AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Kjøpte meg en dampkoker på Jula, å håper at jeg kanskje kan klare å koke mandel poteter uten at de sprekker. Når jeg trekker Wienerpølser så har de også en tendens til å sprekke, så jeg håper å unngå dette å. Også virker det jo veldig kjekt at jeg kan dampkoke poteter og grønnsaker samtidig og forhåpentligvis bevare mest mulig av næringsstoffene. Dere som har dampkoker, hva er deres erfaringer? Hva slags mat lager dere med dampkokeren? Legger ved link til den jeg har kjøpt. https://www.jula.no/catalog/hjem-og-husholdning/kjokkenmaskiner/tillagingsapparater/ris-dampkoker/dampkoker-023699/ Anonymkode: 445c6...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Har svært dårlig erfaring med Jula sine brunevarer. Jeg kastet rett og slett både brødrister og vaffeljern. Men jeg har ikke erfaring med denne, men dampkoker av annet merke. Har ikke brukt den mye til pølse, men til mandel poteter er det gull. Og også til grønnsaker og fisk. Anonymkode: 6da30...b95
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har svært dårlig erfaring med Jula sine brunevarer. Jeg kastet rett og slett både brødrister og vaffeljern. Men jeg har ikke erfaring med denne, men dampkoker av annet merke. Har ikke brukt den mye til pølse, men til mandel poteter er det gull. Og også til grønnsaker og fisk. Anonymkode: 6da30...b95 Så bra. Jeg tenkte også at den kunne være fin å dampe fisk i. Jeg bruker vansligvis ikke å kjøpe brunevarer fra Jula og Biltema, men hadde lest noen vurderinger der kundene var fornøyde med denne, og tok derfor sjansen. Anonymkode: 445c6...ddf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå