Gå til innhold

"snurredo" til katter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søssteren min har en genial kattedo ala denne som man bare snurrer på og så legger all avføring seg i en liten skuff på siden. Den hun har er importert fra USA, og hun mener man ikke får tak i de i Norge. Må ha en sånn, de er geniale. Noen som har sett i Norge eller er det bare å bestille fra USA med en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, skjønte ikke helt jeg. Skal man snu den på hodet?

Skrevet

Den er genial, så vi skal ha en sånn uansett. De koster under 200 kroner, så slipper jo avgifter, men ser for meg at portoen blir sykt høy. :)

Skrevet

Hørtes genial ut! Men, vår katt liker ikke tak på toalettet sitt, så det går nok ikke. Og dessuten tar det jo bare 2 minutter å rense kattedoet hver kveld når man bruker god sand som klumper seg.

Skrevet

En av betingelsene mannen har for at vi skal få oss katt er at vi skal ha en sånn do så har nok ikke noe valg :ler:

Kommer til å bruke den fra starten av så da venner de seg sikkert til det. Har ikke vært noe problem med noen av søsterens to katter. :)

Skrevet

Men den andre linker shipper til utlandet. :)

Skrevet

Men det blir nesten $50 i shipping da...

:klø:

$80 = 500 kroner. Ganske mye penger. Tror jeg titter i en dyrebutikk i Sverige før jeg bestiller her

Skrevet

Den så lur ut, ja. Men hvis mannen din er redd for ekkel kattebæsj kan du fortelle han at den tørker til en ugjennkjennelig og luktfri "stein" om dere bruker bra kattesand elelr katteperler. Ikke ekkelt i det hele tatt, selv om det lukter litt akkurat når katten er på do. Dersom katten skal gå ute kan det dessuten hende dere er så heldige at den foretrekker å gå på do utendørs. Katten vår har vel brukt doen sin til "nr 2" ca tre ganger det siste halve året:-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Mannen min lar seg ikke overbevise uansett så bestilte i dag så får vi se hva som skjer.. :)

Skrevet

Oi, så lurt da. En slik vil jeg også ha. Håper slike do snart kommer til Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...