Gå til innhold

Tinderdate vil ta en kaffe. Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt bedt på kaffe med en fyr på tinder.vi har nesten ikke chatta noe, men jeg sa ja fordi han så bra. Vi har begge under relationship goals "prøver å finne ut av det". 

Men betyr kaffe at han bare er ute etter ett ligg!? 

Anonymkode: 97432...567

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaffe betyr at han har lyst på kaffe. 

Anonymkode: 2c399...4b9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det. Å bli bedt på kaffe av en tinderdate er ganske vanlig uten at det betyr noe mer enn å bare ta en kaffe for å bli litt kjent. 

Det er sikkert noen som bruker det som kodeord, men har inntrykk av at de fleste på tinder som ønsker å ligge sier det rett ut som det er. 

Så jeg tipper at han bare ønsker å ta en kaffe med deg for å bli bedre kjent. 

Anonymkode: 7099a...548

• Liker 2
Skrevet

Kaffe ute er et treff som ikke trenger å bli langt. Teste kjemien rett og slett.

Kaffe hjemme hos... betyr ligg uten særlig oppvartning. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Betyr vel at han vil ta en kaffe, og se om kjemien er der

Anonymkode: a4e8e...d36

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? 😅

Det er en «bli litt kjent» kjapt uten å måtte sitte en helaften om man ikke har kjemi. 

Anonymkode: 0608e...c09

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kaffe betyr "jeg er gjerrig og vil møte damer med minst mulig innsats så inviterer på en kaffe for å se om hun liker meg, så jeg kan invitere hun hjem for sex andre date" 

Veldig sjeldent at en kaffedate utvikler seg til noe seriøst og de som inviterer på kaffe er ikke ute etter å imponere noen, de bare krysser fingrene for å bli likt. Jeg syns ikke man får connecte noe over en uformell kaffe, men du kan jo foreslå å ta dere en gåtur istedet også på slutten av gåturen sette dere på en cafe for kake og kaffe. Det er hvertfall mye bedre enn bare en kort 30-minutters kaffe date lg man får pratet mye mere osv 

Anonymkode: 12b2d...f28

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kaffe betyr at han vil møtes å se om kjemien er der, før han bruker masse tid på å chatte og så finne ut at det er helt krasj. Bra for begge to. Får sett at bildene på profilen stemmer feks.. Og det er uforpliktende. En kaffe er maks en time. Så kan man lyve på seg en annen avtale og må gå, uten at det er rart, eller spørre om å gå en tur etterpå, eller avtale å møtes igjen. 

Anonymkode: b0075...da6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har blitt bedt på kaffe med en fyr på tinder.vi har nesten ikke chatta noe, men jeg sa ja fordi han så bra. Vi har begge under relationship goals "prøver å finne ut av det". 

Men betyr kaffe at han bare er ute etter ett ligg!? 

Pleier du å anta det er ligging om du tar en kopp kaffe med noen 😳😳 

Anonymkode: 1a050...0b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kaffe betyr "jeg er gjerrig og vil møte damer med minst mulig innsats så inviterer på en kaffe for å se om hun liker meg, så jeg kan invitere hun hjem for sex andre date" 

Veldig sjeldent at en kaffedate utvikler seg til noe seriøst og de som inviterer på kaffe er ikke ute etter å imponere noen, de bare krysser fingrene for å bli likt. Jeg syns ikke man får connecte noe over en uformell kaffe, men du kan jo foreslå å ta dere en gåtur istedet også på slutten av gåturen sette dere på en cafe for kake og kaffe. Det er hvertfall mye bedre enn bare en kort 30-minutters kaffe date lg man får pratet mye mere osv 

Ekteskapet mitt startet med at en mann på Tinder ba meg på kaffe 😊

Anonymkode: 39a87...48f

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen har hatt noen dårlige opplevelser ser jeg... Første date burde ikke være obligatorisk at mannen betaler for uansett. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen har hatt noen dårlige opplevelser ser jeg... Første date burde ikke være obligatorisk at mannen betaler for uansett. 

Eh jeg har ikke sagt noe om at mannen skal betale en damn shit. Og jeg har takket nei til alle kaffe dates så ingen dårlige opplevelser her, bare hører fra venninner som drar på det. Kaffe er noe jeg drikker med kollegaer og gamle klassevenner, jeg er opptatt av å skape gnist fra første treff og i en kaffesetting er det vanskelig. Det er alltid menn som bare inviterer på kaffe som klager på å bli friendzoned, you do the math 

AnonymBruker
Skrevet

Har selv blitt invitert på kaffi-date. Var ganske koslig. Ble enda flere dater utav den kaffi-daten. Å han var ikke ute etter å ligge verken på 2 eller 3 date. Er mye mer kritisk til dem som vil ha date hjemme hos seg selv, eller ta en date på en lørdags kveld med alkohol. 

Anonymkode: 46022...f7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekteskapet mitt startet med kaffidate..

Nei, det var ikke romantisk, men vi fant tonen, og likte hverandre, og ville møtes igjen 

Anonymkode: b0075...da6

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Mange av mine forhold har startet med en kopp kaffe, så nei det betyr ikke at han bare vil ligge, men at han vil bli kjent :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er mye mer kritisk til dem som vil ha date hjemme hos seg selv, eller ta en date på en lørdags kveld med alkohol. 

Anonymkode: 46022...f7e

Ja disse er også directly decline og takke nei og gå videre 

Skrevet

Nei, det betyr at han vil gå på kafe og snakke med deg, og sjekke om du er noe å interessere seg for.
Han vil vite om du er en han har lyst til å be på middag ved en senere anledning.

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Bra å høre

Noen tips til meg om hva jeg kan gjøre for at vi skal få god kjemi??

AnonymBruker
Skrevet

Startet du virkelig denne tråden etter en kommentar i tråden uattraktiv kvinne/uattraktiv mann? Var vel neppe tilfeldig at denne ble opprettet rett etter.

Det virker som om du har veldi lav selvfølelse/selvtillit og er veldig usikker på deg selv?

Anonymkode: 6bb3a...685

• Liker 1
Skrevet

Møtes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...