Teardrop Skrevet 25. mai 2023 #1 Del Skrevet 25. mai 2023 Hvilken er du mest fornøyd med? og hvor lang tid bruker den å steriliseringen? Hvis den ikke har tørkefunksjon. hvordan tørker du flasker og smokker? På stativ eller med håndkle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow91 Skrevet 26. mai 2023 #2 Del Skrevet 26. mai 2023 Har philips sin, men den uten tørkefunksjon. Vi tørker på et eget stativ som var med. Den bruker 10 min på sterilisering. Skulle jeg kjøpt igjen ville jeg nok tatt den med tørkefunksjon 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Del Skrevet 26. mai 2023 Har den fra Philips, kjempefornøyd. Tørking er definitivt et must! Anonymkode: 0d0f0...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Del Skrevet 26. mai 2023 Twistshake!! Anonymkode: 12f87...0f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Del Skrevet 26. mai 2023 Twistshake sin har jeg vært veldig fornøyd med. Bruker 10 min på sterilisering og 50 min på tørk. Eneste negative er at om du setter på en syklus med både sterilisering og tørk så skifter den til et «holde varmt modus» etter den er ferdig å tørke, som varer i 4 timer. Helt latterlig funksjon😅 Men det er bare å først sette på sterilisering, for så å sette på tørk etterpå, eller sette på en alarm og skru den av selv etter 1 time. Anonymkode: db89a...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #6 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Twistshake sin har jeg vært veldig fornøyd med. Bruker 10 min på sterilisering og 50 min på tørk. Eneste negative er at om du setter på en syklus med både sterilisering og tørk så skifter den til et «holde varmt modus» etter den er ferdig å tørke, som varer i 4 timer. Helt latterlig funksjon😅 Men det er bare å først sette på sterilisering, for så å sette på tørk etterpå, eller sette på en alarm og skru den av selv etter 1 time. Anonymkode: db89a...aad Men hva skal holde varm funksjonen være god for?? 😂😂 Anonymkode: b3bd3...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #7 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men hva skal holde varm funksjonen være god for?? 😂😂 Anonymkode: b3bd3...785 Jeg har absolutt ingen aning😂 Kanskje flaskene fryser litt etter de er sterilisert og tørket?😅 Anonymkode: db89a...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #8 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har absolutt ingen aning😂 Kanskje flaskene fryser litt etter de er sterilisert og tørket?😅 Anonymkode: db89a...aad Av alle funskjoner på ting laget til babyer så må vel den være i topp 5 ubrukelige 🙈 Anonymkode: b3bd3...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #9 Del Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Av alle funskjoner på ting laget til babyer så må vel den være i topp 5 ubrukelige 🙈 Anonymkode: b3bd3...785 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Twistshake sin har jeg vært veldig fornøyd med. Bruker 10 min på sterilisering og 50 min på tørk. Eneste negative er at om du setter på en syklus med både sterilisering og tørk så skifter den til et «holde varmt modus» etter den er ferdig å tørke, som varer i 4 timer. Helt latterlig funksjon😅 Men det er bare å først sette på sterilisering, for så å sette på tørk etterpå, eller sette på en alarm og skru den av selv etter 1 time. Anonymkode: db89a...aad Etter å ha lest dette så vil jeg definitivt anbefale Phillips 🤪 Den bruker 40 minutter på hele steriliserings- og tørkeprosessen. Tar dessverre ikke hensyn til kalde flasker etterpå 😂 Anonymkode: 0d0f0...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå