AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Blir mektig provosert og oppgitt av alle trådene fra elskerinner her inne! Både de som sitter der dumme som brød og venter på at mannen skal gå fra kona i årevis og de som manipulativt går inn for å bli gravide for å tvinge mannen til seg! Parterapauter og psykologer er klare i sin tale. De fleste som er utro har INGEN intensjon om å forlate familien sin. De fleste som er utro gjør det heller IKKE fordi de er ulykkelige der de er! Å ja, det finnes unntak selvsagt, men de fleste er faktisk lykkelige der der er!!!! De fleste gjør det på grunn av manglende impuls kontroll (one night stand i fylla) eller fordi de sliter med SEG SELV! I de fleste tilfeller har de elskerinner for å booste sitt eget selvbilde fordi de selv ikke føler de strekker til på hjemmebane eller klarer å formidle sine behov til sin kone. Det er en dum men lett utvei hvor de slipper å forholde seg til sine egne vanskelige følelser og føler seg bra der og da. Selvsagt sier de ikke det til sin elskerinne. Selvsagt skylder de på helt andre ting for sin utroskap og dere elskerinner er dumme som tror på dem! For NEI! I de fleste tilfeller har de INGEN intensjon eller ønske om å forlate kone, barn, tryggheten og kjærligheten! De bruker dere bare til å fylle på egoet sitt! De sitter å griner sine modige tårer, ber på sine knær i parterapi rommet og gjør alt de kan i verden for å bevare ekteskapet om de blir oppdaget og det koster dem ikke en kalori og gi deg som elskerinne fyken! Så slutt å tro på dem, slutt å lag dere romantiske scenarioer i hodet, slutt å tro at kona hans er et hespetre som ikke gir han sex osv! For sannheten er at denne mannen sliter med seg selv! Å til sist! SLUTT å legg dere etter gifte menn! Dere er LANGT ifra uskyldige og jeg er dritt lei av å lese hvordan elskerinnene her inne tar offerrollen og legger all skyld på mannen! Dere er forferdelige mennesker! Anonymkode: a8cef...6f6 25 6
Carrot Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Blir mektig provosert og oppgitt av alle trådene fra elskerinner her inne! SLUTT å legg dere etter gifte menn! Dere er LANGT ifra uskyldige og jeg er dritt lei av å lese hvordan elskerinnene her inne tar offerrollen og legger all skyld på mannen! Dere er forferdelige mennesker! Anonymkode: a8cef...6f6 Nja, den som er det verste mennesket er uansett den som bevisst velger bedra partneren sin. Det er ikke til å komme bort fra selv om du ønsker det annerledes. 28 1 7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 Well well, jeg elsket virkelig min elsker (men jeg er dame da) og ville forlate mannen min. Men elskeren ville ikke ha meg. Skjønner han. Men det er ikke sort hvitt i livet. Anonymkode: 21448...fc8 9 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 Helt alvorlig. Kvinner som involverer seg med menn som er i forhold er hverken bedre eller verre enn kvinner i forhold. De er bare kvinner kvinner som håper på kjærlighet, akkurat som kvinner som blir forrådt. Slutt å vær en dum ku som gjørdine medsøstre til fienden, når menn gjør deg og andre kvinner vondt. En elskerinne blir like såret som kvinnen i forholdet Anonymkode: fdae3...753 10 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Well well, jeg elsket virkelig min elsker (men jeg er dame da) og ville forlate mannen min. Men elskeren ville ikke ha meg. Skjønner han. Men det er ikke sort hvitt i livet. Anonymkode: 21448...fc8 Haha karma biter, med sin egen stil. Anonymkode: 8581c...5f6 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 Jeg kan kun snakke for min egen del. Min elsker har vert helt tydelig på at han ikke ønsker å forlate konen sin så jeg har ikke fått noen elskerinnetale. Han sier bare at forholdet ikke bare er bra, men snakker ikke stygt om kona si av den grunn. Vi snakker lite om familien hans eller framtiden i det store å det hele. Det var også han som tok all initiativ, så jeg har ikke lagt meg etter noen som helst. Han er sjarmerende og god i senga, vi har det morro sammen. Kun ett fysisk forhold preget av spenning og seksuell lyst. Så om du skal rette sinnet ditt mot noen så er det faktisk mannen som lyver og bedrar konen sin. Jeg vet at jeg fra ett samfunns moralsk