AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Han har invitert meg til å sove over i helgen pga han er på besøk i en by her i nærheten hvor jeg bor. Men jeg søker forhold. Jeg sa vi sover sammen, men 0 sex. Og da sa han: syns ikke du det er hot og fristende å ligge ved siden av noen du har lyst på. (Dette blir 2.daten vår). Så sa jeg: håper du liker meg og ikke bare dropper meg etter sex. Så sa han: jo jo da, enig med deg. Jeg har spurt hva han søker og da sa han: vi har møttes kun 1 gang og så det må vi bare se an. Og ja blir forvirret. Jeg vil ikke ha sex så tidlig. Hva om jeg blir droppet?? Også liker jeg han så godt denne fyren.😘 tips til hvordan unngå å ikke bli droppet? Skal jeg utsette overnattingen? Hva om han bare vil ha sex og stikke av? Anonymkode: 78dc6...a05
Enmanelskeråhate Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 (endret) Dropp overnatting hvis du vil vente er mitt stalltips;) hvis ikke det er ok for han så vet du vel? Endret 25. mai 2023 av Enmanelskeråhate 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Vent et par år til med sex du Anonymkode: f5e52...6ee 1 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Ingen mulighet for at sex bare kan være sex, for å finne ut av kjemien? Det er ikke at menn flest vil bare ha sex for så å fly videre, men om det ikke sexen fungerer, er det som oftest ikke det beste å fortsette. Anonymkode: d0ff4...adb 3 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Enmanelskeråhate skrev (3 minutter siden): Dropp overnatting hvis du vil vente er mitt stalltips;) hvis ikke det er ok for han så vet du vel? Jeg er trang og. Anonymkode: 78dc6...a05 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen mulighet for at sex bare kan være sex, for å finne ut av kjemien? Det er ikke at menn flest vil bare ha sex for så å fly videre, men om det ikke sexen fungerer, er det som oftest ikke det beste å fortsette. Anonymkode: d0ff4...adb Jo da, men jeg er jo trang. Anonymkode: 78dc6...a05 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #7 Skrevet 25. mai 2023 Ikke dra. Dette er oppskriften på voldtekt Anonymkode: aa10f...641 2 3
Flintis Skrevet 25. mai 2023 #8 Skrevet 25. mai 2023 Om dere vil ha sex så har dere sex. Om du ikke vil ha sex så bør du unngå situasjoner der det er lett for deg å bli revet med. Har du sex så må jo det komme fra et ønske som var i nuet og hva som hender videre trenger jo ikke å forkleine dette. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #9 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er trang og. Anonymkode: 78dc6...a05 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo da, men jeg er jo trang. Anonymkode: 78dc6...a05 Wtf😂 Anonymkode: fce64...39f 8 11
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #10 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jo da, men jeg er jo trang. Anonymkode: 78dc6...a05 Hmm, trang...synt? Anonymkode: 35389...d07 7 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #11 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ingen mulighet for at sex bare kan være sex, for å finne ut av kjemien? Det er ikke at menn flest vil bare ha sex for så å fly videre, men om det ikke sexen fungerer, er det som oftest ikke det beste å fortsette. Anonymkode: d0ff4...adb Hvordan kan man vite om sexen fungerer etter kun noen få ganger? Det er over tid man lærer hverandre å kjenne, og sexen blir bedre deretter. Forstår meg ikke på tankegangen i dagens bruk og kast samfunn. Anonymkode: e2ec8...91f 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #12 Skrevet 25. mai 2023 Jeg mener sex blir best når man liker hverandre, kjenner hverandre godt. Anonymkode: 78dc6...a05 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #13 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvordan kan man vite om sexen fungerer etter kun noen få ganger? Det er over tid man lærer hverandre å kjenne, og sexen blir bedre deretter. Forstår meg ikke på tankegangen i dagens bruk og kast samfunn. Anonymkode: e2ec8...91f Man finner ut de første gangene om det fungerer i det hele tatt. Klart sex blir bedre med tiden, men man må ha ett fungerende grunnlag. Anonymkode: d0ff4...adb 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #14 Skrevet 26. mai 2023 Kan jeg suge han er det greit? Ta sex en annen gang. Han sa det går an å overnatte uten sex... men jeg vil overnatte. Siden jeg ikke treffer han på lenge. Anonymkode: 78dc6...a05 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #15 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen mulighet for at sex bare kan være sex, for å finne ut av kjemien? Det er ikke at menn flest vil bare ha sex for så å fly videre, men om det ikke sexen fungerer, er det som oftest ikke det beste å fortsette. Anonymkode: d0ff4...adb Hva med å bare suge han? Anonymkode: 78dc6...a05 1
Mann1977 Skrevet 26. mai 2023 #16 Skrevet 26. mai 2023 (endret) Suging er også sex..... Endret 26. mai 2023 av Mann1977 Feil... 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #17 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan jeg suge han er det greit? Ta sex en annen gang. Han sa det går an å overnatte uten sex... men jeg vil overnatte. Siden jeg ikke treffer han på lenge. Anonymkode: 78dc6...a05 Suging er også sex og han kan like godt dumpe deg etter dette. Men om du syns det er mindre intimt og syns det er lettere å bli dumpet etter en sugejobb, så kjør på. Anonymkode: cb21e...0b0 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #18 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han har invitert meg til å sove over i helgen pga han er på besøk i en by her i nærheten hvor jeg bor. Men jeg søker forhold. Jeg sa vi sover sammen, men 0 sex. Og da sa han: syns ikke du det er hot og fristende å ligge ved siden av noen du har lyst på. (Dette blir 2.daten vår). Så sa jeg: håper du liker meg og ikke bare dropper meg etter sex. Så sa han: jo jo da, enig med deg. Jeg har spurt hva han søker og da sa han: vi har møttes kun 1 gang og så det må vi bare se an. Og ja blir forvirret. Jeg vil ikke ha sex så tidlig. Hva om jeg blir droppet?? Også liker jeg han så godt denne fyren.😘 tips til hvordan unngå å ikke bli droppet? Skal jeg utsette overnattingen? Hva om han bare vil ha sex og stikke av? Anonymkode: 78dc6...a05 Når du er usikker sier svaret seg selv, ikke overnatt med han. Anonymkode: 686a6...373 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #19 Skrevet 26. mai 2023 Så engstelig og usikker du er, så skal du ikke tenke hverken overnatting, eller suging. Det er nemlig slik at når man begynner med seksuelle handlinger, så eskalerer det fort. Da kan det hende du blir med på ting, du ikke har planlagt. Hvor kom trang inn i bildet? Sørg for å finne en du tør å bli kåt sammen med, så er det neppe et problem. Anonymkode: cf088...b9d 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #20 Skrevet 26. mai 2023 Har litt samme problematikk. Blitt bedt på første date med en fra Tinder- På en helaften med overnatting. Tenker om det er kjemi så kan det hende jeg vil ha sex, men vil jo egentlig ikke ha sex så fort, så tenker jeg bare suger han , jeg. Han er 13 år yngre, så jeg tenker jo at han er ute etter sex med en gang selv om han gjør seg flid med å lage mat til meg og drikke. Det er sikkert bare foranledningen til å varme meg opp for å få sex, haha, jeg føler jeg tenker det med engang og sømmer han, mest på grunn av alderen. Anonymkode: 6b5fd...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå