AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Vært sammen i 4 år. Ingen barn. Vi har det bra sammen, men ikke noe sexliv. Har ikke hatt det på 7 måneder ca. Han vil ikke snakke om det, og jeg føler meg avvist npr jeg prøver ta initiativ til det. Jeg elsker han, men føler samtidig at jeg er for ung til å slutte å ha sex. Er i 30- årene begge to. Syns det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Bli hos han, og akseptere at ting er sånn, eller velge å gå. Kunne tenkt meg å reist et sted alene, bare tatt en overnatting og prøvd å sortere tanker og følelser. Har ikke snakket med han om at jeg syns det er så vanskelig. Er det innafor å be om dette? Noen som har gjort det? Anonymkode: 03c30...464 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Ja selvfølgelig kan du det! Det er ikke noen regler på hva man kan og ikke kan, så lenge dette er dine følelser og behov. For øvrig så har jeg gjort det selv og det var veldig godt å få litt tid alene med tankene. Anonymkode: 3dab1...58b 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Helt innafor, men her må du ta tak. 7 måneder og ingen kommunikasjon rundt problemet? Da er ikke forholdet mye liv laga hvis dere ikke prater sammen. Anonymkode: 6645f...66c 4 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Helt innafor, men her må du ta tak. 7 måneder og ingen kommunikasjon rundt problemet? Da er ikke forholdet mye liv laga hvis dere ikke prater sammen. Anonymkode: 6645f...66c Jeg har prøvd å snakke med han. Han sier at han ikke har behov for mer, han synes ting er bra som de er. Greit nok med lav sexlyst, men tenker et par ganger I måneden bør man kunne forvente. Anonymkode: 03c30...464
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja selvfølgelig kan du det! Det er ikke noen regler på hva man kan og ikke kan, så lenge dette er dine følelser og behov. For øvrig så har jeg gjort det selv og det var veldig godt å få litt tid alene med tankene. Anonymkode: 3dab1...58b Får bare å dårlig samvittighet for å be om det. Redd for å såre han. Hva sa du til din samboer da du ba om det? Hvordan reagerte han? Anonymkode: 03c30...464
Mardina Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 Selvfølgelig kan du det 😊 Reis bort, kos deg og få samlet tankene ❤️ Jeg er selv samboer på 8' ende året og skal reise bort alene i 4 dager om 1 uke. Samboer synes det var helt greit og en glimrende ide. Er man mye sammen i hverdagen, så har man jo bare godt av å være borte fra hverandre litt. Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å dra på tur alene. Samboeren min kommer til å klare seg helt fint, vi er jo ikke fullstendig avhengig av hverandre heller 😊 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #7 Skrevet 25. mai 2023 Mardina skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig kan du det 😊 Reis bort, kos deg og få samlet tankene ❤️ Jeg er selv samboer på 8' ende året og skal reise bort alene i 4 dager om 1 uke. Samboer synes det var helt greit og en glimrende ide. Er man mye sammen i hverdagen, så har man jo bare godt av å være borte fra hverandre litt. Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å dra på tur alene. Samboeren min kommer til å klare seg helt fint, vi er jo ikke fullstendig avhengig av hverandre heller 😊 Takk for et fint svar ❤️ Bare sa du til han at du trengte alene tid? Føler liksom når vi jeg reiser bort så må samboer være med. Får så dårlig samvittighet for å si jeg vil reise alene. Men det er sikkert ikke nødvendig 🙈 Anonymkode: 03c30...464
Mardina Skrevet 25. mai 2023 #8 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for et fint svar ❤️ Bare sa du til han at du trengte alene tid? Føler liksom når vi jeg reiser bort så må samboer være med. Får så dårlig samvittighet for å si jeg vil reise alene. Men det er sikkert ikke nødvendig 🙈 Anonymkode: 03c30...464 Jeg sa bare at jeg hadde lyst til å dra å besøke familien min på andre siden av landet 😊 Skal b.l.a feire min tante sin 75 års dag 😊 Helt i orden, sa samboeren min 😊 Ikke føl på dårlig samvittighet, fordi du vil reise bort litt. Alle forhold har godt av litt alenetid, synes jeg 😊 Reis bort et par dager, slapp av, senk skuldrene og gjør de tingene som DU vil ❤️ Det skal jeg gjøre i hvert fall 😁 Jeg gjør MYE sammen med samboer, så jeg reiser bort med god samvittighet 😊 Det synes jeg du også bør gjøre 😊 1
Snok1 Skrevet 25. mai 2023 #9 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Får bare å dårlig samvittighet for å be om det. Redd for å såre han. Han sårer jo deg hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #10 Skrevet 25. mai 2023 Selvsagt kan man dra på tur når man vil når man ikke har barn som trenger pass. Det er ikke noe du trenger å "be" om. Anonymkode: d151b...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #11 Skrevet 25. mai 2023 Mardina skrev (11 minutter siden): Jeg sa bare at jeg hadde lyst til å dra å besøke familien min på andre siden av landet 😊 Skal b.l.a feire min tante sin 75 års dag 😊 Helt i orden, sa samboeren min 😊 Ikke føl på dårlig samvittighet, fordi du vil reise bort litt. Alle forhold har godt av litt alenetid, synes jeg 😊 Reis bort et par dager, slapp av, senk skuldrene og gjør de tingene som DU vil ❤️ Det skal jeg gjøre i hvert fall 😁 Jeg gjør MYE sammen med samboer, så jeg reiser bort med god samvittighet 😊 Det synes jeg du også bør gjøre 😊 Jeg og har familie et stykke unna, men jeg har ikke lyst å reise dit, eller jeg er der ofte.. men da har jeg liksom ikke alene tid.. samboer er ufør, så han er stort sett alltid hjemme. Han har mye alene tid når jeg reiser til familien min, mens jeg aldri har det.. Anonymkode: 03c30...464