standpunkt burde holdt meg for god til dette, men det føles for godt til at jeg bryr meg så veldig. Han får ordne opp hjemme selv, det er ikke min jobb å passe på din mann. Anonymkode: c7361...75a 12 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt alvorlig. Kvinner som involverer seg med menn som er i forhold er hverken bedre eller verre enn kvinner i forhold. De er bare kvinner kvinner som håper på kjærlighet, akkurat som kvinner som blir forrådt. Slutt å vær en dum ku som gjørdine medsøstre til fienden, når menn gjør deg og andre kvinner vondt. En elskerinne blir like såret som kvinnen i forholdet Anonymkode: fdae3...753 Hæ? Medsøster? Hvilken medsøster tar mannen til sin "søster"? Kvinnen som bevisst går i et forhold til en mann som er gift er ingen sin "medsøster". Den kvinnen er roten til dritt som finnes mellom kvinner. Den kvinnen er like stor drittsekk som mannen som bedrar partneren sin . Anonymkode: 8581c...5f6 6 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Well well, jeg elsket virkelig min elsker (men jeg er dame da) og ville forlate mannen min. Men elskeren ville ikke ha meg. Skjønner han. Men det er ikke sort hvitt i livet. Anonymkode: 21448...fc8 Hva med å FØRST forlate mannen, og SÅ få en elsker? Eller vil man ha forsikring om at elskeren garantert går med på et forhold, før man forlater? Anonymkode: 4fb58...646 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Helt alvorlig. Kvinner som involverer seg med menn som er i forhold er hverken bedre eller verre enn kvinner i forhold. De er bare kvinner kvinner som håper på kjærlighet, akkurat som kvinner som blir forrådt. Slutt å vær en dum ku som gjørdine medsøstre til fienden, når menn gjør deg og andre kvinner vondt. En elskerinne blir like såret som kvinnen i forholdet Anonymkode: fdae3...753 Hadde alle sagt NEI til å ligge med opptatte mennesker (dette gjelder både kvinner og menn), ville utroskap ikke ha forekommet. It takes two to tango. I tillegg går enkelte mennesker bevisst etter dem som er opptatt, for å booste egen selvtillit, hevne seg på partneren eller andre liknende grunner. Min eks sin elskerinne var fullt klar over at jeg var høygravid, at eksen hadde alkoholproblem, og vi var inne i en svært utfordrende periode. Akkurat i en slik periode valgte hun å slå til - de har vært venner i 10 år, uten at det kom noen tilnærmelser fra henne tidligere. Hun forstod ham i hjel og tilbød kroppen sin. Jeg har ingenting til overs for en slik "medsøster". Hun er min fiende når hun bevisst går etter mannen min når jeg er i ferd med å føde tvillinger, og vi sliter med forholdet. Anonymkode: 4fb58...646 8 1 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #10 Skrevet 26. mai 2023 Å her kommer selvsagt alle elskerinner sine forsvarstaler🙄 Det var han som la seg etter meg, alt er ikke bra der hjemme bla, bla, bla… Newsflash! Ingen ekteskap er perfekte gjennom mange år! Noen perioder er mer krevende enn andre. Å noen velger «the easy way» å være utro, fremfor å jobbe med det. For å føle seg litt bedre der og da. De er ikke ulykkelige i ekteskapet likevel! Å det er bevist at menn søker trøst fremfor bearbeiding i motsetning til kvinner! Så alt du som elskerinne er, er trøst og boost av hans ego på grunn av han sine vanskelige følelser! Det er ikke kjærlighet og i 90% av tilfellene ønsker han ikke noe mer med deg!! Anonymkode: a8cef...6f6 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 Ja, fatter ikke at folk alltid kommer med den der "men det er han/hun som er utro, det er han/hun du bør være sint på". Eh ja? Selvsagt. Men det betyr ikke at den andre parten er uskyldig. Stakkars elsker(inne) som blir brukt liksom? Nei, de er minst halvparten så ille når de bevisst bidrar til å ødelegge liv. Anonymkode: d589b...dfc 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #12 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å her kommer selvsagt alle elskerinner sine forsvarstaler🙄 Det var han som la seg etter meg, alt er ikke bra der hjemme bla, bla, bla… Newsflash! Ingen ekteskap er perfekte gjennom mange år! Noen perioder er mer krevende enn andre. Å noen velger «the easy way» å være utro, fremfor å jobbe med det. For å føle seg litt bedre