Gå til innhold

Malu "Spådame" ødelegger forhold og "avslører" utroskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har tidligere nevnt denne såkalte spådamen her inne da hun fullstendig køddet med hodet til venninnen min etter et svært opprivende brudd. I ettertid har jeg funnet flere mennesker hun har påvirket i svært negativ retgning, særlig dette med utroskap.

Flere hadde fått både forholdet og sin egen psyke ødelagt etter å snakket med henne. Hun har fortalt at mannen/konen er utro, at de skjuler det ene og det andre og fortalt dem at de kommer til å gjøre det slutt osv. Flere jeg har snakket med har sagt at de mistrodde partner etter det og ødela ting. At dette er lov i dagens samfunn er søren meg helt vanvittig, folk blir psykisk syke på grunn av denne kvakksalveren. 

Anonymkode: c2fce...2fb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om folk blir psykisk syke av samtale med henne, var ikke psyken særlig god i utgangspunktet. 

Anonymkode: 0e3e9...1a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har lagt tarot i mange år, og finner det sjokkerende at noen vil si sånt til andre. Det mest etiske og riktige en tarotleser kan gjøre er å se på energier og oppfordre spørrer til å gå veier som leder til opplysning og utvikling. Tarot er et verktøy til utvikling av selvet. Selv om jeg har spådd fremtidige utfall som har skjedd, velger jeg å fokusere på å hjelpe folk å bli en bedre versjon av seg selv

Dette er forferdelig. 

Anonymkode: f3897...5ec

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Om folk blir psykisk syke av samtale med henne, var ikke psyken særlig god i utgangspunktet. 

Anonymkode: 0e3e9...1a2

Slik jeg har opplevd det via venninnen min er at folk kontakter gjerne slike mennesker fordi de er i en vanskelig situasjon, være seg kjærlighet, økonomi etc, og de søker svar og er ofte i desperate øyeblikk av livet sitt. At slike som henne leker med menneskers følelser og liv og lyger kan kaste den sterkeste utenfor stupet. Jeg blir rett og slett kvalm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har lagt tarot i mange år, og finner det sjokkerende at noen vil si sånt til andre. Det mest etiske og riktige en tarotleser kan gjøre er å se på energier og oppfordre spørrer til å gå veier som leder til opplysning og utvikling. Tarot er et verktøy til utvikling av selvet. Selv om jeg har spådd fremtidige utfall som har skjedd, velger jeg å fokusere på å hjelpe folk å bli en bedre versjon av seg selv

Dette er forferdelig. 

Jeg forstår ikke at det er mulig at hun kan fortelle slike ting og tjene penger på mennesker på denne måten.  Har lurt på hvor mange forhold, jobber og andre situasjoner hun har ødelagt. Burde vært lov å anmelde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår ikke at det er mulig at hun kan fortelle slike ting og tjene penger på mennesker på denne måten.  Har lurt på hvor mange forhold, jobber og andre situasjoner hun har ødelagt. Burde vært lov å anmelde. 

Mer enn man kan forestille seg vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...