Gå til innhold

Noen kvinner som har prøvd double penetration her ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er selv kvinne, og tanken på DP tenner meg enormt. Er det noen kvinner her som har prøvd å ha en penis vaginalt og analt samtidig ? Er det så godt det ser ut som ? 

Anonymkode: bdced...93e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo forsøke med dildo først for å sjekke? Dildo i fitta og penis analt? 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har hatt i begge hull samtidig og det var nydelig deilig.. Er noe å prøve ja

Anonymkode: 5b273...4dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare med penis og dildo, men det var ikke noe for meg i det hele tatt. Ble bare ubehagelig.

Anonymkode: c9a18...db1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare med penis og dildo☺️ Helt nydelig!

Anonymkode: 7b627...516

• Liker 1
Skrevet

Med penis og butplug er det i allefalt helt rått

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær klar over at skilleveggen mellom vagina og tykktarmen er tynn, så her kan en fort revne. Bare sånn å ha i bakhodet så en vet hva en holder på med. 

Anonymkode: 4bd8d...790

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bare vær klar over at skilleveggen mellom vagina og tykktarmen er tynn, så her kan en fort revne. Bare sånn å ha i bakhodet så en vet hva en holder på med. 

Anonymkode: 4bd8d...790

Den revner ytterst sjeldent i fødsel. To peniser går som regel helt fint. To store dildoer også…

Anonymkode: 9f2e5...a17

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Den revner ytterst sjeldent i fødsel. To peniser går som regel helt fint. To store dildoer også…

Lol. Ytterst sjelden...? Majoriteten av førstegangs revner jo i større eller mindre grad. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Veldig åpenbart skrevet av en mann uten anatomikunnskap.

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lol. Ytterst sjelden...? Majoriteten av førstegangs revner jo i større eller mindre grad. 

Huden revner ofte ja, men ikke skilleveggen mellom endetarm (satser på at tykktarm er skrivefeil) og skjede 😅

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (Akkurat nå):

Veldig åpenbart skrevet av en mann uten anatomikunnskap.

Jeg er en kvinne som har født to barn og har studert sykepleie, så helt uvitende er jeg ikke. Så veldig åpenbart var kan det ikke være…

Her snakkes det om skilleveggen inne i skjeden, den som skiller skjede fra endetarm. Den revner sjeldent. Det forekommer ja, men ikke ofte, så ganske robust er den. Det er som oftest huden rundt skjedeåpningen som revner. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Huden revner ofte ja, men ikke skilleveggen mellom endetarm (satser på at tykktarm er skrivefeil) og skjede 😅

Atte hæ? Er du sykepleier og kjenner ikke til at folk revner gjennom perineum og lukkemuskelen, oppover skjeden, etc...? Heldigvis ikke veldig mange, men vil ikke kalle det ytterst sjelden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Atte hæ? Er du sykepleier og kjenner ikke til at folk revner gjennom perineum og lukkemuskelen, oppover skjeden, etc...? Heldigvis ikke veldig mange, men vil ikke kalle det ytterst sjelden.

Når har jeg skrevet at jeg ikke kjenner til det? Les hva jeg skriver da! Jeg skriver at det forekommer, men at man oftest kun revner ytterst ved skjedeåpningen. Jeg vet klart at man kan skade både bekkebunnsmuskulatur, endetarm, skjedevegger og ligamenter under fødsel. 

Poenget mitt var at det skjer sjeldent. Og når skilleveggen mellom skjede og endetarm er såpass robust at den i de aller fleste tilfeller takler fødsel, takler den også i de fleste tilfeller to peniser…

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når har jeg skrevet at jeg ikke kjenner til det? Les hva jeg skriver da! Jeg skriver at det forekommer, men at man oftest kun revner ytterst ved skjedeåpningen. Jeg vet klart at man kan skade både bekkebunnsmuskulatur, endetarm, skjedevegger og ligamenter under fødsel. 

Poenget mitt var at det skjer sjeldent. Og når skilleveggen mellom skjede og endetarm er såpass robust at den i de aller fleste tilfeller takler fødsel, takler den også i de fleste tilfeller to peniser…

Det er ikke slik at «den kan fort revne» som det blir påstått. Det var hele poenget mitt. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Av to pikker!?

Kom igjen’a!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At noen revner på grunn av penetrering av begge hull er nok sjeldent, ja. Men over 600 norske kvinner får alvorlige fødselsrifter hvert år. I tillegg alle de som får middels alvorlige. Den skilleveggen er faktisk jævlig dårlig. Her er en fin kilde du kan lese deg opp på: https://www.legeforeningen.no/foreningsledd/fagmed/norsk-gynekologisk-forening/veiledere/arkiv-utgatte-veiledere/veileder-i-fodselshjelp-2014/43.-perinealruptur/

Men, nok avsporing nå :)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (37 minutter siden):

Av to pikker!?

Kom igjen’a!

Majoriteten av fødende. Kjenner forøvrig ei som revnet av én penis, så helt ute er det ikke å revne av to ;)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At noen revner på grunn av penetrering av begge hull er nok sjeldent, ja. Men over 600 norske kvinner får alvorlige fødselsrifter hvert år. I tillegg alle de som får middels alvorlige. Den skilleveggen er faktisk jævlig dårlig. Her er en fin kilde du kan lese deg opp på: https://www.legeforeningen.no/foreningsledd/fagmed/norsk-gynekologisk-forening/veiledere/arkiv-utgatte-veiledere/veileder-i-fodselshjelp-2014/43.-perinealruptur/

Men, nok avsporing nå :)

Hele poenget var at det å komme med skremsel om at man må være forsiktig med dobbeltpenetrering for at den veggen er tynn og «fort kan revne» blir helt feil og unødvendig. Derfor satte jeg det litt i perspektiv: den revner sjeldent under fødsel (600 av ca 55000 kvinner får fødselsskader årlig kan ikke beskrives som noe annet enn sjeldent). Dumt å skremme kvinner for både seksuell eksperimentering og fødsler. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Majoriteten av fødende. Kjenner forøvrig ei som revnet av én penis, så helt ute er det ikke å revne av to ;)

Revnet skjedeveggen mellom skjede og endetarm av normal sex?

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hele poenget var at det å komme med skremsel om at man må være forsiktig med dobbeltpenetrering for at den veggen er tynn og «fort kan revne» blir helt feil og unødvendig. Derfor satte jeg det litt i perspektiv: den revner sjeldent under fødsel (600 av ca 55000 kvinner får fødselsskader årlig kan ikke beskrives som noe annet enn sjeldent). Dumt å skremme kvinner for både seksuell eksperimentering og fødsler. 

Revnet skjedeveggen mellom skjede og endetarm av normal sex?

Ja, det er så. Men du skrev at få revner i perineum under fødsel og det er bare så feil at jeg måtte arrestere deg på det :) Over 80% er ikke få. 600 får alvorlige skader, men alle de som "bare" får middels og lette driter vi visst i. 

Enda dummere og ganske infantiliserende å gi feilaktig informasjon om risiko for å unngå å skremme folk fra å få barn.

Men enig i at det er lite sannsynlig å få skade grad 4 av to pikker. Og sikkert kjekt å eksperimentere med, whatever floats your boat som de sier.

Det revnet overfladisk på siden og bakover, tror jeg. Det er mange år siden, husker ikke helt. Det er vel sånt som kan skje hvis man er uheldig med vinkel og fart, jeg vet ikke😅 Men ja, noen uheldige få blir skadet av vanlig sex også.

Sånn, skal slutte å spore av nå🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...