der og da. De er ikke ulykkelige i ekteskapet likevel! Å det er bevist at menn søker trøst fremfor bearbeiding i motsetning til kvinner! Så alt du som elskerinne er, er trøst og boost av hans ego på grunn av han sine vanskelige følelser! Det er ikke kjærlighet og i 90% av tilfellene ønsker han ikke noe mer med deg!! Anonymkode: a8cef...6f6 Ja, "jeg elsket ham, og han elsket meg" osv. Vel, å elske er helt greit. Men man trenger ikke å ha sex bare fordi man elsker noen. Det går an å vente med å hoppe på hverandre til separasjonen er tatt ut/det er slutt med samboer eller kjæreste. Anonymkode: 4fb58...646 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #13 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, fatter ikke at folk alltid kommer med den der "men det er han/hun som er utro, det er han/hun du bør være sint på". Eh ja? Selvsagt. Men det betyr ikke at den andre parten er uskyldig. Stakkars elsker(inne) som blir brukt liksom? Nei, de er minst halvparten så ille når de bevisst bidrar til å ødelegge liv. Anonymkode: d589b...dfc Nettopp! Bare fordi jeg mener at elskerinna er en drittkjerring, mener jeg samtidig ikke at mannen er noe å samle på. Men her på KG skal de fantastiske, vakre og unike elskerinnene elskes og hylles. Anonymkode: 4fb58...646 6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #14 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å her kommer selvsagt alle elskerinner sine forsvarstaler🙄 Det var han som la seg etter meg, alt er ikke bra der hjemme bla, bla, bla… Newsflash! Ingen ekteskap er perfekte gjennom mange år! Noen perioder er mer krevende enn andre. Å noen velger «the easy way» å være utro, fremfor å jobbe med det. For å føle seg litt bedre der og da. De er ikke ulykkelige i ekteskapet likevel! Å det er bevist at menn søker trøst fremfor bearbeiding i motsetning til kvinner! Så alt du som elskerinne er, er trøst og boost av hans ego på grunn av han sine vanskelige følelser! Det er ikke kjærlighet og i 90% av tilfellene ønsker han ikke noe mer med deg!! Anonymkode: a8cef...6f6 Men jeg søker ikke kjærlighet med han heller. Han får meg også til å føle meg bedre, vi gir hverandre hva vi ønsker og trenger. Begge to er egoistiske. Det er ikke en forsvarstale, det er bare å opplyse hvordan det kan være fra en person sitt ståsted. At andre ikke er enige i mine valg får så være, jeg gjør likevel ikke noe annet enn å opplyse hvordan jeg oppfatter situasjonen fra min side. Anonymkode: c7361...75a 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #15 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg søker ikke kjærlighet med han heller. Han får meg også til å føle meg bedre, vi gir hverandre hva vi ønsker og trenger. Begge to er egoistiske. Det er ikke en forsvarstale, det er bare å opplyse hvordan det kan være fra en person sitt ståsted. At andre ikke er enige i mine valg får så være, jeg gjør likevel ikke noe annet enn å opplyse hvordan jeg oppfatter situasjonen fra min side. Anonymkode: c7361...75a Men det betyr jo ikke at dere er redelige mennesker. Dere tar det dere vil fra livet, og driter i alle andre. Det er helt greit. Men noen fantastiske, omtenksomme mennesker er dere ikke. Anonymkode: 4fb58...646 7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #16 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt alvorlig. Kvinner som involverer seg med menn som er i forhold er hverken bedre eller verre enn kvinner i forhold. De er bare kvinner kvinner som håper på kjærlighet, akkurat som kvinner som blir forrådt. Slutt å vær en dum ku som gjørdine medsøstre til fienden, når menn gjør deg og andre kvinner vondt. En elskerinne blir like såret som kvinnen i forholdet Anonymkode: fdae3...753 Man har jo lavere moral når man bevisst velger å gjøre noe man vet vil føre til sorg og oppbrudd for både kone/kjæreste og eventuelle barn. Men jeg er enig i at det er mannen som har det virkelige ansvaret og det er vanskelig å skjønne hvordan han som kjenner og elsker dem er villig til å risikere å gjøre dem så vondt. Jeg tipper han klarer å dytte disse vonde tankene langt bak i hodet. Jeg tolker ikke dette innlegget som et angrep på kvinner (det å kalle sin medsøster en «dum ku» er kanskje ikke så