Gå til innhold

Andre som prøver å "ghoste" problemene sine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men så kommer det en dag du ikke lenger kan ghoste dem, men MÅ løse dem. Men da er de plutselig blitt 10 ganger verre fordi du ikke tok tak i dem med en gang 😖 Føkk! 😔

Anonymkode: 52630...370

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. hele oppveksten min slo meg i fjeset med 100foldig styrke.. 

Anonymkode: 1f015...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Yes! Gjort det siden tidlig barneskole å nå er jeg 38 år. Mye traumer som bobler opp fra overflaten nå. Vet ikke hvor mye jeg klarer av det lenger. Det er tøft! 

Anonymkode: f2eb4...43b

Skrevet (endret)

Kjører en hybrid. Jeg tar fysisk avstand fra ting som plager meg, men jeg tar ikke alltid psykisk avstand fra det. Dvs. jeg snakker både med meg selv og andre om det som plager meg slik at jeg får bearbeidet plagene over tid. Det er nok alltids noen temaer bevisste og ubevisste som er dypt begravd og som sikkert biter meg hardt i baken en dag i fremtiden. Den tid den sorg.

Endret av t0nje
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hva som menes 

Anonymkode: a440f...567

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart! Tror det kanskje er en fellesnevner for de fleste på kg, i alle fall de fleste som er her nå kl 02:00?

Tenker ofte på det, når jeg poster mer eller mindre meningsløse innlegg her for å flyte fra problemene mine på nattestid. Da kan jeg kose meg med å tenke på at på overflaten virker det som vi bare er random mennesker som diskuterer random ting vi ikke bryr oss så veldig mye om. Men i realiteten er vi kanskje et lite anonymt fellesskap av mennesker med litt liknende angst i kroppen som prøver å unngå noe vondt, så vi egentlig deler noe mye dypere enn bare de overfladiske diskusjonene i seg selv.

Sånt kan jeg like å fundere på på kveldstid på kg, da:)

Anonymkode: 33134...f11

AnonymBruker
Skrevet

Kommer med et oppfølgingsspørsmål: ghoster dere også problemene deres akkurat nå?

Anonymkode: 33134...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...