Arwen Skrevet 8. januar 2006 #1 Skrevet 8. januar 2006 Søssteren min har en genial kattedo ala denne som man bare snurrer på og så legger all avføring seg i en liten skuff på siden. Den hun har er importert fra USA, og hun mener man ikke får tak i de i Norge. Må ha en sånn, de er geniale. Noen som har sett i Norge eller er det bare å bestille fra USA med en gang?
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #2 Skrevet 8. januar 2006 hm, skjønte ikke helt jeg. Skal man snu den på hodet?
Arwen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2006 Her ser man det bedre http://radiofence.com/omega_litter_box.htm
Arwen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2006 Den er genial, så vi skal ha en sånn uansett. De koster under 200 kroner, så slipper jo avgifter, men ser for meg at portoen blir sykt høy.
Arkana Skrevet 8. januar 2006 #6 Skrevet 8. januar 2006 Hørtes genial ut! Men, vår katt liker ikke tak på toalettet sitt, så det går nok ikke. Og dessuten tar det jo bare 2 minutter å rense kattedoet hver kveld når man bruker god sand som klumper seg.
Arwen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2006 En av betingelsene mannen har for at vi skal få oss katt er at vi skal ha en sånn do så har nok ikke noe valg Kommer til å bruke den fra starten av så da venner de seg sikkert til det. Har ikke vært noe problem med noen av søsterens to katter.
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #8 Skrevet 8. januar 2006 http://www.petco.com/Content/HelpList.aspx...av=17&TopicID=5 Shipping to international locations is not available.
Arwen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2006 Men den andre linker shipper til utlandet.
Arwen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2006 Men det blir nesten $50 i shipping da... :klø: $80 = 500 kroner. Ganske mye penger. Tror jeg titter i en dyrebutikk i Sverige før jeg bestiller her
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2006 #11 Skrevet 8. januar 2006 Den så lur ut, ja. Men hvis mannen din er redd for ekkel kattebæsj kan du fortelle han at den tørker til en ugjennkjennelig og luktfri "stein" om dere bruker bra kattesand elelr katteperler. Ikke ekkelt i det hele tatt, selv om det lukter litt akkurat når katten er på do. Dersom katten skal gå ute kan det dessuten hende dere er så heldige at den foretrekker å gå på do utendørs. Katten vår har vel brukt doen sin til "nr 2" ca tre ganger det siste halve året:-)
Arwen Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. januar 2006 Mannen min lar seg ikke overbevise uansett så bestilte i dag så får vi se hva som skjer..
Lillesøster Skrevet 28. januar 2006 #13 Skrevet 28. januar 2006 Oi, så lurt da. En slik vil jeg også ha. Håper slike do snart kommer til Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå