Gå til innhold

Hvor får man kjøpt grinding ring i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å google, finner vibe pad men hadde lyst til å prøve en grinding ring man trer på penis.

Noen som vet? 😊

Anonymkode: e0ab7...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den til deg selv, eller den ment for å stimulere henne?

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (16 timer siden):

Er den til deg selv, eller den ment for å stimulere henne?

Jeg er en hun😉 

Til bruk med han tenkte jeg... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er en hun😉 

Til bruk med han tenkte jeg... 

Ok, haha jeg trodde du var mann siden du hadde lyst å prøve en grinding ring🙈 Jeg har ikke prøvd en slik selv, men jeg får snart erfaring av ei som vill prøve ut forskjellige leketøy vi begge har nytte av.. Felles leker gjør det jo både spennede og gøy..

Menn har mye gleder av leketøy.. men som vibreringer er jo treffpunktet for nytelse best, på strengen under pikken eller prostata. Så jeg vil tro en frenulumsvibrator kan legges oppå klitten, kanskje med litt grinding samtidig? Eller som du sier grindingsring som vibrerer inntil penisrota, gir jo deg best nytelse. Men hva er vel bedre enn å se og høre dama nyte?

Da vil jeg isåfall anbefale ei CAT-stilling.. der begge ligger i ro eller vugger litt, da kan man også kysse mye.. og vente på effekten av vibreringen gjør dere sinnsykt kåte. Typen din kan jo knipe også underveis, det skal i grunn være nok at han også kommer.

På de enkelte nettsidene har de jo en egen fane for felles begges nytelser, du finner sikkert noe som faller i smak🤭 Del gjerne etterpå hvordan den fungerte, så skal jeg dele min erfaring💙

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...