AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #1 Skrevet 26. mai 2023 Som i motsetning til normale mennesker brukte Holocen kalenderen? Og ville at dere skulle feire minnedagen for Harald Hårfagre på første date? Eller ville du ha vært en smule skeptisk til vedkommendes noe uvanlige meninger, og tenkt at dette kanskje ikke er direkte sunt? Anonymkode: f9780...a26
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 Det hadde jeg blitt skeptisk til. Menn som er veldig opptatt av Vikingtiden og norrøne guder er som oftest nazister Anonymkode: 3253f...fe4 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det hadde jeg blitt skeptisk til. Menn som er veldig opptatt av Vikingtiden og norrøne guder er som oftest nazister Anonymkode: 3253f...fe4 Takk for svar. Vedkommende er i mine øyne ikke nazist, men det er ikke godt å leve omgitt av noe som ser ut til å være konspirasjonsteorier, og begynner man med alternativ tidsregning, kan det være fare på ferde med tanke på det mentale. Man kan bare tenke seg hva som ville skje om man fikk barn med vedkommende, og barnet ikke fikk gå i barnehagen på grunn av 5G-stråling og mangelen på feiring av hedenske høytider. For ikke å snakke om krangelen om barnedåpen. 2 minutter siden, Rotemor said: Nei. Jeg tenker konspirasjonsteoretiker. Meget fornuftig. Nå skal jeg ikke trekke forhastede slutninger eller forhåndsdømme noen, men skal man være i et forhold der man ønsker å dele felles verdier, burde dette forholdet baseres på en mer normal, ikke alternativ, virkelighet. Fikk inspirasjon til hovedinnlegget etter å ha lest en artikkel i Nettavisen: https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/kirken-skal-ikke-bestemme-nar-alle-har-fri/o/5-95-1115411 Anonymkode: f9780...a26
Gjest Inverto Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 Du får ikke meg til å tro på at dette er en virkelig person du kjenner til xD
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 1 minutt siden, Inverto said: Du får ikke meg til å tro på at dette er en virkelig person du kjenner til xD Nei, jeg kjenner ikke vedkommende personlig, slik at hovedinnlegget beskriver en hypotetisk situasjon, men som man kan lese i artikkelen i Nettavisen som jeg lenket til i forrige kommentar, finnes det mennesker som helt seriøst mener at vi er i år 12.023, og ønsker å ha en minnedag for Harald Hårfagre. Man har også folk som mener at eiendommen deres ikke er en del av Norge; det ville vært litt for eksentrisk etter min mening om en potensiell date påstod at vedkommende var keiser i kongeriket sitt: Ingunn Røiseland (50) nekter å være en del av Norge - kastet ut av egen «stat» https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/ingunn-_50_-kastet-ut-av-_egen-stat_-1.11996057 Quote Ingunn Røiseland har tidligere gjort kjent at hun har meldt seg ut av den norske staten, og hun skal nå ha omgjort området rundt boligen sin til en egen stat kalt «Niceland». Her mener hun verken banken eller myndighetene har noen rettigheter. – Det handler ikke om huset eller banken. Det handler om hvem som har rett til jurisdiksjon, sier Ingunn Røiseland. Hun sier det har kommet folk fra hele landet for å støtte henne i dag. – Det er folk som har samme følelsen av at vi har rett til å leve uten en totalitær og destruktiv samfunnskontrakt. Anonymkode: f9780...a26
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg kjenner ikke vedkommende personlig, slik at hovedinnlegget beskriver en hypotetisk situasjon, men som man kan lese i artikkelen i Nettavisen som jeg lenket til i forrige kommentar, finnes det mennesker som helt seriøst mener at vi er i år 12.023, og ønsker å ha en minnedag for Harald Hårfagre. Man har også folk som mener at eiendommen deres ikke er en del av Norge; det ville vært litt for eksentrisk etter min mening om en potensiell date påstod at vedkommende var keiser i kongeriket sitt: Ingunn Røiseland (50) nekter å være en del av Norge - kastet ut av egen «stat» https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/ingunn-_50_-kastet-ut-av-_egen-stat_-1.11996057 Anonymkode: f9780...a26 Alternativt kunne egen statsdannelse vært løsningen for incels som vil bli kjent med kvinner - i stedet for å spørre "Skal vi pule?", kunne man bare spørre "Vil du bli kronet til dronning og øverste beskytter av kongeriket mitt?" Anonymkode: f9780...a26
Blod Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 Ja, tidsregningen vi bruker vil ikke bli riktig uansett hvordan vi måler den. Den vi bruker nå er basert på religion, det er ikke riktig det heller med mindre man er religiøs. Men måtte jo vurdert ettersom man blir bedre kjent, om tingene vedkommende bryr seg om faktisk har rot i sunn fornuft eller ikke, om man vil fortsette eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå