AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Du som har testet flere spahotell, hvilket er det beste? Da tenker jeg for en helg, så i Norge, og om det er veldig bra så kan vi nok strekke oss over til naboland også... kanskje 😊 Har vært på Farris Bad og elsker det. Middag og lunsj der er så som så, men spaet er deilig, nydelig. Elsker aufguss. Service er upåklagelig. Rommene er bra. Hadde egentlig tenkt oss der nok ei gang, men lurte på om vi burde oppdage noe annet? Kragerø Resort har vi vært på to ganger. Synes rommene er ganske slitne, spaet er overfylt av barn innimellom, lite og dårlig service, spaet er noe lite. Elsker å kunne svømme ut og ha bobler ute. Greit med suite med kjøleskap, litt kjøkken. Maten er deilig. Norefjell er sånn halvveis. Ellers ser vi jo på Son, the well, thief.. Strømstad? Hva er dine erfaringer? Anonymkode: 0f5c5...714
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 The Well er helt fantastisk. Liker det mye bedre enn Farris. Noen har fordommer mot nakenheten. Jeg bryr meg ikke og det er befriende å kunne være naken. Det er liksom ikke noe issue der. Har inntrykk av at de som har sterkest mening om dette henger mye på nettforum og lite på nakenspa egenglig. Anonymkode: abf7d...799 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: The Well er helt fantastisk. Liker det mye bedre enn Farris. Noen har fordommer mot nakenheten. Jeg bryr meg ikke og det er befriende å kunne være naken. Det er liksom ikke noe issue der. Har inntrykk av at de som har sterkest mening om dette henger mye på nettforum og lite på nakenspa egenglig. Anonymkode: abf7d...799 Denne henger jeg meg på! The beste med the well er at det ikke er noen barn der, og man er voksene og oppfører seg deretter. Det kan bli vel litt mye bråk når enkelte får i seg litt for mange enheter, men personale er kjappe med tilsnakk ved behov. Anonymkode: 1a877...b14 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: The Well er helt fantastisk. Liker det mye bedre enn Farris. Noen har fordommer mot nakenheten. Jeg bryr meg ikke og det er befriende å kunne være naken. Det er liksom ikke noe issue der. Har inntrykk av at de som har sterkest mening om dette henger mye på nettforum og lite på nakenspa egenglig. Anonymkode: abf7d...799 Har hørt at de fleste ikke en gang er nakne der. Stemmer det? Anonymkode: 0e422...58a
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har hørt at de fleste ikke en gang er nakne der. Stemmer det? Anonymkode: 0e422...58a Nei det stemmer ikke. De aller aller fleste er nakne. Jeg har bare vært der på hverdager. Rolig og fin stemning, ikke mas og ikke fyll. Noen bruker badetøy men de fleste ikke. Badetøy kan uansett ikke brukes i saunaene. og Man må dusje uten badetøy mellom aktiviteter. Veldig mye pes med badetøy på og av hele tiden vil jeg tro selv om jeg aldri har prøvd. Dropp badetøyet og styret er min anbefaling. Anonymkode: abf7d...799 2 1
hohumpf Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: The Well er helt fantastisk. Liker det mye bedre enn Farris. Noen har fordommer mot nakenheten. Jeg bryr meg ikke og det er befriende å kunne være naken. Det er liksom ikke noe issue der. Har inntrykk av at de som har sterkest mening om dette henger mye på nettforum og lite på nakenspa egenglig. Anonymkode: abf7d...799 Støttes fullt ut herfra!
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei det stemmer ikke. De aller aller fleste er nakne. Jeg har bare vært der på hverdager. Rolig og fin stemning, ikke mas og ikke fyll. Noen bruker badetøy men de fleste ikke. Badetøy kan uansett ikke brukes i saunaene. og Man må dusje uten badetøy mellom aktiviteter. Veldig mye pes med badetøy på og av hele tiden vil jeg tro selv om jeg aldri har prøvd. Dropp badetøyet og styret er min anbefaling. Anonymkode: abf7d...799 Takk for svar. Er det folk i alle aldre der? Anonymkode: 0e422...58a
aksase Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar. Er det folk i alle aldre der? Anonymkode: 0e422...58a Der er folk i alle aldre, bortsett fra barn. Kanskje noen naturlige variasjoner ut i fra når i uka og når på dagen man drar, ettersom når ulike aldersgrupper har fri og tid til å være på spa. Ellers støtter jeg alle som anbefaler The Well, og jeg anbefaler også å droppe badetøyet. Det er så mange steder du uansett ikke har lov til å ha badetøy, at det blir bare plunder med å ta det av og på hele tida. Mye mer praktisk uten. Uansett disponerer du både badekåpe og håndkle, så det er ikke sånn at alle sprader rundt nakne. Man er mye tildekket og folk er diskrete. Les mer her: https://thewell.no/ditt-besok/naturlig-nakenhet/ Jeg har ikke vært på The Wells hotell, bare på dagsbesøk i spaet, men der er det lett å bli en hel dag uten å kjede seg. Mye å delta på hver dag: https://thewell.no/spa/ukens-program/ NB! Tirsdager er badetøydager på The Well, og da har alle på badetøy. Dette er dagen du bør velge om du ikke kan se for deg å være naken. Tirsdagen er også dagen du bør unngå, dersom du vil få mest mulig velvære ut av besøket, fordi et spa oppleves aller best uten badetøy.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 Støtter alle som anbefaler The Well, og uten badetøy. Fantastisk sted. Anonymkode: e9d5d...957 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #10 Skrevet 26. mai 2023 Likte også the well ganske så godt! Vi var der på en hverdag, litt mindre folk og var der hele dagen. Skulle så absolutt hatt et par overnattinger og et par dager i spaet der. Men ville nok valgt hverdag igjen for å sleppe at det er overfylt. Gikk helt greit med nakenhet, men så er jeg ganske så fri sånn 😅 Anonymkode: 6b515...897
frøkna Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 The Well er helt utrolig bra. Det er nok det beste jeg har vært på. Har også vært på Son, og det er så lite i forhold til The Well at det blir nesten en annen greie. The Thief har jeg ikke vært på, men skal visst være bra. Hvertfall dyrt.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #12 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): The Well er helt fantastisk. Liker det mye bedre enn Farris. Noen har fordommer mot nakenheten. Jeg bryr meg ikke og det er befriende å kunne være naken. Det er liksom ikke noe issue der. Har inntrykk av at de som har sterkest mening om dette henger mye på nettforum og lite på nakenspa egenglig. Anonymkode: abf7d...799 Helt enig! Bryr meg ikke om noen menn er halvstive, er naturlig det. Anonymkode: 231b4...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå