Gå til innhold

Hund bæsjet inni stikk kontakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hund som har våknet løs mage og bæsjet opp etter veggen. Ikke nok med det kom det diaré inni stikkontakten også : D 

Får sikkert en del ut med papir, men usikker på hvordan få ut resten. Vil ikke gjøre noe brannfarlig. 

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 657d2...839

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahahha fy faen.. selve stikkontakten, den hvite delen, kan tas av, så ser du inni om det har kommet langt inn

Anonymkode: 2519e...569

Skrevet

Skru av hovedsikringen, så skrur du av dekselet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skru av sikringen til stikkontakten. Skru av den plastdingsen. Rengjør.

Anonymkode: edf4e...be2

Skrevet

Da tar du strømmen på den kursen deretter skrur du av dekselet og vasker det med vann og papir deretter tørker du det har det kommet noe inn i selve kontakta så sprayer du med bremserens/elektrospray og fjerner det med Q-Tips :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

:ler2: :ler2: :ler2:

Ring elektriker 😂

AnonymBruker
Skrevet

🤮🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: e689b...f06

AnonymBruker
Skrevet

Ææææsj!!! Hvorfor har folk dyr?? 🤮🤮🤮

Anonymkode: 39960...f2b

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

🤮🤮🤮🤮🤮

Anonymkode: e689b...f06

Man ringer da ikke elektriker for å vaske plast. Det er ikke en elektrikers jobb. Skru av plastdeksel og vask det med såpe og vann, og sett på plass når det er tørt. Man trenger ikke engang å ta sikringen så lenge du holder orden på skrutrekker 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Livet som hundeeier😅 Mye kos, men også hendelser som dette.

Anonymkode: cf2cb...eda

AnonymBruker
Skrevet

🤣🤣

Anonymkode: 37120...436

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 18.23):

Ææææsj!!! Hvorfor har folk dyr?? 🤮🤮🤮

Anonymkode: 39960...f2b

Dyr er bedre enn mennesker. Dust!

Anonymkode: 71ec3...78e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahahhaha 😂😂😂

Anonymkode: 6994a...a54

AnonymBruker
Skrevet

Kjente jeg nå ble litt glad for at samboer har nektet meg hund..😅🤷‍♀️

Anonymkode: 3c30b...569

AnonymBruker
Skrevet

Dere som kritiserer den stakkars hunden her har tydeligvis ikke sett den videoen som går viralt med den babyen som har gul-grønn sprutdiaré og driter ned hele trynet på faren som bytter bleie 🤣 Si ifra hvis dere vil ha link. Da hadde jeg heller rengjort en stikkontakt, for å si det sånn! 😅

Anonymkode: cd970...121

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere som kritiserer den stakkars hunden her har tydeligvis ikke sett den videoen som går viralt med den babyen som har gul-grønn sprutdiaré og driter ned hele trynet på faren som bytter bleie 🤣 Si ifra hvis dere vil ha link. Da hadde jeg heller rengjort en stikkontakt, for å si det sånn! 😅

Haha link takk 😵😂

Anonymkode: 0bc39...7b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Haha link takk 😵😂

Anonymkode: 0bc39...7b0

Fant ikke igjen den jeg snakket om, men det finnes mange videoer. Hun i denne videoen får over hele genseren, og trenger også et håndkle for å tørke ansiktet 😅 Videoen er fra New York Post.

https://nypost.com/video/baby-gives-aunt-a-nasty-surprise/

Poenget mitt er at stakkars, hjelpesløse dyr og babyer kan ikke noe for at dette skjer en sjelden gang. Responsen i denne tråden retter mot hunder ble bare for dum, når babyer prosjektil-bæsjer rett mot den som bytter bleie på dem også. 

Skrevet

Det er ikke virkelig gøy før man kombinerer hund med diaré og oppkast og en robotstøvsuger. Da har man jobb i noen timer 

AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (11 minutter siden):

Det er ikke virkelig gøy før man kombinerer hund med diaré og oppkast og en robotstøvsuger. Da har man jobb i noen timer 

Nye modeller har faktisk bæsje-detektor, slik at man kan unngå denne katastrofen. 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nye modeller har faktisk bæsje-detektor, slik at man kan unngå denne katastrofen. 🤣

Jeg hadde robotstøvsuger med bæsje-detektor! Den funket dessverre ikke på løs bæsj. Jeg har ikke robotstøvsuger lengre.

Anonymkode: 24780...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...