Ekstatisk Skrevet 25. mai 2023 #12 Skrevet 25. mai 2023 Jeg tok en riktig spontantur til Thailand i vinter, bestillte billettene 5 dager før. Jeg jobber som freelancer og det var en stille mnd, kjæresten min kunne ikke ta seg fri. Da ble det meg og megselv 3 uker på loffen. Det var fantastisk, ble kjent med meg selv på mange måter på godt og vondt. Trodde ikke at jeg ville tørre å reise alene, men det fikk jeg jammen meg til 😃 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #13 Skrevet 25. mai 2023 Hmm... hvorfor tenker du at du må spørre om lov? Her reiser vi bort i forbindelse med jobb, hobby, og for å få alenetid når vi vil (hører selvsagt med den andre slik at det ikke krasjer med noe viktig først). Høres ikke helt sunt ut at du er redd for å fortelle han hva du har behov for, TS ❤️ Anonymkode: 23433...2f3 2
Enmanelskeråhate Skrevet 25. mai 2023 #14 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vært sammen i 4 år. Ingen barn. Vi har det bra sammen, men ikke noe sexliv. Har ikke hatt det på 7 måneder ca. Han vil ikke snakke om det, og jeg føler meg avvist npr jeg prøver ta initiativ til det. Jeg elsker han, men føler samtidig at jeg er for ung til å slutte å ha sex. Er i 30- årene begge to. Syns det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Bli hos han, og akseptere at ting er sånn, eller velge å gå. Kunne tenkt meg å reist et sted alene, bare tatt en overnatting og prøvd å sortere tanker og følelser. Har ikke snakket med han om at jeg syns det er så vanskelig. Er det innafor å be om dette? Noen som har gjort det? Anonymkode: 03c30...464 Huff høres ikke bra ut etter bare 4 år, burde være begjær i bøtter og spann dere er jo bare ungdommen 1
Andro Skrevet 25. mai 2023 #15 Skrevet 25. mai 2023 Vi langpendler og bor mye borte. Selvfølgelig er det ok. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #16 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Selvsagt kan man dra på tur når man vil når man ikke har barn som trenger pass. Det er ikke noe du trenger å "be" om. Anonymkode: d151b...1f2 Man kan da reise bort alene selv om man har barn! En forelder burde uten problem klare å være «aleneforelder» en langhelg innimellom. Likt for begge foreldrene, selvfølgelig. Foreldre har gjerne enda mer godt av å komme seg litt og bare ha seg selv å tenke på enn de uten barn. Anonymkode: dd64a...4e7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #17 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vært sammen i 4 år. Ingen barn. Vi har det bra sammen, men ikke noe sexliv. Har ikke hatt det på 7 måneder ca. Han vil ikke snakke om det, og jeg føler meg avvist npr jeg prøver ta initiativ til det. Jeg elsker han, men føler samtidig at jeg er for ung til å slutte å ha sex. Er i 30- årene begge to. Syns det er veldig vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Bli hos han, og akseptere at ting er sånn, eller velge å gå. Kunne tenkt meg å reist et sted alene, bare tatt en overnatting og prøvd å sortere tanker og følelser. Har ikke snakket med han om at jeg syns det er så vanskelig. Er det innafor å be om dette? Noen som har gjort det? Anonymkode: 03c30...464 Selvfølgelig kan du dra bort alene selv om du har samboer! Tid for seg selv er for mange viktig, eventuelt tid med andre enn samboer. Ut i fra det du skriver virker det dog som at dette er det minste problemet deres. Anonymkode: dd64a...4e7 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #18 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hmm... hvorfor tenker du at du må spørre om lov? Her reiser vi bort i forbindelse med jobb, hobby, og for å få alenetid når vi vil (hører selvsagt med den andre slik at det ikke krasjer med noe viktig først). Høres ikke helt sunt ut at du er redd for å fortelle han hva du har behov for, TS ❤️ Anonymkode: 23433...2f3 Jeg får så dårlig samvittighet for å si jeg tenker alene tid. Vet det høres dumt ut.. er så redd han skal bli lei seg.. Anonymkode: 03c30...464
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #19 Skrevet 25. mai 2023 Enmanelskeråhate skrev (23 minutter siden): Huff høres ikke bra ut etter bare 4 år, burde være begjær i bøtter og spann dere er jo bare ungdommen Ja, det er det jeg tenker også. Føler meg avvist av han, og det er ganske vondt å kjenne på.. at han bare ikke er seksuelt tiltrukket av meg. Anonymkode: 03c30...464
Enmanelskeråhate Skrevet 25. mai 2023 #20 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er det jeg tenker også. Føler meg avvist av han, og det er ganske vondt å kjenne på.. at han bare ikke er seksuelt tiltrukket av meg. Anonymkode: 03c30...464 Bør kanskje vurdere hele greia da, unge, uten barn ingen lidenskap etter 4 år, hvordan blir det videre tenker du om ++mange år? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå