Wonderwoman Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Og det er mammaen min. Tror ikke jeg kan si at jeg stoler 100% på noen andre. Kan man egentlig det? Det er selvfølgelig mange man må velge å stole på til en viss grad, hvis ikke blir jo verden et forferdelig utrygt sted, men kan man stole fullt og helt på noen andre?
Rebelle Skrevet 8. januar 2006 #4 Skrevet 8. januar 2006 Den eneste jeg stoler 100% på, er mannen min.
Gjest Embla s Skrevet 8. januar 2006 #6 Skrevet 8. januar 2006 Vet ikke om jeg stoler 100% på noen, men jeg har mange jeg stoler på, og noen få jeg stoler ekstra mye på. For meg er det viktigere om jeg har noen jeg vet vil meg 100% vel, og det har jeg. Heldigvis
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #7 Skrevet 8. januar 2006 Jeg stoler 100 % på noen av venninnene mine. Selv om det er visse situasjoner jeg vet de/vi ikke takler så bra så er dette noe jeg vet på forhånd. Jeg vet hvor jeg har dem. Samboern min stoler jeg vel også 100 % på. Men i noen sammenhenger kan vi komme litt skeivt ut likevel; usikkerhet i sosiale sammenhenger o.l, så jeg vet ikke om det trekkes fra noen prosent da? Men jeg vet at han er der for meg, da...
Gjest Snart medlem? Skrevet 8. januar 2006 #8 Skrevet 8. januar 2006 Mamma og broren min Selv om vi har hatt våre stunder med krangler (broren min og jeg) vet jeg av erfaring at jeg kan stole fullt og helt på de to. Har hatt kjærester, og jeg har gode venninner som jeg stoler på. Men når det røyner på og ting kanskje ikke går helt etter planen, så vet jeg ikke om jeg hadde stolt på de 100 prosent og mer til ?
Wonderwoman Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2006 Tror forresten jeg kan være rimelig trygg på mine nærmeste venninner også Og i et forhold må man jo ha en tillit til hverandre som basis. Men jeg føler at man må kjenne noen veeeeldig godt før man kan stole fullt og helt på dem. Og kan man egentlig stole på seg selv? På at man alltid tar de rette valg? Hvis ikke, hvordan kan man da stole på andre?
Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2006 #10 Skrevet 8. januar 2006 Jeg stoler 100% på kjæresten og mammaen min
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #12 Skrevet 8. januar 2006 Det varierer fra sak til sak. Mamma får vel vite det meste, også har jeg noen venninner som vet det som stort sett er å vite. Også er jeg heldig som har en stor familie, så jeg har mange tanter blant annet som jeg snakker med, og noen kusiner (vi er mye spredd i alder, så jeg snakker naturlig nok mest med de rundt min egen alder). Man velger vel litt hvem man går til ut i fra hva saken dreier seg om. Hadde det f.eks. vært "kondomet sprakk da jeg hadde en one night stand" vil en venninne være naturlig å gå til for meg, det er sånt mammaer og tanter ikke trenger å vite.
Aquarius Skrevet 8. januar 2006 #13 Skrevet 8. januar 2006 Den eneste jeg stoler 100% på, er meg selv. ← signerer her
Lille Silje Skrevet 8. januar 2006 #14 Skrevet 8. januar 2006 xen min stoler jeg 100% på, også min beste venn... tihi
Tinken Skrevet 8. januar 2006 #15 Skrevet 8. januar 2006 xen min stoler jeg 100% på, også min beste venn... tihi ← Hehe, skulle akkurat skrive det samme. . Fint at det er flere av oss, har fått en del overraskende respons på akkurat det der! Bortsett fra han, stoler jeg 110 % på min mor og min nåværende kjæreste.
lillesky Skrevet 8. januar 2006 #16 Skrevet 8. januar 2006 Den eneste jeg stoler 100% på, er meg selv. ← Knapt nok meg selv ja.
Champagnepiken Skrevet 8. januar 2006 #17 Skrevet 8. januar 2006 Mamma, pappa og søstra mi. Og så kanskje bestekompisen min, tror jeg. Ikke sånn at han vet absolutt alt, men jeg vet at jeg KUNNE sagt hva som helst, og han hadde stilt opp.
snexi Skrevet 8. januar 2006 #18 Skrevet 8. januar 2006 Ja, min mann, min søster, mor og far. Har også noen venninder som jeg stoler helt på. Synest jeg er veldig privligert siden jeg har flere fortrolige.
Gjest vimse Skrevet 8. januar 2006 #19 Skrevet 8. januar 2006 Den eneste jeg stoler 100% på, er meg selv. ←
Gjest 2324 Skrevet 8. januar 2006 #20 Skrevet 8. januar 2006 Stoler ikke 100% på noen. Ikke en gang meg selv! Mennesker er tross alt bare mennesker, og i gitte situasjoner kan alle gjøre feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå