AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Min kjære er i 40 årene og følger og liker såkalte babes på Instagram. Han var årevis singel og har innrømmet at han la til mye rart da. Har fått han til å slette MYE. Likevel har han fremdeles damer han følger som poster trutmunn, utringninger, g strenger og treningsbilder hver jævla dag og gan trykker liker på ALT de legger ut. Jeg har sagt at jeg blir usikker av det og han vet jeg ikke liker det. Får forferdelig vond følelse i meg hver gang jeg ser det. Jeg har aldri hatt problemer med å få oppmerksomhet fra menn men jeg byr meg aldri frem på denne måten. Føler jeg ikke kan stole på han og at han liksom har lyst på andre. Hva gjør jeg her? Overreagerer jeg? Hvordan si det så han forstår en gang for alle? Anonymkode: 9c773...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 Be ham lese om " micro cheating " Anonymkode: e0657...320
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Be ham lese om " micro cheating " Anonymkode: e0657...320 Egentlig helt uinteressant om dette er en form for utroskap eller tillitsbrudd. Det at en voksen mann sitter og følger (og ronker?) til instababes sier mer enn nok. At noen kan finne en slik fyr, med slike interesser som en aktuell partner er det virkelig interessante spørsmålet. 99/100 kommer aldri dit at de spør seg om dette er en form for utroskap eller ikke, for de har gått videre fra en slik fyr lenge før det er snakk om et forhold. Anonymkode: 09ccc...eff 7 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 Du overreagerer ikke, men jeg syns ikke det er greit "at du har fått han til å slette mye". Det høres kontrollerende ut. Men han høres veldig umoden ut. Anonymkode: 5cfa1...121 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 Èn ting er nå at en del menn følger disse instababene - det kan vel kanskje sammenliknes med tidligere tiders ukeblader med lettkledde kvinner, men å trykke "like" på alt de legger ut, den skjønner jeg ikke. Hva er det menn tror de oppnår med det?Kan ikke tenke meg at det har noe si for den visuelle opplevelsen. Regner med at det sikkert kommer noen kommentarer om at menn er visuelle og må få lov til å se på så mange lettkledde damer de vil, ellers så skrumper penisen deres inn eller noe, men man MÅ ikke kjøpe en pose med 5 hveteboller på bensinstasjonen bare fordi de bollene er der, liksom. Om det nå er så innmari viktig å sitte å sikle på disse lettkledde damene, så er det vel for det første mulig å gjøre det litt diskret, og for det andre så må man ikke trykke "like" - . Når det er sagt, har dere snakket ordentlig om dette? Du sier han vet at du ikke liker det, men har du forklart han hvorfor? Enkelte menn må ha slikt inn med de minste teskjeene. Og - har du spurt ham om hvorfor han må trykke "like" på alt? Jeg forstår det slik som at det er dèt som plager deg mest nå, ikke at han følger dem, selv om det ikke er helt greit, det heller. Anonymkode: 33bfc...e56
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 Jeg hadde blitt rimelig flau om min 40 år gamle samboer fulgte med på instababes. Det er helt greit å se litt om det kommer opp et bilde av en flott dame, men når man aktivt følger og liker bilder, så søker man etter en eller annen slags interaksjon- og det er her problemet ligger. I mitt stille sinn hadde jeg tenkt at samboeren min var ganske så patetisk som søkte etter interaksjoner med unge instababes som aldri ville sett to ganger på han, mens han sikler og runker som en hund i brunst. Hvor er selvrespekten? Anonymkode: 3239b...d06 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 Be han velge mellom deg og disse damene på Ig! Jævlig respektløst ovenfor deg, og egentlig fortjener han ikke kjæreste når han holder på sånn. Ja, han la til disse damene når han var singel, men det er han ikke lenger og da slutter han med dette pisset! Anonymkode: 5eb54...388 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Be han velge mellom deg og disse damene på Ig! Jævlig respektløst ovenfor deg, og egentlig fortjener han ikke kjæreste når han holder på sånn. Ja, han la til disse damene når han var singel, men det er han ikke lenger og da slutter han med dette pisset! Anonymkode: 5eb54...388 Enig Anonymkode: a5107...768
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #10 Skrevet 26. mai 2023 Hvordan veit du dette? Virker som samfarer Instagramen hans daglig 🙄 Hvert gift I 6 år og sammn i 8. Jeg aner ikke hva eller hvem han følger på Instagram eller andre steder. Kunne virkelig ikke brydd meg. At du er så opphengt i dette er vel hellere ditt problem enn hans. Det lyser usikkerhet, dårlig selvbilde og sjalusi lang vei. Anonymkode: 63a29...3e1 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan veit du dette? Virker som samfarer Instagramen hans daglig 🙄 Hvert gift I 6 år og sammn i 8. Jeg aner ikke hva eller hvem han følger på Instagram eller andre steder. Kunne virkelig ikke brydd meg. At du er så opphengt i dette er vel hellere ditt problem enn hans. Det lyser usikkerhet, dårlig selvbilde og sjalusi lang vei. Anonymkode: 63a29...3e1 Nei .. men vi følger noen felles pluss at jeg har sjekket litt etter at jeg fikk høre at dette fikk tidligere forhold til å ryke. Han sier de damene var kontrollerende og sjalu .. jeg skjønner jo nå at de reagerte. Damer han før meg har kommentert med sexy osv .. det gjør han ikke lenger men han trykker liker hver jævla gang de legger ut bilder som spiller på kropp! Har prøvd å snakke med han men da er jeg sjalu 😔 Anonymkode: 9c773...9c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #12 Skrevet 26. mai 2023 Nå er det sånn at voksne er de dårligste på å forstå hvordan sosiale medier fungerer.. Jeg tror helt ærlig ikke at du får endret han, og enten så må du akseptere at han sitter og liker instababes, eller så må du la han gå. Anonymkode: e8989...9f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #13 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er det sånn at voksne er de dårligste på å forstå hvordan sosiale medier fungerer.. Jeg tror helt ærlig ikke at du får endret han, og enten så må du akseptere at han sitter og liker instababes, eller så må du la han gå. Anonymkode: e8989...9f8 Er der rart at jeg reagerer på det? Jeg føler det går ut over min egen selvtillit. Han må gjerne se men hver gang han trykker liker føler jeg liksom at han vil at de skal se at han liker de. Hvordan si det på en smart måte som virkelig når inn og får han til å tenke seg om ..? 😔 Anonymkode: 9c773...9c5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #14 Skrevet 26. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er der rart at jeg reagerer på det? Jeg føler det går ut over min egen selvtillit. Han må gjerne se men hver gang han trykker liker føler jeg liksom at han vil at de skal se at han liker de. Hvordan si det på en smart måte som virkelig når inn og får han til å tenke seg om ..? 😔 Anonymkode: 9c773...9c5 Rart er det nok ikke. Men hvorfor velger du å følge med på hva han gjør på Instagram? Du har allerede sagt ifra, han slutter ikke. Du kan sitte på dine knær og gråte mange tårer. Men jeg tror likevel ikke at han kommer til å slutte å følge og like. Din selvtillit er det DU som først og fremst må jobbe med. Anonymkode: e8989...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #15 Skrevet 26. mai 2023 Oi, trodde dette handla om en voksen mann som sendte sleske meldinger til unge jenter i bekjentskapskretsen. Nei, dette hadde jeg ikke brukt en kalori på. Mistenker at min egen GODT voksne mann også får opp noen slike i feeden sin, aner ikke om han liker dem eller hva han i det hele tatt gjør med disse bildene. Han får gjøre hva han vil med dem, om han så vil sitte å runke til en puppedame i ensomme stunder bryr jeg meg ikke. Det har ingen betydning for meg. Anonymkode: b1878...dd2