bra heller?), men heller som en advarsel, et nytt perspektiv for de som er i en slik situasjon akkurat nå. Innlegget er selvsagt en generalisering, men den gir en kontekst til en situasjon som der og da kanskje oppfattes som «oss to mot verden» av «elskerinnen». Det jeg syns er rart med slike forhold er at kvinner som i alle andre situasjoner hadde takket nei til et åpent forhold aksepterer dette når hun finner seg en mann med dame fra før. Da er det plutselig greit at han ligger med andre, bor med andre, sier «elsker deg» til andre, fordi han forsikrer henne om at «jeg liker deg best, alle andre er en plikt». For ikke å snakke om bismaken hvis man faktisk får ham til slutt! Man vet han er typen til å ligge med andre i et forhold. Man vet han er typen som ser seg rundt etter andre, gir etter for fristelsen, og kanskje verst av alt: er i stand til å se den han elsker i øynene og lyve, snike, svikte. Hvordan kan man noen gang slappe av når en sånn man senere er lenge på julebordet, mye på mobilen, jobber sent? Hvordan kan du stole på at han ikke er ute og klager på deg når du en gang har lite sex med ham fordi du er gravid og kvalm, eller har lagt på deg fordi du ikke rekker å trene eller har kommet i overgangsalderen? Eller ikke kan være morsom og eventyrlysten sammen med ham lenger fordi du har plikter og er sliten? Anonymkode: 1577a...c1e 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #17 Skrevet 26. mai 2023 🥳 En forfriskende 🤸♀️ morsom 🔥 og ildfull trådstart! 😆 Du tar en del på kornet, og bommer litt også. Jeg er elskerinnen 💃 men jeg kjenner meg ikke truffet av trådstart siden vår relasjon bygger på helt andre forutsetninger enn dem ts omtaler. Jeg har aldri lagt meg etter noen opptatt mann, men plutselig stod han i stua mi en kveld, og var klar på hva han ønsket seg... og jeg falt for det. Han har aldri ønsket å gå fra sin samboer, og har aldri sagt noe tvetydig om dette. Han har aldri sagt noe negativt om sin samboer, og har aldri gitt meg grunn til å tvile på at han er glad i henne. Men det er sider av livet han ikke kan leve ut hjemme, og noe han lengter etter... Man kan ha det noenlunde bra hjemme, og likevel lengte etter en til. Det er der jeg kommer inn i bildet, som en selvstendig og frigjort dame, som han har vært tiltrukket av i mange år. Som helst vil bo alene, som ikke kommer til å klenge seg fast og lage drama, eller fortelle om ham til venninner.... Han kommer hjem til meg 2-3 ganger i måneden, og innimellom krysses jobbreisene våre, så vi får en natt eller to på hotell. Vi ringes et par ganger i uka, og sender morsomheter på melding til hverandre. For meg er det deilig at det fungerer for de to, der hjemme, så det ikke blir for tett for meg her. Det primære i relasjonen vår er den seksuelle tiltrekningen, og alt det morsomme og deilige vi finner på. Vi er også nære venner, og er oppriktig glad i hverandre, uten å kreve hverandre med hud og hår. Det er ærlig talt både det tryggeste og det mest lidenskapelige forholdet jeg har hatt. Jeg har ikke dårlig samvittighet for å ha hatt en del av ham i et tiår, for jeg tror det er derfor de fortsatt er sammen. For oss tre er dette livsvarig, håper vi. En elskerinne kan være så mangt Nylig fant jeg ut at hun også har hatt en elsker... men at det er over. Jeg vet ikke om han vet, men jeg er overbevist om at han ville ha unt henne den gleden. Anonymkode: 7ad2f...b05 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #18 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man har jo lavere moral når man bevisst velger å gjøre noe man vet vil føre til sorg og oppbrudd for både kone/kjæreste og eventuelle barn. Men jeg er enig i at det er mannen som har det virkelige ansvaret og det er vanskelig å skjønne hvordan han som kjenner og elsker dem er villig til å risikere å gjøre dem så vondt. Jeg tipper han klarer å dytte disse vonde tankene langt bak i hodet. Jeg tolker ikke dette innlegget som et angrep på kvinner (det å kalle sin medsøster en «dum ku» er kanskje ikke så bra heller?), men heller som en advarsel, et nytt perspektiv for de som er i en slik situasjon akkurat nå. Innlegget er selvsagt en generalisering, men den gir en kontekst til en situasjon som der og