Gå til innhold

Vektnedgang og underliv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha gått ned over 40 kilo, og blitt lettere enn på årevis, så er det en helt ny verden, og det er kjempedeilig!

Men det er rar "bieffekt" også, som jeg ikke helt vet hvor andre steder enn her jeg kan spørre om råd 🙈😂

Med lår som har blitt vesentlig mindre, så er det på ingen måte like inneklemt for underlivet lenger. Og det jeg nå merker er på en måte...mer bevegelse i underlivet også? Hvis det gir mening? Jeg har nok litt hengende kjønnslepper, og i mangel av bedre forklaring, så kan det nesten kjennes ut som de flagrer litt når jeg går 😂 

Er dette et vanlig fenomen for dere slankere mennesker med lange kjønnslepper? Pleier dere merke at det beveger seg der også? Her må jeg bare beklage for rart spørsmål, og sikkert dårlig forklaring, men jeg har aldri opplevd det her før, og jeg kan liksom ikke sammenligne det med noe 🙈

Det er jo ikke spesielt behagelig! 

Anonymkode: cbc5c...1a4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tror jeg skjønner hva du mener. De ble litt som puppene mine da jeg slanket meg, litt "tommere" hvis du skjønner? Mindre fyll inne i huden på et vis. Det kjennes annerledes ut ja. 

Tror ikke det er vanlig for alle, men mest for oss som har gått ned mye i vekt. Som resten av kroppen som kan få overflødig hud, så kan vel også kjønnsleppene få det. 

Anonymkode: dd944...3c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, tror jeg skjønner hva du mener. De ble litt som puppene mine da jeg slanket meg, litt "tommere" hvis du skjønner? Mindre fyll inne i huden på et vis. Det kjennes annerledes ut ja. 

Tror ikke det er vanlig for alle, men mest for oss som har gått ned mye i vekt. Som resten av kroppen som kan få overflødig hud, så kan vel også kjønnsleppene få det. 

Ja, dette høres jo ganske fornuftig ut! Uff, ja, puppene er jo bare skinnfiller nå... Det kan jo absolutt være det samme lenger ned også. Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve å trene og gjøre yoga. Det stramme opp huden og kan hjelpe. 

Også viktig å være hydrert da huden trenger mye væske og vær flink å spise frukt, bær og grønnsaker så du får i deg gode vitaminer og mineraler og sunt fruktsukker. 

Anonymkode: 8a2ba...5f9

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 17.47):

Du kan prøve å trene og gjøre yoga. Det stramme opp huden og kan hjelpe. 

Også viktig å være hydrert da huden trenger mye væske og vær flink å spise frukt, bær og grønnsaker så du får i deg gode vitaminer og mineraler og sunt fruktsukker. 

Anonymkode: 8a2ba...5f9

...men kan yoga stramme opp huden....der? 🫣

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja de "slingrer" 😅

Anonymkode: c15dd...5be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 15.06):

Mine pupper og. Var slank og veldig stram her og der og veldig trent kropp frem til jeg ble gravid med tvillinger. Hadde lenge noen kilo for mye helt til jeg slanket meg.
Hengehud over alt. Er jo ikke fint. Så jeg gikk litt opp i vekt igjen og funnet ut at 75 kilo kan jeg leve med. Da er huden rundt magen litt strammere og puppene har enda litt fyll og underlivet har jeg faktisk nettopp operert 😁

Anonymkode: 79010...9ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som tar bukplastik etter stor vektreduksjon, som også innebærer et «dåseløft» gjelder begge kjønn.  

Anonymkode: e2a11...5aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...