AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Del Skrevet 26. mai 2023 Lenge siden jeg har satt opp jobbsøknad derfor forhører jeg meg litt her. Noen som har noen tips til hvordan starte og bygge opp teksten i en webcruiter? Kan jeg starte med hei, nå ble jeg glad? Jeg er en mann/kvinne.. Noen tips? Anonymkode: d466d...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Del Skrevet 26. mai 2023 Kanskje ikke hei. Hvor formell du skal være kommer litt an på hva du søker på, men det tryggeste er å være litt formell. Start med viser til utlysning på… og søket med dette stillingen som… Min motivasjon for å søke denne stillingen er… Og så plukker du de kvalifikasjoner de lister opp og beskriver hvorfor du passet til jobben. Det finnes mange eksempler hvis du søker litt. 🙂 Anonymkode: 91251...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 26. mai 2023 #3 Del Skrevet 26. mai 2023 Ikke rams opp CV-en din, bruk det heller til å si hva du brenner for faglig, ser etter i ny jobb, og om det er en rød tråd i karrieren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Del Skrevet 26. mai 2023 Jeg starter alltid med Hei! og så skriver jeg utfyllende om hva jeg kan bidra med og hvorfor jeg søker. 😀Intervju neste uke🌸 Anonymkode: 9ad20...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå