg tar full styring hele veien, om han bare knuller munnen min eller om vi varierer underveis. Han kan fint slikke meg til orgasme uten å forvente noe tilbake, men jeg har behov for å bli penetrert etter klitorisorgasme for å oppnå full nytelse og han blir jo også kåt av å slikke, så det ender så og si alltid i at han knuller meg etterpå. Vi er hyppig innom 69. 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 Samme her! Elsker å suge han og se og høre han nyte! Anonymkode: 972e1...924 2
Bamseklemmer Skrevet 27. mai 2023 #5 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når jeg gir samboer en blowjob elsker jeg når han ikke klarer å holde seg og knuller meg i munn til han spruter i halsen min. Blir helt eksepsjonelt kåt av det! Men er dette vanlig? Liker menn flest å knulle i munnen eller helst en vanlig blowjob hvor kvinnen styrer hele showet? Å sist men ikke minst hvor ofte gir du/ får du BJ med din utkårede uten å få/gi noe tilbake? Hender det at din mann gjør det samme i retur? Slikker deg til orgasme en gang i blant uten å forvente noe tilbake? Anonymkode: 972e1...924 Ikke så vanlig i min alder, men jeg er jo 50+🤭 Men det har jo skjedd.. litt overrasket at hun klarte å ta den så langt ned i halsen uten å brekke seg.. mulig hun har prøvd dette en stund på andre da, det vet jo jeg ingenting om🙈 I retur ja.. vi deler likt stortsett på alt i sexen.. Jeg elsker jo å slikke, så det kan skje når og hvor som helst i løpet av dagen. Det tar bare 10 sekunders øyekontakt, så ligger jeg med hodet mellom lårene. Noen ganger blir det "short time" andre ganger kan jeg bare ligge der og kose i evigheter. Noen ganger med womanizer, mens jeg stimulerer G-punktet. Noen ganger sitter hun i fanget mitt, mens jeg kysser henne på halsen, knadde brystene og fingerpuler henne.. Jeg har aldri hatt sex uten oral, så for meg setter jeg pris på en blow og en ronk. Men aller best liker jeg å tilfredstille kvinnen med tunga.. men det er fordi jeg blir gal og sinnsyk kåt, når jeg hører hun puster tungt og stønner.. Jo jeg er en giver, og når jeg treffer en kvinne som også gir oral.. da blir det søt musikk av den knirkende senga🤭🎶
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #6 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Å sist men ikke minst hvor ofte gir du/ får du BJ med din utkårede uten å få/gi noe tilbake? Hender det at din mann gjør det samme i retur? Slikker deg til orgasme en gang i blant uten å forvente noe tilbake? Anonymkode: 972e1...924 Jeg suger ikke mannen min. Jeg liker overhodet ikke å utføre oralsex. Mannen min utfører oralsex på meg egentlig hver gang vi har en eller annen form for sex. Han elsker å gå ned på meg mer en noe annet💁🏼♀️ Han slikker (pluss bruk av fingre/leketøy) altså meg til orgasme 100% av gangene vi har sex, uten at han forventer det samme fra meg. Anonymkode: 1c96a...bc2
Gjest Warrior Skrevet 27. mai 2023 #7 Skrevet 27. mai 2023 (endret) Elsker BJ og alt som har med oralsex å gjøre jeg også❤️ En viktig del av sexlivet. 69 stillingen er også perfekt. Utføre på hverandre samtidig. Det beste av alt er rolig der vi begge kan nyte det godt en liten stund og man kjenner orgasmen bygge seg opp mer og mer uten å ha hastverk, til det bare flommer over😍 Både får og gir ein del også uten å få eller gi noe tilbake. Alltid like godt og gir meg sterk nytelse begge deler. Som alt annet som har med sex å gjøre. Er nok litt overfølsom😅 Endret 27. mai 2023 av Warrior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå