AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Er selv kvinne, og tanken på DP tenner meg enormt. Er det noen kvinner her som har prøvd å ha en penis vaginalt og analt samtidig ? Er det så godt det ser ut som ? Anonymkode: bdced...93e 2
Frkego Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 Du kan jo forsøke med dildo først for å sjekke? Dildo i fitta og penis analt? 😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 Ja jeg har hatt i begge hull samtidig og det var nydelig deilig.. Er noe å prøve ja Anonymkode: 5b273...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 Bare med penis og dildo, men det var ikke noe for meg i det hele tatt. Ble bare ubehagelig. Anonymkode: c9a18...db1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 Bare med penis og dildo☺️ Helt nydelig! Anonymkode: 7b627...516 1
NordNord Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 Med penis og butplug er det i allefalt helt rått 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 Bare vær klar over at skilleveggen mellom vagina og tykktarmen er tynn, så her kan en fort revne. Bare sånn å ha i bakhodet så en vet hva en holder på med. Anonymkode: 4bd8d...790 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Bare vær klar over at skilleveggen mellom vagina og tykktarmen er tynn, så her kan en fort revne. Bare sånn å ha i bakhodet så en vet hva en holder på med. Anonymkode: 4bd8d...790 Den revner ytterst sjeldent i fødsel. To peniser går som regel helt fint. To store dildoer også… Anonymkode: 9f2e5...a17 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Den revner ytterst sjeldent i fødsel. To peniser går som regel helt fint. To store dildoer også… Anonymkode: 9f2e5...a17 Lol. Ytterst sjelden...? Majoriteten av førstegangs revner jo i større eller mindre grad. Anonymkode: c9a18...db1 1 1
Andro Skrevet 26. mai 2023 #10 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Den revner ytterst sjeldent i fødsel. To peniser går som regel helt fint. To store dildoer også… Anonymkode: 9f2e5...a17 Veldig åpenbart skrevet av en mann uten anatomikunnskap. 3 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lol. Ytterst sjelden...? Majoriteten av førstegangs revner jo i større eller mindre grad. Anonymkode: c9a18...db1 Huden revner ofte ja, men ikke skilleveggen mellom endetarm (satser på at tykktarm er skrivefeil) og skjede 😅 Anonymkode: 9f2e5...a17 7 7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #12 Skrevet 26. mai 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Veldig åpenbart skrevet av en mann uten anatomikunnskap. Jeg er en kvinne som har født to barn og har studert sykepleie, så helt uvitende er jeg ikke. Så veldig åpenbart var kan det ikke være… Her snakkes det om skilleveggen inne i skjeden, den som skiller skjede fra endetarm. Den revner sjeldent. Det forekommer ja, men ikke ofte, så ganske robust er den. Det er som oftest huden rundt skjedeåpningen som revner. Anonymkode: 9f2e5...a17 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #13 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Huden revner ofte ja, men ikke skilleveggen mellom endetarm (satser på at tykktarm er skrivefeil) og skjede 😅 Anonymkode: 9f2e5...a17 Atte hæ? Er du sykepleier og kjenner ikke til at folk revner gjennom perineum og lukkemuskelen, oppover skjeden, etc...? Heldigvis ikke veldig mange, men vil ikke kalle det ytterst sjelden. Anonymkode: c9a18...db1 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #14 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Atte hæ? Er du sykepleier og kjenner ikke til at folk revner gjennom perineum og lukkemuskelen, oppover skjeden, etc...? Heldigvis ikke veldig mange, men vil ikke kalle det ytterst sjelden. Anonymkode: c9a18...db1 Når har jeg skrevet at jeg ikke kjenner til det? Les hva jeg skriver da! Jeg skriver at det forekommer, men at man oftest kun revner ytterst ved skjedeåpningen. Jeg vet klart at man kan skade både bekkebunnsmuskulatur, endetarm, skjedevegger og ligamenter under fødsel. Poenget mitt var at det skjer sjeldent. Og når skilleveggen mellom skjede og endetarm er såpass robust at den i de aller fleste tilfeller takler fødsel, takler den også i de fleste tilfeller to peniser… Anonymkode: 9f2e5...a17 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #15 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når har jeg skrevet at jeg ikke kjenner til det? Les hva jeg skriver da! Jeg skriver at det forekommer, men at man oftest kun revner ytterst ved skjedeåpningen. Jeg vet klart at man kan skade både bekkebunnsmuskulatur, endetarm, skjedevegger og ligamenter under fødsel. Poenget mitt var at det skjer sjeldent. Og når skilleveggen mellom skjede og endetarm er såpass robust at den i de aller fleste tilfeller takler fødsel, takler den også i de fleste tilfeller to peniser… Anonymkode: 9f2e5...a17 Det er ikke slik at «den kan fort revne» som det blir påstått. Det var hele poenget mitt. Anonymkode: 9f2e5...a17 3
Snok1 Skrevet 26. mai 2023 #16 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Lol. Ytterst sjelden...? Majoriteten av førstegangs revner jo i større eller mindre grad. Anonymkode: c9a18...db1 Av to pikker!? Kom igjen’a! 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #17 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når har jeg skrevet at jeg ikke kjenner til det? Les hva jeg skriver da! Jeg skriver at det forekommer, men at man oftest kun revner ytterst ved skjedeåpningen. Jeg vet klart at man kan skade både bekkebunnsmuskulatur, endetarm, skjedevegger og ligamenter under fødsel. Poenget mitt var at det skjer sjeldent. Og når skilleveggen mellom skjede og endetarm er såpass robust at den i de aller fleste tilfeller takler fødsel, takler den også i de fleste tilfeller to peniser… Anonymkode: 9f2e5...a17 At noen revner på grunn av penetrering av begge hull er nok sjeldent, ja. Men over 600 norske kvinner får alvorlige fødselsrifter hvert år. I tillegg alle de som får middels alvorlige. Den skilleveggen er faktisk jævlig dårlig. Her er en fin kilde du kan lese deg opp på: https://www.legeforeningen.no/foreningsledd/fagmed/norsk-gynekologisk-forening/veiledere/arkiv-utgatte-veiledere/veileder-i-fodselshjelp-2014/43.-perinealruptur/ Men, nok avsporing nå Anonymkode: c9a18...db1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #18 Skrevet 26. mai 2023 Snok1 skrev (37 minutter siden): Av to pikker!? Kom igjen’a! Majoriteten av fødende. Kjenner forøvrig ei som revnet av én penis, så helt ute er det ikke å revne av to Anonymkode: c9a18...db1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #19 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At noen revner på grunn av penetrering av begge hull er nok sjeldent, ja. Men over 600 norske kvinner får alvorlige fødselsrifter hvert år. I tillegg alle de som får middels alvorlige. Den skilleveggen er faktisk jævlig dårlig. Her er en fin kilde du kan lese deg opp på: https://www.legeforeningen.no/foreningsledd/fagmed/norsk-gynekologisk-forening/veiledere/arkiv-utgatte-veiledere/veileder-i-fodselshjelp-2014/43.-perinealruptur/ Men, nok avsporing nå Anonymkode: c9a18...db1 Hele poenget var at det å komme med skremsel om at man må være forsiktig med dobbeltpenetrering for at den veggen er tynn og «fort kan revne» blir helt feil og unødvendig. Derfor satte jeg det litt i perspektiv: den revner sjeldent under fødsel (600 av ca 55000 kvinner får fødselsskader årlig kan ikke beskrives som noe annet enn sjeldent). Dumt å skremme kvinner for både seksuell eksperimentering og fødsler. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Majoriteten av fødende. Kjenner forøvrig ei som revnet av én penis, så helt ute er det ikke å revne av to Anonymkode: c9a18...db1 Revnet skjedeveggen mellom skjede og endetarm av normal sex? Anonymkode: 9f2e5...a17 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #20 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hele poenget var at det å komme med skremsel om at man må være forsiktig med dobbeltpenetrering for at den veggen er tynn og «fort kan revne» blir helt feil og unødvendig. Derfor satte jeg det litt i perspektiv: den revner sjeldent under fødsel (600 av ca 55000 kvinner får fødselsskader årlig kan ikke beskrives som noe annet enn sjeldent). Dumt å skremme kvinner for både seksuell eksperimentering og fødsler. Revnet skjedeveggen mellom skjede og endetarm av normal sex? Anonymkode: 9f2e5...a17 Ja, det er så. Men du skrev at få revner i perineum under fødsel og det er bare så feil at jeg måtte arrestere deg på det Over 80% er ikke få. 600 får alvorlige skader, men alle de som "bare" får middels og lette driter vi visst i. Enda dummere og ganske infantiliserende å gi feilaktig informasjon om risiko for å unngå å skremme folk fra å få barn. Men enig i at det er lite sannsynlig å få skade grad 4 av to pikker. Og sikkert kjekt å eksperimentere med, whatever floats your boat som de sier. Det revnet overfladisk på siden og bakover, tror jeg. Det er mange år siden, husker ikke helt. Det er vel sånt som kan skje hvis man er uheldig med vinkel og fart, jeg vet ikke😅 Men ja, noen uheldige få blir skadet av vanlig sex også. Sånn, skal slutte å spore av nå🤗 Anonymkode: c9a18...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå