Gå til innhold

Hvilke ting gjør gubben din i hverdagen for å vise at han setter pris på deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ting i hverdagen altså. Ikke hva han gjør ved store anledninger.

Anonymkode: 84831...22b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klemmer met, kysser meg, sier han elsker meg hver dag, er lidenskapelig nesten hver dag uten at det trenger å dreie seg om sex, kjøper små og store ting til meg, sender meg fine meldinger, får meg til å føle meg bra, sexy og verdsatt 

Anonymkode: 587e8...c10

AnonymBruker
Skrevet

Han handler inn mat til meg når han skal ut og reise (det er vanligvis han som handler mat, og han tror ikke jeg vet hvor butikken er... 😆), han gjør klar frokost til meg når han drar tidlig på jobb!

Jeg høres jo ut som et stort barn her, men arbeidsdelingen er slik at han har ansvar for mat/kjøkken og jeg for klær/stryking/sengetøy.

Anonymkode: 2af5f...9af

• Nyttig 1
Skrevet

Serverer meg kaffe på senga lørdag og søndag. Sørger alltid for at det står friske roser i stua. Jeg stopper nå, dette kan bli langt og for noen kleint

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ordner ting for meg, ofte uten at jeg har bedt om det og noen ganger ting jeg ikke har tenkt over at jeg trengte. Vasker og rydder hus før han reiser offshore. Kjøper med hjem mat jeg liker.

Anonymkode: 490ef...88f

AnonymBruker
Skrevet

Måker snø før jeg skal på jobb, fyrer i peisen og skiftet dekk.

Anonymkode: 46514...1db

AnonymBruker
Skrevet

Sier at han elsker meg og sier positive ting om/til meg, skryt. Klemmer og berøring, at han viser tillit og lojalitet. Tar meg og mine råd seriøst. Ser på meg som likeverdig og jeg merker at han trives rundt meg og at jeg gjør han glad. 

Anonymkode: 3dfeb...d7c

AnonymBruker
Skrevet

Han lyser opp når han får øye på meg, om vi feks skal møtes et sted etter jobb og handle før vi drar hjem. Det smilet og de skinnende øynene, jeg smelter hver gang.

Han står opp tidligere enn meg og lager kaffe til meg (han drikker ikke kaffe selv). 

Han kjøper Pmax til meg når vi går tom uten at jeg har merket det (han drikker ikke Pmax selv). 

Han berører og stryker på meg ofte, små nuss på toppen av hodet i forbifarten, en klaps på stumpen og flørter og leker hver dag med meg. Jeg elsker det.

Han gir komplimenter og skryter masse av meg - både til meg, venner og familie. 

Han henter meg når jeg har vært ute, spiller ingen rolle om tid og sted. Han gjør det med glede. Vi unner hverandre å kose oss ute med venner, men vi gleder oss alltid til den andre kommer hjem. 

Han bygger meg opp, trøster og er forståelsesfull og tålmodig hvis jeg har det tungt en dag. Prøver å løfte humøret mitt med de mest barnslige og cringy vitsene - det får meg alltid til å le.

Han står stødig ved min side, alltid. Om noen behandler meg dårlig eller er slem mot meg, er ikke dette mennesker han har noe til overs for. 

Han setter meg først. Før venner, familie, og han selv. Jeg gjør det samme tilbake, selvfølgelig. Og noen ganger pusher jeg han til å prioritere kompiser og familie, og han gjør det samme med meg. Men vi velger alltid hverandre først. 

Når vi er ute, passer han alltid på å fylle glasset mitt først. Han kan være i samtale med andre, men kommer det en vin, vann eller øl på bordet, fyller han glasset mitt mens han fortsetter å prate. Tror ikke han merker at han gjør det selv en gang.

Og ved flere anledninger om jeg feks sitter ved et bord og bøyer meg ned til veska, har han lagt hånden ved bordkanten når jeg setter meg opp - for han vet at det er sånn ca 90% sjanse for at jeg deiser hodet inn i bordkanten 😂

Han sier at han elsker meg hver dag, og viser det gjennom handlinger i tillegg.

Hverdagsromantikk ❤️

Anonymkode: 2d1f2...ad7

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er veldig flink å vise at han setter pris på meg i hverdagen. 

Det jeg setter aller mest pris på er at han gir meg en kaffi på senga nesten hver dag, og ordner minstemann og leverer i barnehagen. Jeg er ikke et A menneske, og på morgenen trenger jeg en rolig start. 

Ellers lager han gode middager og frokoster, klipper plen, måker snø og ordner alt utarbeid. Vasker badet og fyrer opp er også ting han ordner med. 

Mennesker er ulike, jeg setter mest pris på omsorg i form av handling. Mannen min setter mest pris på det verbale og fysiske. 

Anonymkode: 603c6...06e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...