da kanskje oppfattes som «oss to mot verden» av «elskerinnen». Det jeg syns er rart med slike forhold er at kvinner som i alle andre situasjoner hadde takket nei til et åpent forhold aksepterer dette når hun finner seg en mann med dame fra før. Da er det plutselig greit at han ligger med andre, bor med andre, sier «elsker deg» til andre, fordi han forsikrer henne om at «jeg liker deg best, alle andre er en plikt». For ikke å snakke om bismaken hvis man faktisk får ham til slutt! Man vet han er typen til å ligge med andre i et forhold. Man vet han er typen som ser seg rundt etter andre, gir etter for fristelsen, og kanskje verst av alt: er i stand til å se den han elsker i øynene og lyve, snike, svikte. Hvordan kan man noen gang slappe av når en sånn man senere er lenge på julebordet, mye på mobilen, jobber sent? Hvordan kan du stole på at han ikke er ute og klager på deg når du en gang har lite sex med ham fordi du er gravid og kvalm, eller har lagt på deg fordi du ikke rekker å trene eller har kommet i overgangsalderen? Eller ikke kan være morsom og eventyrlysten sammen med ham lenger fordi du har plikter og er sliten? Anonymkode: 1577a...c1e Dette!!!!🏆 Anonymkode: a8cef...6f6
Snok1 Skrevet 26. mai 2023 #19 Skrevet 26. mai 2023 Min partner startet som min elskerinne. Jeg ville ha noe uforpliktende på siden, men hun så veldig tidlig at hun elsket meg. Likevel krevde hun aldri noe fra meg, jeg lovet henne aldri å forlate eks-kona og jeg fikk aldri noen elskerinnetale. Av og til er det bare kjærligheten som bidrar litt med å bestemme handlingene våre. Truth is stranger than fiction. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #20 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Man har jo lavere moral når man bevisst velger å gjøre noe man vet vil føre til sorg og oppbrudd for både kone/kjæreste og eventuelle barn. Men jeg er enig i at det er mannen som har det virkelige ansvaret og det er vanskelig å skjønne hvordan han som kjenner og elsker dem er villig til å risikere å gjøre dem så vondt. Jeg tipper han klarer å dytte disse vonde tankene langt bak i hodet. Jeg tolker ikke dette innlegget som et angrep på kvinner (det å kalle sin medsøster en «dum ku» er kanskje ikke så bra heller?), men heller som en advarsel, et nytt perspektiv for de som er i en slik situasjon akkurat nå. Innlegget er selvsagt en generalisering, men den gir en kontekst til en situasjon som der og da kanskje oppfattes som «oss to mot verden» av «elskerinnen». Det jeg syns er rart med slike forhold er at kvinner som i alle andre situasjoner hadde takket nei til et åpent forhold aksepterer dette når hun finner seg en mann med dame fra før. Da er det plutselig greit at han ligger med andre, bor med andre, sier «elsker deg» til andre, fordi han forsikrer henne om at «jeg liker deg best, alle andre er en plikt». For ikke å snakke om bismaken hvis man faktisk får ham til slutt! Man vet han er typen til å ligge med andre i et forhold. Man vet han er typen som ser seg rundt etter andre, gir etter for fristelsen, og kanskje verst av alt: er i stand til å se den han elsker i øynene og lyve, snike, svikte. Hvordan kan man noen gang slappe av når en sånn man senere er lenge på julebordet, mye på mobilen, jobber sent? Hvordan kan du stole på at han ikke er ute og klager på deg når du en gang har lite sex med ham fordi du er gravid og kvalm, eller har lagt på deg fordi du ikke rekker å trene eller har kommet i overgangsalderen? Eller ikke kan være morsom og eventyrlysten sammen med ham lenger fordi du har plikter og er sliten? Anonymkode: 1577a...c1e Dette. Statistikken er klar - forhold som starter med utroskap, har mye mindre sjanse for å lykkes enn andre forhold. Det betyr ikke at slike forhold aldri lykkes, men nettopp det du sier spiller en rolle. Elskeren/elskerinnen vil alltid lure om hva som trigget utroskapen hos partner i tidligere forhold, om det er noe som den nye risikerer å gjenta, om utroskap kommer for dagen når hverdagen innhenter det nye paret, hva som skal til for at partner holder seg trofast osv. I tillegg til eventuelle problemer med eksen, barna og vennekretsen. Anonymkode: 4fb58...646 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå