Gå til innhold

psykisk syk foreldre, når er nok nok?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mor er bipolar og syns hun oppfører seg mer og mer merkelig. Hun er frekk med meg, bryr seg lite lenger og er helt opphengt i en ny hobby hun har funnet. Hobbyen har hun som profilbilde, lager egen Facebook om hobbyen, snakker om denne hobbyen og legger ut bilder hver dag av hva hun lager sammen med quotes som er barnslig, eksempel «do what you want and fuck the rest». Hun har alltid hatt denne hobbyen men de siste årene har det tatt helt av.

Virker som denne hobbyen betyr mer enn familie og alt. Kan hun ha en langvarig mani? Hun kan også poste bilder av seg selv der hun ser psykisk syk ut uten at jeg helt kan forklare hvordan. Bildene hun tar av seg selv er merkelige, eksempel at hun holder kameraet høyt oppe og ser opp mens hun smiler. Eller bilder der hun ser en helt annen vei, akkurat som hun står å tenker. 

Hun svarer også frekt og merkelig, eksempel om jeg tar opp noe som plager meg kan hun begynne å skrive engelsk og si «so what» «amen to that» eller «sorry at jeg ikke lever opp til hva du ønsker». Vurderer å bare kutte hun ut. Har pågått de siste 3 årene og begynte plutselig en dag. Før har det vært depresjonene som har vært mest plagsom. Kan hun ha en langvarig mani? Hun går på medisiner men der har hun gjort flere ganger og oppført seg merkelig selv om. 

Anonymkode: 49a01...818

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff høres tøft ut for deg. ❤️Det kan jo være mani om hun har bipolar. Men du kjenner henne ts, vi kan bare synse. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...