Andro Skrevet 26. mai 2023 #16 Skrevet 26. mai 2023 Å legge til disse på Instagram og trykke ❤️ er temmelig uskyldig, men vitner også om en enkel sjel, som jeg ikke hadde vært stolt over å være sammen med. Dette er en dum nisse som bidrar aktivt til objektivisering av kvinner, og han skjønner neppe at disse dåsedamene gjør det for å tjene penger i en eller annen ende av disse postingene sine. Det er godt mulig at jeg ville blitt så pinlig berørt at jeg hadde trukket meg stille vekk fra hele gubben... I motsetning til ts ville jeg ikke tenkt at det var noe sammenligningsgreie med disse bildene og meg. Sjarmen ved slik damer er vel egentlig distansen? At de kun er en fantasi, og at han ikke trenger å komme så nær dem at han dokumenterer inkompetansen sin for flere enn kjæresten. Å gå inn og regulere andres bruk av sine egne sosiale medier er minst like dårlig adferd som å se på puppedamer på instagram. Enten elsker du ham som den han er, eller så kan du presse ham til å bli en snik. Du er sjalu på damer med falske navn på instagram, og har en kontrollende adferd som er godt over streken. Den eneste du kan endre er deg selv. Han må du godta at er som han er, eller la ham være i fred.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #17 Skrevet 26. mai 2023 Andro skrev (1 time siden): Å legge til disse på Instagram og trykke ❤️ er temmelig uskyldig, men vitner også om en enkel sjel, som jeg ikke hadde vært stolt over å være sammen med. Dette er en dum nisse som bidrar aktivt til objektivisering av kvinner, og han skjønner neppe at disse dåsedamene gjør det for å tjene penger i en eller annen ende av disse postingene sine. Det er godt mulig at jeg ville blitt så pinlig berørt at jeg hadde trukket meg stille vekk fra hele gubben... I motsetning til ts ville jeg ikke tenkt at det var noe sammenligningsgreie med disse bildene og meg. Sjarmen ved slik damer er vel egentlig distansen? At de kun er en fantasi, og at han ikke trenger å komme så nær dem at han dokumenterer inkompetansen sin for flere enn kjæresten. Å gå inn og regulere andres bruk av sine egne sosiale medier er minst like dårlig adferd som å se på puppedamer på instagram. Enten elsker du ham som den han er, eller så kan du presse ham til å bli en snik. Du er sjalu på damer med falske navn på instagram, og har en kontrollende adferd som er godt over streken. Den eneste du kan endre er deg selv. Han må du godta at er som han er, eller la ham være i fred. Fjerne damer med falske navn på Insta er en ting .. men dette er damer i samme by og noen av de har han lagt til på sosiale medier selv om han ikke kjenner de personlig Anonymkode: 9c773...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #18 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Egentlig helt uinteressant om dette er en form for utroskap eller tillitsbrudd. Det at en voksen mann sitter og følger (og ronker?) til instababes sier mer enn nok. At noen kan finne en slik fyr, med slike interesser som en aktuell partner er det virkelig interessante spørsmålet. 99/100 kommer aldri dit at de spør seg om dette er en form for utroskap eller ikke, for de har gått videre fra en slik fyr lenge før det er snakk om et forhold. Anonymkode: 09ccc...eff Helt enig. Finnes knapt noe kleinere enn voksne menn som holder på sånn. Flaut! Anonymkode: beaa2...350 3
Andro Skrevet 26. mai 2023 #19 Skrevet 26. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fjerne damer med falske navn på Insta er en ting .. men dette er damer i samme by og noen av de har han lagt til på sosiale medier selv om han ikke kjenner de personlig Anonymkode: 9c773...9c5 OK Du kan uansett ikke regulere en voksen persons adferd eller bekjentskapskrets, ei heller på nett. Du må bestemme deg for om det er til å leve med eller om du skal slippe ham fri. Endret 26. mai 2023 av Andro
Andro Skrevet 26. mai 2023 #20 Skrevet 26. mai 2023 Håper at han ikke sender bilder av seg selv i det minste. Min venninne ble oppringt av en kvinne som spurte om hun kunne be kjæresten om å slutte å sende bilder av pikken sin til henne. Han syntes det var snerpete. Underlig nok så er de fortsatt sammen, og han sitter sikkert og sender kukbilder fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå